Villen ?
missä tapaisin ,törmäisin,bongaisin
15
1804
Vastaukset
- ytö
Ravintola Lost & Foundissa kaveri on miehen pariinkin kertaan pongannut, itte osuin Ville kanssa samalle 69Eyesin keikalle Tavastialla ja joillakin isommilla festareillakin se on kalja-alueilla istuskellu.
- jep.
Vieläkö tuo asuu Munkkiniemessä siinä vanhassa vesitornissa, vai onko jo muuttanut pois sieltä? Se oli aikanaan ihan lehdessäkin ja kuvien kanssa, joten julkista tietoa siis. Ja Ukkomunkissa taitaa istuskella toisinaan?
- alkuperäinen ihmettelijä
jep. kirjoitti:
Vieläkö tuo asuu Munkkiniemessä siinä vanhassa vesitornissa, vai onko jo muuttanut pois sieltä? Se oli aikanaan ihan lehdessäkin ja kuvien kanssa, joten julkista tietoa siis. Ja Ukkomunkissa taitaa istuskella toisinaan?
häiritseen mut pubiin kyllä törmätä.
- keikoilla myös käynyt aapee
että törmää jossain kalja-alueella jne.
- kuulema on
bongattu yhden tarun mukaan ja toisen jutun mukaa on kans vastannu puhelimeen!? Tota toista en kyllä usko - mistä sen numeronki muka sais.
- heh täh
eiks hänel ole oma talo jne.
- xxx1xxx
Oon kuullut et vieläkin asuis Oulunkylässä, vaikka pitäis asua siellä tornitalossa Espoon puolella... Villeä olen nähnyt mm. Punavuoressa, Kampissa, Kruununhaassa, esim. Lostarissa pari kertaa, Hevimesta Helsingissä (lopetettu), Voicen Kaisaniemen keikalla (oli vippi-tiloissa), röökillä naapurin partsilla (taisi olla Linden luona käymässä), Rose Gardenissa jne.
- entinen tammitieläinen
xxx1xxx kirjoitti:
Oon kuullut et vieläkin asuis Oulunkylässä, vaikka pitäis asua siellä tornitalossa Espoon puolella... Villeä olen nähnyt mm. Punavuoressa, Kampissa, Kruununhaassa, esim. Lostarissa pari kertaa, Hevimesta Helsingissä (lopetettu), Voicen Kaisaniemen keikalla (oli vippi-tiloissa), röökillä naapurin partsilla (taisi olla Linden luona käymässä), Rose Gardenissa jne.
eiks budjaakkaan enää puiston tornissa?
- ......
Mä taas oon kuullut huhuja, että on ostanut joskus ruokaa ja vessapaperiakin. Ei kyllä uskoisi.
- ......
heh täh kirjoitti:
Mikä häntä silti estäisi keittelemästä viinaa jonkun taloyhtiön pesukoneella?
- 2345678
...... kirjoitti:
Mä taas oon kuullut huhuja, että on ostanut joskus ruokaa ja vessapaperiakin. Ei kyllä uskoisi.
oho, vai et vessapaperia - eikö se pyyhikkään pelkillä sormilla??
- Tyrnikki
2345678 kirjoitti:
oho, vai et vessapaperia - eikö se pyyhikkään pelkillä sormilla??
Eihän rockarit käy edes paskalla.
- Zebra_
heh täh kirjoitti:
Kyllä Ville ainakin viimeisien tietojen mukaan asuu taas kerrostalossa Helsingissä, mutta mistäs sitä taas tietää miten tiedot kusee... voihan olla, että asuu vieläkin sielä tornitalossa...
- poison hag
En ole todellakaan perässä juossut, enkä juokse, mutta kerran näin kun olimme sattumoisin molemmat menossa ravintola Torniin (Hki). Vuosia sitten, taisi asua niillä kulmilla silloin. En ollut mikään fani enkä ollut perehtynyt tapaukseen ja hän oli pidempi kuin olin epämääräisesti kuvitellut, se laihuus vielä korosti. Oli pitkät kiharat ja oikein näyttävät mustat rokkikuteet päällä. Tornin baarissa (alhaalla) hän istuskeli yksinään grogin ääressä ja puhui kändeen ihan taukoamatonta pikavauhtia jotain musiikkiasiaa, kun siitä ohi satuin käveleen. Tosiaan matala ääni, juu.
- poison girl
mä en oo sitä villee missää tavannu mut totta hitosssa haluan tavata!!!!! Oon HIM fani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818