Ensi viikolla aijon ottaa itseäni niskasta kiinni ja varata gynekologille ajan, mutta haluaisin ennen sitä tietää maksaako ne käynnit? Paljon e-pillerit maksaa. Kuinka usein gynekologilla tarvitsee käydä?
gynekologiin liittyvät hinnasto....
5
514
Vastaukset
- tottahan toki
eli jos yksityiselle gynekologille menet, niin maksaa. pelkkä käynti noin 60 euroa ja siihen jos tulee papa-koetta, ultraa tai jotain muuta, niin menee helposti sinne 100 euron tietämiin.
julkisella puolellakin voi käydä sisätutkimuksessa (ja papassa), mutta täytyy muistaa että he ovat vain yleislääkäreitä, joten tietämys ei ole lähelläkään gynekologia. tietysti jos ei ole mitään ongelmia (haluaa esim. aloittaa e-pillerit tms.), voi ihan hyvin mennä julkisellle puolellekin. mutta kyllä suosittelen ainakin silloin tällöin ihan yksityisen gynen luona käyntiä, itselle tulee ainakin varma olo siitä :)- -nainen 79-
Käyn kerran vuodessa yksityisellä gynekologilla. Pari kertaa käynyt julkisella, mutta jostain syystä en luota noihin yleislääkäreihin gynekologiasioissa. Tuo 100 euroa on pieni hinta vuodessa siitä, että tietää kaiken olevan kunnossa.
- vaihtelee.
Riippuu mille gynelle varaa ajan. Itse varasin ajan yksityiselle gynekologille, koska mulla on e-pillereiden kanssa ylimääräisiä vuotoja, aion vaihtaa merkkiä ja todennäköisesti kohtu ultrataan samalla.
Yksityinen maksaa vähintään sen 60 euroa, jos menee esim. terveyskeskukseen ihan normilääkärille, ei mene muuta kuin se vastaanottomaksu.
Itse en käy gynellä koskaan jos ei ole vaivoja. Papassa käyn 3:n vuoden välein, ja senkin otatan paikallisessa neuvolassa terveydenhoitajalla.
E-pillereiden hinnat vaihtelevat hieman merkin mukaan. Yleensä kuukauden pillerit pyörii jotain 10 euron hujakoilla.- halvalla ootte päässy
Mulla meni 135 ekee gynelle, teki ultratutkimuksen samalla. Jotenkin tuntui kalliilta kun aikaa meni vaan 15minsaa...Olo oli ihan kuin liukuhihnalla olis käynyt. Ja tää oli pienellä paikkakunnalla et ei varmaan kauheesti aikoja ollut varattu.
- entinen kipuilija
halvalla ootte päässy kirjoitti:
Mulla meni 135 ekee gynelle, teki ultratutkimuksen samalla. Jotenkin tuntui kalliilta kun aikaa meni vaan 15minsaa...Olo oli ihan kuin liukuhihnalla olis käynyt. Ja tää oli pienellä paikkakunnalla et ei varmaan kauheesti aikoja ollut varattu.
Uä maksaakin aina "kivasti" extraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83313239Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2062853Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy592447Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1721512Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har181299Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään551290Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14925- 60923
- 85860
- 20834