Sopivatko kaikki vinttikoirarodut hyvin kerrostalossa asumiseen?
Eli onko vinttikoiran sopeutuvuus kerrostalossa asumiseen yleinen fakta?
Sopeutuvatko yleisesti ottaen?
6
646
Vastaukset
- on väärä!
Soveltuvuus kerrostaloasumiseen ei ole roturyhmäkohtaista vaan suurimalta osalta omistajan viitseliäisyydestä kiinni.
Suomessa rotua kuin rotua asuu taatusti kerrostalossa.
Vinttikoiran kanssa huomattavasti tärkeämpää on vapaana juokseminen!- Vinttiveikko
...että viihtyvätkö kaikki vinttikoirat sisällä suurinta osaa päivästä, vai tarvitsevatko ne tilaisuuden olla rauhallisenkin osan ajastaan ulkona tarkkailemassa lähiympäristönsä tapahtumia?
Tiedän kyllä, että vinttikoirat tarvitsevat elementikseen vapaana juoksentelua, mutta monet rodut eivät viihdy hyvin päiviä sisällä, koska niiden on päästävä olemaan selvillä kotinsa ulkoympäristön tapahtumista.
Ehkä ei oliskaan kannattanu kysyä tämmöistä, kun perustelut kysymyksen periaatteesta tais olla liian vajaiset sen ymmärtämiseen. Tyhmä teko tais tää viesti olla.
- rotujen sopeutuminen
Mitä tarkoitat juuri vinttikoirien sopeutumisella?
Mikä sitten ei sopeutuisi?
Vinttikoirat pitävät lämpimästä, eivätkä juuri piittaa vartiointitehtävistä.- Vinttiveikko
Minä itse olen käsittänyt, että unkarinvinttikoiralla, sloughilla, puolanvinttikoiralla ja espanjanvinttikoiralla on voimakas taipumus puolustaa perhettään, omaisuuttaan ja reviiriään, jonka vuoksi niiden tulisi päästä tarkkailemaan lähiympäristönsä tapahtumia.
- tiedän useammankin
Vinttiveikko kirjoitti:
Minä itse olen käsittänyt, että unkarinvinttikoiralla, sloughilla, puolanvinttikoiralla ja espanjanvinttikoiralla on voimakas taipumus puolustaa perhettään, omaisuuttaan ja reviiriään, jonka vuoksi niiden tulisi päästä tarkkailemaan lähiympäristönsä tapahtumia.
sloughin ja puolalaisen jotka asuvat onnellisina kerrostalossa.
Suosittelen sinulle vaikkapa palstaa www.tuulenkoirat.net - voivat asua
tiedän useammankin kirjoitti:
sloughin ja puolalaisen jotka asuvat onnellisina kerrostalossa.
Suosittelen sinulle vaikkapa palstaa www.tuulenkoirat.netVinttikoirat ovat yleensä helppoja kerrostalokoiria ja kaupunkilaiskoiria! Pääasia, että saavat tarpeeksi liikuntaa, asumismuodolla ei ole mitään väliä.
Minäkin tiedän useamman sloughin ja puolanvinttikoiran, joka asuu kerrostalossa. En ole koskaan kuullut sloughin haukkuvan, mutta ikkunasta olen niiden nähnyt monesti katselevan ulos maailman menoa. Ihania koiria sloughit ovat, varsinkin avoimemmat tyypit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2084068
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921946Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek311648- 1651422
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251326Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041193Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121180Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.91164- 391162
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1321120