Keskustapuoluelaispainotteinen kunta. Kunnan sosiaalitoimi huostaanotti poikani ja haki hänelle edunvalvojan, joka siten edusti alaikäistä poikaani syntymäkotini myynnissä. Olin antanut poikani äidille rahaa tilaan kohdistuneiden lainojen hoitoon, ja uhrannut tilaan muutoinkin varojani. Tila myytiin, vaikka minulla oli siihen elinikäinen asumisoikeus. Mitään korvauksia en asiasta saanut, ja kuinka ollakaan, tilan osti Timo Kallin poika.Kähmintääkö politiikalla??? Olen nyt tehnyt Köyliön kunnalle korvausvaatimuksen asumisoikeuteni menetyksestä, sekä tilaan sijoittamistani varoista.
Köyliön kunta on...
5
907
Vastaukset
- Pitkää ikää vain
Asumisoikeus voi hyvin olla edelleen voimassakin. Kannattaa tutustua alan kirjallisuuteen, esim. netistäkin löytyy Pietiläinen: Viljelijän luopumisturva
Miten luopumiseläke luotiin ja sukupolvenvaihdoseläkesyntyi 1971–1974.
Voisit ehkä kutsua kansanliikkeenkin kylään?Kansanliikkeen?? Kansanliikettähän kyllä tarvittaisiinkin.. lakkoilemaan kansakunnan asiat kuntoon. Ihmetyttää Sarasvuon touhukin. Itse kerää miljoonaosingost ja laittaa väen kävelemäänn. Kai siitä kansanedustaja tulee seuraavalla vaalikaudella,heh..
- Sarasvuo on liikemies
MagnusVonLagerbom kirjoitti:
Kansanliikkeen?? Kansanliikettähän kyllä tarvittaisiinkin.. lakkoilemaan kansakunnan asiat kuntoon. Ihmetyttää Sarasvuon touhukin. Itse kerää miljoonaosingost ja laittaa väen kävelemäänn. Kai siitä kansanedustaja tulee seuraavalla vaalikaudella,heh..
ja jokainen meistä toimisi vastaavassa tilanteessa samoinKaveri on keksinyt loistavan liikeidean jolla tienaa vielä pirun hyvin. Keksikää itse joku hyvä idea ja luovuttakaa silloin osinkonne työntekijöille.. Tokkopa moni niin toimisi.
Ja etkö sinä ole se joka on tänne aiemminkin kirjoitellut? Ja samasta aiheesta. Tuskin aiheetta mitään on tehty, siitä on turha puolueita syyttää. - eduskuntaan,
Sarasvuo on liikemies kirjoitti:
ja jokainen meistä toimisi vastaavassa tilanteessa samoinKaveri on keksinyt loistavan liikeidean jolla tienaa vielä pirun hyvin. Keksikää itse joku hyvä idea ja luovuttakaa silloin osinkonne työntekijöille.. Tokkopa moni niin toimisi.
Ja etkö sinä ole se joka on tänne aiemminkin kirjoitellut? Ja samasta aiheesta. Tuskin aiheetta mitään on tehty, siitä on turha puolueita syyttää.niin sehän on vain merkki siitä, että riittävä osa kansasta uskoo hänen kykyihinsä ajaa asiaansa. Jokaisella on muuten mahdollisuus perustaa yritys ja saada se menestymään, turha sellaista on kadehtia.
- Von Lagerbom
eduskuntaan, kirjoitti:
niin sehän on vain merkki siitä, että riittävä osa kansasta uskoo hänen kykyihinsä ajaa asiaansa. Jokaisella on muuten mahdollisuus perustaa yritys ja saada se menestymään, turha sellaista on kadehtia.
Jos toteaa Sarasvuon toimineen moraalisesti tuomittavasti korjatessaan potin, ja omalta osaltaan lisäsi näin työttömyyttä. Toisinkin olisi voinut toimia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3932000Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek121829Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411358Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.77989Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel51950Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia402918Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä33765- 56739
Hyvää yötä mies
Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo70714- 63713