Väsyttää kun vauva yrittää yötä päivää kakata. 3-4 krt vuorokaudessa kakka tulee, mutta on niin tajuttoman lujassa. Yölläkin vauva ärisee kuin karhu ja itkeskelee 1-1,5 tuntia ennen kuin saa kakan tulemaan. Ja ähistelyn tuloksena on aina kova maidon pulauttelu. Ja tietysti itsellä tulee valvottua ja vatvottua vauvaa ylös alas jotta kakka tulisi, välillä tulee välillä ei niinkään helposti. Onkohan tämä vain tilanne johon on pakko tottua, kovalla oleva kakka siis. Eihän tämä kuitenkaan oikein ummetustakaan ole, kun jossain vaiheessa kakkaa.
Kakka tiukassa
4
417
Vastaukset
- ^minna^
itselläni on 5kk ikäinen tyttö.
Itse annoin ihan pikkuruisen luumusosetta kun kakka oli todella kovassa parin kuukauden ikäisenä - sinulleee
Koitas kuumemittari taktiikkaa... Meinaa ainaku itse yritän mitata kuumetta ni vaavi punnertaa kakan!... :)
- kuumemittaria?
Viime yönä syötin puoli 2 ja siitä eteenpäin vauva ärisi ja itki kakan tuloa ja hihuu, kuudelta aamulla sai sen punnistettua. Nyt nukkuu ja itse nousin toisten lasten kanssa ylös, haukotus!
- äippä
ns. kakkajumppa :) Hieroin varovaisesti mahaa ja jalkoja jumpattiin masun päälle varovasti (pakko tähän mainita, että esim. koiratkin hierovat/nuolevat pentujensa mahaa, että uloste tulisi)...tokihan siinä meni joku puolisen tuntia aikaa, mut auttoi meillä. Kuumemittariahan kannattaa kokeilla, muttei koko ajan tunkea pyllyyn, voi pyllyn reikä ärsyyntyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841