Väsyttää kun vauva yrittää yötä päivää kakata. 3-4 krt vuorokaudessa kakka tulee, mutta on niin tajuttoman lujassa. Yölläkin vauva ärisee kuin karhu ja itkeskelee 1-1,5 tuntia ennen kuin saa kakan tulemaan. Ja ähistelyn tuloksena on aina kova maidon pulauttelu. Ja tietysti itsellä tulee valvottua ja vatvottua vauvaa ylös alas jotta kakka tulisi, välillä tulee välillä ei niinkään helposti. Onkohan tämä vain tilanne johon on pakko tottua, kovalla oleva kakka siis. Eihän tämä kuitenkaan oikein ummetustakaan ole, kun jossain vaiheessa kakkaa.
Kakka tiukassa
4
433
Vastaukset
- ^minna^
itselläni on 5kk ikäinen tyttö.
Itse annoin ihan pikkuruisen luumusosetta kun kakka oli todella kovassa parin kuukauden ikäisenä - sinulleee
Koitas kuumemittari taktiikkaa... Meinaa ainaku itse yritän mitata kuumetta ni vaavi punnertaa kakan!... :)
- kuumemittaria?
Viime yönä syötin puoli 2 ja siitä eteenpäin vauva ärisi ja itki kakan tuloa ja hihuu, kuudelta aamulla sai sen punnistettua. Nyt nukkuu ja itse nousin toisten lasten kanssa ylös, haukotus!
- äippä
ns. kakkajumppa :) Hieroin varovaisesti mahaa ja jalkoja jumpattiin masun päälle varovasti (pakko tähän mainita, että esim. koiratkin hierovat/nuolevat pentujensa mahaa, että uloste tulisi)...tokihan siinä meni joku puolisen tuntia aikaa, mut auttoi meillä. Kuumemittariahan kannattaa kokeilla, muttei koko ajan tunkea pyllyyn, voi pyllyn reikä ärsyyntyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263734- 822587
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448