Koivurannalla "lievä flunssa". JA ANTIBIOOTTIKUURI VARALTA! Taitaa olla maajoukkueen valmentaja joku toistaitonen tollo. Jokainen lääkäri tietää ettei antibiootteja määrätä turhaan eikä varmuuden vuoksi. Seuraavaksi saamme kuulla että Koivurannalla on vatsatauti. Siinä vaiheessa saavat syyttää itseään.
Ja taas
8
1048
Vastaukset
- muuta,
Kyllä Anssi on nämä kisansa kisannut, ei voi mittään;))
- Toisinaan täällä
ei vaikuta viruksen aiheuttamaan tautiin. Ei ainakaan ennen.
Alkaa herättää epäilyksiä nämä Koivurannan "vastoinkäymiset". Toivottavasti ei!- epäilyksiä
sun päässäs oikein sikiää?
Koivuranta on tehnyt kaksi hyvää kilpailua vaikeissa olosuhteissa. epäilyksiä kirjoitti:
sun päässäs oikein sikiää?
Koivuranta on tehnyt kaksi hyvää kilpailua vaikeissa olosuhteissa.Eikö ole vähän ihmeellistä että se kuume sitten hävisi noin nopeasti ja kas, sitä ollaankin valmiita henkilökohtaiseen kisaan. Ei vaan halunnu kilpailla joukkuekisassa kun ei mahiksia mitskuun ollu kuitenkaan. Ja selitys on valmiina jo lauantaille jos mitalia ei tulekaan.
- oletat
Zip1 kirjoitti:
Eikö ole vähän ihmeellistä että se kuume sitten hävisi noin nopeasti ja kas, sitä ollaankin valmiita henkilökohtaiseen kisaan. Ei vaan halunnu kilpailla joukkuekisassa kun ei mahiksia mitskuun ollu kuitenkaan. Ja selitys on valmiina jo lauantaille jos mitalia ei tulekaan.
voi vain onnitella Koivurantaa ja joukkueen johtoa järjen käytöstä.
Jos tilanne on kuten väität, että ei joukkuekilpailussa ole mahdollisuutta mitaliin, niin onhan parempi päästää nuori tulokas hakemaan kilpailukokemusta.
Järjestelyjä tehdään kaikissa joukkueissa.
Koivuranta on jo käynyt läpi kaksi kilpailua ja sijoittunut kummassakin neljänneksi, se on paljon maailman huippujen kanssa.
Jos Koivuranta kilpailee vielä kerran niin eikö se yhdelle miehelle riitä.
- ,mutta
Baks-Bers Börgen ei saanut yhtään niin hyvää sijoitusta kuin Koivuranta.
- nhjk
luulis lekurin tietävän. Mulla ainakin menee vatsa sekasin antibiootiesta. Ihmekös tuo ku se tapaa hyvätkin bakteerit saman tien. Lisäksi antibiootiesta tulee paha olo, melko lievä sellainen onneksi, mutta hienoinen oksetuksen tuntu ainakin mulle tulee. Voi noita puoskareita.
- lääkärinä
siellä ja Zipi hiihtämässä niin hyvä tulis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856