Kraah... xP
no jotn 2vuotta sitte mulla alko, niinku pientä bulimiaa. siinä pysy paino samana. sitte siinä loppuvaihees oksentelin monta kertaa päiväs ku söin niinku sika.aluks painoin 74kg, oksentelemalla pääsin 61kg. oksentelu väheni ja rupesin heti lihoamaan. ku en pysty pidätteleen mun syömis hinkua.. :P nyt en enää jaksa oksentaa ei huvita. päin helkkaria kaikki. mä syön kaikkeen... :S
ja nyt painan jo 71-72 kg. oon lihonu 61kilosta tohon painoon alle 2kuukaudes.. vituttaa. en vaan saa itteeni kuriin. ei sitää huomaakkaa kuinka paljo on jo syöny. mun maha ei enää tunnekkaa mitää, et ihan sama kuinka paljo syö ja mullekki ihan sama mitä turpaan vetää..
mutta ei se ihan samalta enää tunnukkaa ku kattoo itteensä peilistä... eikä enää mahdu vaatteet päälle. mut en enää saa itteeni irti tästä kusesta.. :P
En JAKSA enää..
paskasika
1
565
Vastaukset
- kestää 20-25
minuuttia jos jaksaa sen ajan olla syömättä lähtee mielihalu. Jos syö vaikka ei oo nälkä voi kokeilla tehdä jotain muuta syömisen sijaan vaikka ulkoilla. Jos iskee mässäilyhimo purkan pureskeleminen estää mässäilemisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on677439- 717166
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1525886Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist554788En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204119Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53780- 313407
- 373338
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris802823Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2062408