Kraah... xP
no jotn 2vuotta sitte mulla alko, niinku pientä bulimiaa. siinä pysy paino samana. sitte siinä loppuvaihees oksentelin monta kertaa päiväs ku söin niinku sika.aluks painoin 74kg, oksentelemalla pääsin 61kg. oksentelu väheni ja rupesin heti lihoamaan. ku en pysty pidätteleen mun syömis hinkua.. :P nyt en enää jaksa oksentaa ei huvita. päin helkkaria kaikki. mä syön kaikkeen... :S
ja nyt painan jo 71-72 kg. oon lihonu 61kilosta tohon painoon alle 2kuukaudes.. vituttaa. en vaan saa itteeni kuriin. ei sitää huomaakkaa kuinka paljo on jo syöny. mun maha ei enää tunnekkaa mitää, et ihan sama kuinka paljo syö ja mullekki ihan sama mitä turpaan vetää..
mutta ei se ihan samalta enää tunnukkaa ku kattoo itteensä peilistä... eikä enää mahdu vaatteet päälle. mut en enää saa itteeni irti tästä kusesta.. :P
En JAKSA enää..
paskasika
1
556
Vastaukset
- kestää 20-25
minuuttia jos jaksaa sen ajan olla syömättä lähtee mielihalu. Jos syö vaikka ei oo nälkä voi kokeilla tehdä jotain muuta syömisen sijaan vaikka ulkoilla. Jos iskee mässäilyhimo purkan pureskeleminen estää mässäilemisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k332339Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel482010Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä81932Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien421661Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1351337Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi22940Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62873Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka117855- 67846
Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️67837