Venäjää

Eksyksissä2

Hei,
olen ensimmäistä vuottani matkailualaa opiskeleva nuori aikuinen, joka kuitenkin miettii alan vaihtoa. Olen nyt siis ollut syksystä 2008 ammattikorkeakoulussa opiskelemassa matkailua. ALusta saakka on tuntunut kuitenkin siltä että kaipaankin jotain muuta. Tarkastelin yliopistotarjontaa ja innostuin Venäjän kieli ja kulttuuri-linjasta. Mutta onko minulla mahdollisuutta siihen hakea, kun aloitin venäjän opinnot vasta amk:ssa eli olen lukenut sitä vain "hetkisen"?

Kiitos jos joku voi auttaa.

3

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gebalu

Minusta tuon ei pitäisi muodostaa minkäänlaista estettä. Ainut kriteeri on, että haltsaat kielen tarpeeksi hyvin pääsykokeissa, mikä vian vuoden opinnoilla ei välttämättä onnistu (paitsi jos olet tietysti ollut erityisen motivoitunut). Siitä vain kokeilemaan!

• opinnoissa

Myös opinnoissa vaaditaan jo alussa suht hyvää kielitaitoa, jota ei kaikki pysty vuodessa saavuttamaan. Mutta jos kielipäätä löytyy, ei tämä ole mikään ylitsepääsemätön ongelma. Kannattaa kuitenkin alussa varautua jyrkkään oppimiskäyrään.

• kyselijäjäjä
        opinnoissa kirjoitti:

Myös opinnoissa vaaditaan jo alussa suht hyvää kielitaitoa, jota ei kaikki pysty vuodessa saavuttamaan. Mutta jos kielipäätä löytyy, ei tämä ole mikään ylitsepääsemätön ongelma. Kannattaa kuitenkin alussa varautua jyrkkään oppimiskäyrään.

Osaatko kertoa millaiset pääsykokeet siinä on? Millainen on venäjän kielen koe, entäpä suomen kielen koe? Osaatko mainita jotain esimerkkikysymyksiä?

Kiitos paljon jo etukäteen vastauksesta, nuo pääsykokeet kun tuottavat minulle jo nyt hirmuista stressiä vaikka niihin onkin vielä muutama kuukausi aikaa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      104
      2301
    2. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1430
    3. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1428
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      31
      1424
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1243
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      340
      1094
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      995
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      944
    9. 122
      821
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      806
    Aihe