3d taustat

???

Minua on alkanut kovasti kiinnostaa nuo 3d taustat tai styroksitaustat...miten sellainen laitetaan akvaarioon, tuleeko se sisä- vai ulkopuolelle? Voiko sellaisen laittaa ihan tavalliseen seura-akvaarioon? Mistä tuollaisia kannattaisi ostaa? Olen itse niin KÄSI etten ainakaan osaa tehdä itse.

2

999

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitaja

tulee sisäpuolelle, ja akvaario liikkeistä ja muilta harrastajilta niitä saa. Ja voi laittaa ihan tavalliseen seura-akvaarioonkin.

• fish KING

Voit sijoittaa sen akvan lasin ulkopuolelle tai silikonilla kiinni tiivisti akvaarion sisäpuolelle (akvaario täytyy tällöin tietenkin tyhjentää ja suorittaa asennus kuivana). Maiseman taakse voi tarvittaessa piilottaa lämmittimen ja suodattimen suuttimet... vaatii hieman nikkaroimista mutta onnistuu kun hieman käyttää kekseliäisyyttä ja vaivaa.
      Ainoa mutta tässä on erittäin kova hinta, metri maksaa n. sata euroa, mitä korkeampi sitä kalliimpi tietenkin.

Joku teki joskus rautapaperia värittämällä ja rypistelemällä erittäin näyttävän taustan akvaarioonsa... oli todella autenttisen näköinen kallio maisema, mielestäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      105
      1284
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      777
    3. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      691
    4. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      47
      667
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      118
      551
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      30
      531
    7. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      516
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      182
      498
    9. Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!

Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi
      Viihde ja kulttuuri
      23
      497
    10. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      59
      483
    Aihe