Minua on alkanut kovasti kiinnostaa nuo 3d taustat tai styroksitaustat...miten sellainen laitetaan akvaarioon, tuleeko se sisä- vai ulkopuolelle? Voiko sellaisen laittaa ihan tavalliseen seura-akvaarioon? Mistä tuollaisia kannattaisi ostaa? Olen itse niin KÄSI etten ainakaan osaa tehdä itse.
3d taustat
2
960
Vastaukset
- hoitaja
tulee sisäpuolelle, ja akvaario liikkeistä ja muilta harrastajilta niitä saa. Ja voi laittaa ihan tavalliseen seura-akvaarioonkin.
- fish KING
Voit sijoittaa sen akvan lasin ulkopuolelle tai silikonilla kiinni tiivisti akvaarion sisäpuolelle (akvaario täytyy tällöin tietenkin tyhjentää ja suorittaa asennus kuivana). Maiseman taakse voi tarvittaessa piilottaa lämmittimen ja suodattimen suuttimet... vaatii hieman nikkaroimista mutta onnistuu kun hieman käyttää kekseliäisyyttä ja vaivaa.
Ainoa mutta tässä on erittäin kova hinta, metri maksaa n. sata euroa, mitä korkeampi sitä kalliimpi tietenkin.
Joku teki joskus rautapaperia värittämällä ja rypistelemällä erittäin näyttävän taustan akvaarioonsa... oli todella autenttisen näköinen kallio maisema, mielestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181588- 771258
Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351257- 501056
- 61802
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten199780Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78742- 29724
Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol138686Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65620