3d taustat

???

Minua on alkanut kovasti kiinnostaa nuo 3d taustat tai styroksitaustat...miten sellainen laitetaan akvaarioon, tuleeko se sisä- vai ulkopuolelle? Voiko sellaisen laittaa ihan tavalliseen seura-akvaarioon? Mistä tuollaisia kannattaisi ostaa? Olen itse niin KÄSI etten ainakaan osaa tehdä itse.

2

874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoitaja

tulee sisäpuolelle, ja akvaario liikkeistä ja muilta harrastajilta niitä saa. Ja voi laittaa ihan tavalliseen seura-akvaarioonkin.

• fish KING

Voit sijoittaa sen akvan lasin ulkopuolelle tai silikonilla kiinni tiivisti akvaarion sisäpuolelle (akvaario täytyy tällöin tietenkin tyhjentää ja suorittaa asennus kuivana). Maiseman taakse voi tarvittaessa piilottaa lämmittimen ja suodattimen suuttimet... vaatii hieman nikkaroimista mutta onnistuu kun hieman käyttää kekseliäisyyttä ja vaivaa.
      Ainoa mutta tässä on erittäin kova hinta, metri maksaa n. sata euroa, mitä korkeampi sitä kalliimpi tietenkin.

Joku teki joskus rautapaperia värittämällä ja rypistelemällä erittäin näyttävän taustan akvaarioonsa... oli todella autenttisen näköinen kallio maisema, mielestäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      194
      2645
    2. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      48
      2577
    3. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      153
      2411
    4. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      70
      2242
    5. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      71
      2095
    6. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      40
      2090
    7. Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)

Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la
      Sysmä
      71
      1542
    8. Onko sulla jotain

Suunnitelmia?
      Ikävä
      146
      1437
    9. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      1
      1328
    10. Poistettuun aloitukseen

Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei
      Suhteet
      24
      1187
    Aihe