Minua on alkanut kovasti kiinnostaa nuo 3d taustat tai styroksitaustat...miten sellainen laitetaan akvaarioon, tuleeko se sisä- vai ulkopuolelle? Voiko sellaisen laittaa ihan tavalliseen seura-akvaarioon? Mistä tuollaisia kannattaisi ostaa? Olen itse niin KÄSI etten ainakaan osaa tehdä itse.
Vastaukset 2
- hoitaja
tulee sisäpuolelle, ja akvaario liikkeistä ja muilta harrastajilta niitä saa. Ja voi laittaa ihan tavalliseen seura-akvaarioonkin.
- fish KING
Voit sijoittaa sen akvan lasin ulkopuolelle tai silikonilla kiinni tiivisti akvaarion sisäpuolelle (akvaario täytyy tällöin tietenkin tyhjentää ja suorittaa asennus kuivana). Maiseman taakse voi tarvittaessa piilottaa lämmittimen ja suodattimen suuttimet... vaatii hieman nikkaroimista mutta onnistuu kun hieman käyttää kekseliäisyyttä ja vaivaa.
Ainoa mutta tässä on erittäin kova hinta, metri maksaa n. sata euroa, mitä korkeampi sitä kalliimpi tietenkin.
Joku teki joskus rautapaperia värittämällä ja rypistelemällä erittäin näyttävän taustan akvaarioonsa... oli todella autenttisen näköinen kallio maisema, mielestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2231668
Palstamiittinkiä taas ajattelen
Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle. Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka185836- 53814
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm61803Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s36734Työttömille tulossa pakollinen ilmaistyö sanoo kokoomusministeri
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/078a91b0-4bdf-4a7b-9c3b-f3cf2bdd3dae Kokoomus, persut ja kepu laittavat työttömät388719Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k54580- 30541
Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte19536- 18535