Minua on alkanut kovasti kiinnostaa nuo 3d taustat tai styroksitaustat...miten sellainen laitetaan akvaarioon, tuleeko se sisä- vai ulkopuolelle? Voiko sellaisen laittaa ihan tavalliseen seura-akvaarioon? Mistä tuollaisia kannattaisi ostaa? Olen itse niin KÄSI etten ainakaan osaa tehdä itse.
3d taustat
2
856
Vastaukset
- hoitaja
tulee sisäpuolelle, ja akvaario liikkeistä ja muilta harrastajilta niitä saa. Ja voi laittaa ihan tavalliseen seura-akvaarioonkin.
- fish KING
Voit sijoittaa sen akvan lasin ulkopuolelle tai silikonilla kiinni tiivisti akvaarion sisäpuolelle (akvaario täytyy tällöin tietenkin tyhjentää ja suorittaa asennus kuivana). Maiseman taakse voi tarvittaessa piilottaa lämmittimen ja suodattimen suuttimet... vaatii hieman nikkaroimista mutta onnistuu kun hieman käyttää kekseliäisyyttä ja vaivaa.
Ainoa mutta tässä on erittäin kova hinta, metri maksaa n. sata euroa, mitä korkeampi sitä kalliimpi tietenkin.
Joku teki joskus rautapaperia värittämällä ja rypistelemällä erittäin näyttävän taustan akvaarioonsa... oli todella autenttisen näköinen kallio maisema, mielestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533836Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1182887Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko6432485KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar892156Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei202127Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo441831- 221733
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1431685Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?971526- 281496