Minulla on Outlook Express. Miten pystyn lukemaan viestejä muualla kuin omalla koneella? Outlookhan on pelkästään omalla koneellani, eikä minulla ole esimerkiksi mitään salasanoja ym.
Miten lukea viestejä muualla kuin kotikoneella??
5
1463
Vastaukset
- Nero Burner
laita Outlookin asetukset tikulle ja raahaa tikkua mukanasi koneesta toiseen tai näppäile manuaalisesti kyläkoneen Outlook-yhteystietoihin ne tilit, jotka kotikoneellakin. Kätevämpää on kylläkin kyläkoneella käyttää www-pohjaista asiakassovellusta. Mutta toiseksi kätevin on tikulla. Salasanat sulla on kyllä ihan varmasti, mutta ole laittanut siihen niin, että se muistaa ne ja sitten unohtanut sen ja ne. Paskempi juttu.
- Web mail
Kuka on internet-palveluntarjoajasi? Useat palveluntarjoavat antavat mahdollisuuden ns. web mailiin, eli pääset lukemaan saapuneet sähköpostisi ja vastaamaan niihin suoraan nettiserveriltä. Tähän tarvitset kyllä käyttäjätunnuksen ja salasanan.
salasanoja!:D
_MITÄÄN_ sähköpostia ei lueta ilman käyttäjätunnusta ja siihen liittyvää salasanaa. Usko huviksesi ja heti.- niin, minullakin
on Elisan kolumbuksen sähköposti. Se on koneellani. Jos luen muualta, menen Elisan webbiin, taitaa olla nykyisin Kotiposti. Siihen käy juuri samat tunnukset kuin kotikoneellakin. Eiköhän kaikilla palveluntarjoajilla ole asiat samoin?!
- Mikrotuki 99
En tiedä kumpaa asiaa tarkoitat, eli sinulle on IMAP ja POP3 protokollat vieraita.
Vai haitko vaan neuvoa miten toimia toisella koneella.
Sähköpostitilin voi määritellä kahteen eri protokollaan, eli nuo em.
IMAP tarkoittaa sitä että ne postit on aina palvelimella ja vain tuossa tilassa voit lukea ne muuallakin.
POP3 asetus taas on se että ne tulee koneellesi ja senjälkeen ne on siellä, etkä voi lukea niitä muualta.
En muista valikko mistä se tulee, jolla tuon näkee kumpaa ryhmää "tilisi" on.
Mutta Tilit kohta se Outlookissa on jonkin valikon alla.
Salasana ja tunnus sinulla on niin menet palveluntarjoajasi nettisivulle ja sieltä jokin linkki mikä viittaa sähköpostiin.
On ohjeet miten toimit webmailin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391