Eli hirmu tiuhaan käyn vessassa, ja tällaisissa tiuhoissa ajanjaksoissa virtsa on hirmu vetistä eli hailakkaa. Muilla kokemuksia? Haluaisin yliaktiivisen rakon kuriin ja olen miettinyt tuota virtsan koostumusta...
Vesipissa, mistä moinen?
Kalervo_31
3
973
Vastaukset
- ...
...vessassa niin tokihan virtsassa on vähemmän ureaa joten se on vaaleaa, parempi niin kuin keltainen pissa.
- runsaasti
tai neste-suolatasapainosi on häiriintynyt. Aivolisäkkeen antidiureettista hormonia voi erittyä liian vähän tai on jotain kaliumhäikkää tai lisämunuaisen aldosteroni- tai munuaisen reniini häiriötä.
- -Petri-
Käsittääkseni yksi tiuhaa virtsaamistarvetta aiheuttava oireyhtymä on diabetes, eli sokeritauti. Tuon mahdollisuus siis varmaan kannattaa poissulkea, ettet hoida seurausta vaan syytä. -Petri-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512