Alapalloniveltä yritän vaihtaa 307pösöön
kuskinpuolelle..antakaa vinkkejä miten se lähtee irti pitäs olla jengoilla ja sehän on niinku ylös alasin (ranskalaisissa).on niin jumissa ei inahda suuntaan eikä toiseen..
307 alapallonivelen vaihto yritys
9
6628
Vastaukset
- paineilma
vasaralla heiman hahloon tärinää, niin se on irti ennen kuin huomaatkaan.
- 40viis
kierrä oikeaan suuntaan niin lähtee
- ukko2
oli aikanaan sama rakenne. Siihen auttoi seuraava hoito. Pysäköin auton tasaiselle alustalle ja jarrut päälle. Asetin rautakengen hallitunkin avulla sopivalle hollille. Reilulla lekalla säälimättä iskuja kangenpäähän. Kun alapallonivel löysää, niin tunkkiauton alle, etupyörä irti ... Homman kun oppi niin vaihto sujui varttitunnissa.
- riippuu vähän,
saitko irti jo mutterin, itse pallonivel on kierteellä lujasti, ota lukitukset pois taltalla, sellaiset ohkaiset peltilipareet, yleensä takapuolella ainakin 1 lipare. Tarvit 1-2 kg lekaa ja talttaa jolla pitää takoa tosi lujasti että aukeaa vastapäivään, ja tarkkana pitää olla kun takaisin laittaa, että on kierretty loppuun asti (taltalla ja lekalla) ja lukitukset paikalleen.
- Anonyymi
Vastapäivään? Onko ihan varmasti?
- kyllä vain
lukittu reunasta lyömällä reunaan taltalla lukitus, aukeaa esim paineilma vasaralla, tai ihan koti konstein kunnon tuurnalla ja sopivalla moskalla. on kyllä tiukassa, mutta kyllä se pitäisi aueta.
- pelkästään lyöminen
Töissä tullut todettua ettei aina riitä edes kevyt hienosäätöleka ja taltta. Helpoimmalla pääsee kun hitsaa ison mutterin tai hylsyn kiinni siihen palloniveleen (ei mielellään pyörännapaan x) ja sitten vain pulttipyssyllä tai pitkällä jatkovarrella vääntää irti.
Keinot on monet, perseestä se silti on... - Anonyymi
pelkästään lyöminen kirjoitti:
Töissä tullut todettua ettei aina riitä edes kevyt hienosäätöleka ja taltta. Helpoimmalla pääsee kun hitsaa ison mutterin tai hylsyn kiinni siihen palloniveleen (ei mielellään pyörännapaan x) ja sitten vain pulttipyssyllä tai pitkällä jatkovarrella vääntää irti.
Keinot on monet, perseestä se silti on...Kuten se 607:n nelihampaisella hylsyllä (mahdollisesti) irtoava jenkapurkki....:(
- Anonyymi
Saitko valmiiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882