MTV3 ja YLE videot

uiguri

VLC näyttää hyvin MTV katsomo videot, mutta kaataa selaimen YLEn sivuilla.
Totem-xine:llä toimii YLE, muttei sitten MTV videot näy. Mplayer ei toimi kummassakaan. Onko mitään keinoa saada samalla playerillä videot toimimaan molemmilla sivuilla?

13

1353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitaa puuttua

      flashplayer. Asenna se niin pääset asiassa eteenpäin.

    • Nichya

      YLE Areenaa katellessa Iceweasel kaatuu tuon tuosta. MTV3 & Subin netti tv:t toimii, mutta rasittavaa katella pientä kuvaa, ison ruudun keskellä. Nelonen toimii parhaiten.

      • uiguri

        VLC:ssä kokoruutu tulee tuplaklikkaamalla videota.


      • Itse ratkaisin näin
        uiguri kirjoitti:

        VLC:ssä kokoruutu tulee tuplaklikkaamalla videota.

        Vaikka käytänkin gnomea, niin asensin kaffeine ja kaffeinen mozilla plugin niin alkoi kaikki näkymään eli mtv3, subtv, nelonen, yle yms..


      • uiguri
        Itse ratkaisin näin kirjoitti:

        Vaikka käytänkin gnomea, niin asensin kaffeine ja kaffeinen mozilla plugin niin alkoi kaikki näkymään eli mtv3, subtv, nelonen, yle yms..

        Kaffeinella kaatuu koko X. Mistähän mahtaa johtua?


      • uiguri
        uiguri kirjoitti:

        Kaffeinella kaatuu koko X. Mistähän mahtaa johtua?

        ATI.
        asensin ATI:lle binääriajurin. Kaatuilu näyttäis loppuneen.


    • Katsoja_

      Saakohan Katsomon toimimaan Debianissa millään tavalla? Firefoxilla ei onnistunut, eikä myöskään Chromiumilla, jolla sai sentään mainokset näkymään. Kun itse ohjelman pitäisi alkaa, niin tulee STREAM_ERROR_DRM_CLIENT_UNAVAILABLE.

      Chromiumin asetuksista on sallittu kolmannen osapuolen piparit, ja myös suojatun sisällön toisto on sallittuna. Widevine-paketti "chromium-widevine_71.0.3578.80-1~deb9u1_amd64.deb" on myös asennettu.

      • Näin.on

        Ei saa. Linux on pelkkä iso verkkoselain. Videoita sillä ei katsota.


      • siltikin-on

        Järjetöntä nostella vanhoja ketjuja


      • Ville_katolla
        siltikin-on kirjoitti:

        Järjetöntä nostella vanhoja ketjuja

        Vanhojen ketjujen vetäminen esiin antaa joillekin pervoille seksuaalista tyydytystä ja takaa hyvät runkut.


    • Huonosti-hoidettu-mesta

      STREAM_ERROR_DRM_CLIENT_UNAVAILABLE pukkaa edelleen
      Huonosti osaavat Katsomon tarjonnan laittaa nähtäväksi, toisaalta ei noilla mainosten kyllästämillä palveluilla ole niin väliäkään. Minä tein tilin kun luki että on ilmainen, en tähän mennessä ole onnistnut näkemään kuin mainiksia, heti kun mainokset loppuu, tyrkkää erroria. On ollut noin vuoden päivät tuo tili, eikä yhtään kuvaa ole onnistnut katsomaan.

      Älkää ruvetko neuvomaan mitä teen tai jätän tekemättä, kun en mitään näe. Olen sitä mieltä että sivuston ylläpitäjän on pistettävä tarjontanssa niin näkymään että ei tarvita mitään erityistä koulutusta palvelun käyttöön. Katsomo ei vain halua tehdä asioita niin että palvelu olisi kaikkien tavoitettavissa.

    • eijkaatu

      Asenna yle-dl ja katsele.

      • Katsoja_

        Katsomo toimii kyllä telkkarissa, mutta se oli illalla varattu. Ylen Areena näkyy ihan hyvin tietokoneessakin, mitä nyt vaakavieritys ei ole niin pehmeää kuin televisiossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4178
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3554
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      29
      2461
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2399
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      139
      2091
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1926
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1811
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1525
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1403
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      19
      1310
    Aihe