Nyt otetaan vielä kolmenkympin mestaruus

hessu...

Nyt otetaan vielä kolmenkympin mestaruus.
Ja jos viidelläkympillä Jauhojärvi saisi
yliluonnolliset voimat, mene ja tiedä...

5

157

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maalaismies*

Vaikka yksi valteistamme Anssi sairastui, hiihtomme ei ole yhden kortin varassa. Naisemme ovat ylivoimaisia eivätkä miehetkään enää kaukana maailman kärjestä ole. Sami, Ville ja Matti voivat hyvinkin väläyttää tänään.

Harvinaisen hyvä saalis MM.ssä on tähän asti ollut. Jos vielä mitaleita tulee, se on ylitse kaikkien odotusten.

• Mitalisaalista

Varmasti tulee vielä lisää mitaleja, väri selviää vasta kilpailujen jälkeen mutta ainakin 2 tulee, ja kolmaskin tuntumassa.
        Miesten viesti, ja mäki ne on ainakin ja on vielä naisten 30km, se 50 hiihto Jauhojärven harteilla, yritetään tsempata kauko-ohjauksella häntä!

• Mitalisaalista kirjoitti:

Varmasti tulee vielä lisää mitaleja, väri selviää vasta kilpailujen jälkeen mutta ainakin 2 tulee, ja kolmaskin tuntumassa.
        Miesten viesti, ja mäki ne on ainakin ja on vielä naisten 30km, se 50 hiihto Jauhojärven harteilla, yritetään tsempata kauko-ohjauksella häntä!

Eipäs nuolaista ennen kuin tipahtaa.
        Saattaa sieltä vielä jokin mitali tulla, mutta minua on ottanut koppaan selostajien tapa jakaa suomalasille kultamitaleja jo melkein ennen kilpailulajien alkamista.

Jos jotakin tulee tai on tulematta, niin parhaansa varmaan jokainen kilpailija yrittää.

Pidetään peukkuja pystyssä, ollaan hengessä mukana ja iloitaan, jos mitaleita tulee.
        Jos ei tule, ei oteta sitä henkilökohtaisena loukkauksena.

On varmaan hyvin epäisänmaallista sanoa, että olisi kamalaa, jos suomalaiset saisivat joka lajissa kolmoisvoiton. Olen kuitenkin sitä mieltä, että palkintosijojen jakautuminen jopa yllätysmaille, laajentaa hiihto- ja hyppylajien suosiota muuallakin kuin Euroopassa.

• Muumi-iso-Äiti
        Venlastiina kirjoitti:

Eipäs nuolaista ennen kuin tipahtaa.
        Saattaa sieltä vielä jokin mitali tulla, mutta minua on ottanut koppaan selostajien tapa jakaa suomalasille kultamitaleja jo melkein ennen kilpailulajien alkamista.

Jos jotakin tulee tai on tulematta, niin parhaansa varmaan jokainen kilpailija yrittää.

Pidetään peukkuja pystyssä, ollaan hengessä mukana ja iloitaan, jos mitaleita tulee.
        Jos ei tule, ei oteta sitä henkilökohtaisena loukkauksena.

On varmaan hyvin epäisänmaallista sanoa, että olisi kamalaa, jos suomalaiset saisivat joka lajissa kolmoisvoiton. Olen kuitenkin sitä mieltä, että palkintosijojen jakautuminen jopa yllätysmaille, laajentaa hiihto- ja hyppylajien suosiota muuallakin kuin Euroopassa.

Selostajien puheessa mitalitoiveet ovat aivan ymmärrettäviä, varmasti monella urheilijalla on korvanappiradio, olisi kamalaa jos selostajat lättäisivät ja masentaisivat kilpailijan ennen kisaa.

Kyllä minä ainakin olen aina ennen mittelöä täpinöissäni ja tietysti odotan hyviä suorituksia maamme edustajilta, hyvin ovat tähän mennessä pärjänneet ja saaneet uutta tuulta siipiensä alle.

Naistemme suoritukset ovat olleet aivan huimia, toivon vaan että loppuun saakka jaksavat ja ylettyvät hyville sijoille, kilpailut on kilpailuja, tietysti voi käydä huonosti, vaan se on aivan sivu seikka, surraan sitten vasta.

Yhdistetyn mäessä eilen kävi huono tuuri kun se numerolappu oli joutunut haalarin sisälle, hyvä kilpailija ja huono tuuri, se vaan on elettävä sekin koettelemus.

Tunti vielä ja sitten on oltava iltapäiväkahvit ja välipalaleipä tuolin vieressä, nautintoa henkisesti ja ruumiillisesti...kaikki mukaan!

Tämä on aivan yhtä jännää kuin teininä saada salaa suudelma ;-D, muistan senkin,,ihan kilpailuista kävi...Näkikö kukaan?

• saada suudelmia
        Muumi-iso-Äiti kirjoitti:

Selostajien puheessa mitalitoiveet ovat aivan ymmärrettäviä, varmasti monella urheilijalla on korvanappiradio, olisi kamalaa jos selostajat lättäisivät ja masentaisivat kilpailijan ennen kisaa.

Kyllä minä ainakin olen aina ennen mittelöä täpinöissäni ja tietysti odotan hyviä suorituksia maamme edustajilta, hyvin ovat tähän mennessä pärjänneet ja saaneet uutta tuulta siipiensä alle.

Naistemme suoritukset ovat olleet aivan huimia, toivon vaan että loppuun saakka jaksavat ja ylettyvät hyville sijoille, kilpailut on kilpailuja, tietysti voi käydä huonosti, vaan se on aivan sivu seikka, surraan sitten vasta.

Yhdistetyn mäessä eilen kävi huono tuuri kun se numerolappu oli joutunut haalarin sisälle, hyvä kilpailija ja huono tuuri, se vaan on elettävä sekin koettelemus.

Tunti vielä ja sitten on oltava iltapäiväkahvit ja välipalaleipä tuolin vieressä, nautintoa henkisesti ja ruumiillisesti...kaikki mukaan!

Tämä on aivan yhtä jännää kuin teininä saada salaa suudelma ;-D, muistan senkin,,ihan kilpailuista kävi...Näkikö kukaan?

salaa kun on jo aviossa.
        Kunhan ei olis nyt kyse hiihdoissa siitä että on kerrankin menny dopingit kohdalleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      55
      1172
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      151
      1141
    3. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1075
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      82
      956
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      45
      874
    6. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      55
      818
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      54
      770
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      765
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      71
      711
    10. Upea takamus

Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      692
    Aihe