Härkä tyhmin merkki

onko muilla kokemuksia ?

Olen huomannut ettei se oikein ymmärrä puhetta.

56

5371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----------

      heh,eikä kirjoitustakaan

    • eivät tajuu niin eivät

      aina saa vääntää rautalangasta härälle.
      sillä on hitain nuppi.

      • möllisteltäväksi

        paremman puutteessa.
        Härille sinne voisi perustaa ihan oman osaston.


      • tarvitse
        möllisteltäväksi kirjoitti:

        paremman puutteessa.
        Härille sinne voisi perustaa ihan oman osaston.

        niinpä


      • tyhmiä härkiä
        tarvitse kirjoitti:

        niinpä

        joo varmaan pitää paikkansa.


      • siruna

        Härkä on iloinen muut huomioon ottava ja turvallinen
        mies. Rahan arvon arvostaa silti kalat-vaimoaan palvoo
        ja perheestään huolta pitää. HUMORISTI!


    • aika mollamista..

      kyllä,härkä ymmärtää vähän liiankin nopeaa ja on hyvin järkevä tekemisissään.....se ei vaan aina miellytä toisia...jotka vasta haaveilevat siitä mitä härkä on jo päättänyt ajat sitten.

      • tunnetusti hidas

        että eiköhän se ole niin että kun toiset on sen jo tehneet niin härkä vasta harkitsee.


      • Ei riitä taju...
        tunnetusti hidas kirjoitti:

        että eiköhän se ole niin että kun toiset on sen jo tehneet niin härkä vasta harkitsee.

        Härkä harkitsee harkitsemista ja sittenkin
        vielä miettii harkitsemista.


    • tuon tyyliset

      minä ymmärrän tämän tyylisiä kirjoittajia ja eiköhän henkisesti tasapainoiset ihmiset ihmiset ymmärrä myös mistä on kysymys.

      terv: yksi tyhmä

      • muka henkisesti

        tasapainoinen, älä viitti, opettele sinä vaan tynteen.


      • kuka ei
        muka henkisesti kirjoitti:

        tasapainoinen, älä viitti, opettele sinä vaan tynteen.

        kirjoitukset kertoo aika paljun.


      • Savu nousee sieraimista..
        kuka ei kirjoitti:

        kirjoitukset kertoo aika paljun.

        kun aivot ei toimi.Hyöyryllä käy.


      • on tapoja
        Savu nousee sieraimista.. kirjoitti:

        kun aivot ei toimi.Hyöyryllä käy.

        Sentään


    • PERSEEN KAUTTA

      RAHASSA...

      • kiva lukea

        En ole härkä,mutta näyttää tuo tyhmyys tiivistyvän kaikilla merkeillä,ei horoskoopilla mitään merkitystä.


    • härkä

      teet itsestäsi TODELLA TYHMÄN. Luuletko tosiaan että ihmisen tyhmyys tai viisaus on kiinni jostai horoskooppimerkistä??? Joku fantasia maailmassa elävä taivaanrannan maalariko meitä piristää "viisaudessaan"??

    • huvittaa

      tosiaan ei voi kun ihmetellä ja nauraa noita kommentteja meistä häristä. puhkukaan ja puhaltakaa te muut ja taas on paljon mukavampi olla kun on saanut purettua pahaa oloaan tänne. sitä vartenhan tämä taitaa ollakin ja me härät ollaan hyvä merkki purkaan pahaa oloaan. menkää peilin eteen... suosittelen.

      mukavaa päivänjatkoa kaikille :)

      t. yksi härkäNainen

      • löytyy

        niinhän se on kun ei pysty käsitteleen omia ongelmia ja tunteita niin haukutaan muita tämänhän huomaa muillakin palstoilla.

        netistä löytyy kyllä tietoa monenlaisiin ongelmiin kun on vain rohkeutta kohdata itsensä.


      • härrrkänainen

        Täällä toinen härkänainen toivottelee haukkujille yhtä mukavaa elämää kuin itsellänikin on. =) Onneksi härkä sentään on eläinradan ihanin merkki (kalojen lisäksi).


      • oma kehu haisee
        härrrkänainen kirjoitti:

        Täällä toinen härkänainen toivottelee haukkujille yhtä mukavaa elämää kuin itsellänikin on. =) Onneksi härkä sentään on eläinradan ihanin merkki (kalojen lisäksi).

        häräthän ei koskaan hauku toisia, ei selkään puukota, ei petä, kuitenkin omalle kohdalle sattui tällainen kutale, ja vielä niin tyhmä että luuli minunkin uskovan sitä p*skaa mitä suustaan päästi.


      • härrrkänainen
        oma kehu haisee kirjoitti:

        häräthän ei koskaan hauku toisia, ei selkään puukota, ei petä, kuitenkin omalle kohdalle sattui tällainen kutale, ja vielä niin tyhmä että luuli minunkin uskovan sitä p*skaa mitä suustaan päästi.

        määräävän kaiken, kasvatuksella ei mitään vaikutusta? Minä olen tavannut neljä pirullista skorpionia, silti en syytä sitä merkkiä kamalimmaksi, sillä tunnen myös muutaman mukavan skorpparin. Älä ole katkera kaikille härille jos sut on YKSI härkä pettänyt.


      • mutta niitä
        härrrkänainen kirjoitti:

        määräävän kaiken, kasvatuksella ei mitään vaikutusta? Minä olen tavannut neljä pirullista skorpionia, silti en syytä sitä merkkiä kamalimmaksi, sillä tunnen myös muutaman mukavan skorpparin. Älä ole katkera kaikille härille jos sut on YKSI härkä pettänyt.

        kun sattuu olemaan kaveri piirissäkin muutamia ja aikas samalla kaavalla.


      • yksilöitä
        mutta niitä kirjoitti:

        kun sattuu olemaan kaveri piirissäkin muutamia ja aikas samalla kaavalla.

        sitä vois tietenkin jossitella minkälainen kaveri
        piiri sinulla on mutta minusta ihmisiä ei voida
        luokitella kavereiden ,horoskooppien eikä muunkaan mukaan tyhmiksi viisaiksi, hyviksi tai pahoiksi


      • Härkä mies..
        yksilöitä kirjoitti:

        sitä vois tietenkin jossitella minkälainen kaveri
        piiri sinulla on mutta minusta ihmisiä ei voida
        luokitella kavereiden ,horoskooppien eikä muunkaan mukaan tyhmiksi viisaiksi, hyviksi tai pahoiksi

        ..tekstiä,eipä ihmisiä voi niin lokeroida, joka merkissä löytyy niitä hyviä sekä pahoja, niikuin ihmisistä yleensä. Mut mä oon oppinu ottaan jokaisen uuden ihmisen omana yksilönään,oli tähtimerkki mikä tahansa,kaikilla on menneisyys ja tulevaisuus,ja jos alat niitä luokittelemaan horoskoopin mukaan,niin kannattaa olla sit olla ilman naista tai miestä ja painua keskelle korpi metsää ja alkaa elää karhujen ja muiden metsän eläimien kans,jos siellä olis turvallisempaa seuraa. Ja kannattaa joskus katsoa itseään ihan peliin ja miettiä voisko itse tehdä parisuhteen eteen jotakin hyvää:-))


      • kitsym
        Härkä mies.. kirjoitti:

        ..tekstiä,eipä ihmisiä voi niin lokeroida, joka merkissä löytyy niitä hyviä sekä pahoja, niikuin ihmisistä yleensä. Mut mä oon oppinu ottaan jokaisen uuden ihmisen omana yksilönään,oli tähtimerkki mikä tahansa,kaikilla on menneisyys ja tulevaisuus,ja jos alat niitä luokittelemaan horoskoopin mukaan,niin kannattaa olla sit olla ilman naista tai miestä ja painua keskelle korpi metsää ja alkaa elää karhujen ja muiden metsän eläimien kans,jos siellä olis turvallisempaa seuraa. Ja kannattaa joskus katsoa itseään ihan peliin ja miettiä voisko itse tehdä parisuhteen eteen jotakin hyvää:-))

        Hei vaan, minnuun kolahti siun kommentti....


    • härkä

      Katsos,kun härät henkisiä ihmisiä,niin ne ei oikein ymmärrä näitä yksinkertaisia maantallustajia.Se ei ole tyhmyyttä vaan viisutta.
      Todennäköisesti et ymmärrä mitä tarkoitan.Sori.Jatka rauhassa kehitystäsi,kyllä joskus vielä oivallat.
      Budha oli härkä.

      • viisauttako

        henkisyys on kyllä kaukana buddhismi vielä
        kauempana sinusta ja ajatuksesi muista, katsoo
        sinua..."yksinkertaisia maantallustajia."

        Jos buddha oli härkä niin se ei tee sinusta Buddhaa.


      • oli..

        joskus härkämies ja itse olen härkänainen


      • -valaistunut-

        Hänelle ei ole olemassa tarkkaa syntymäaikaa saati elinaikaa. On useampia teorioita hänen elinajastaan, syntymäaika sijoittuu 624-483 eKr. välimaastoon. Kuolinvuosi 483-360 eKr.


      • härkäpääää olen minä

        oliks se oikeesti, aika cool :D


    • NNainen

      hoksottimissa ole mitään vikaa, pikemminkin päinvastoin....
      Härät ymmärtää puhetta ja kirjoitusta ihan just niin paljon kuin niitä sillä hetkellä huvittaa. Kaikki menee perille, mutta ei sitä vaan näytetä.
      Suhteellisen ärsyttävää touhua, mutta kaikkeen tottuu... Nykyään osaan jo valita sanani sen verran huolellisesti, että jopa saan vastauksiakin alle viikossa omalta Härkä-mussukaltani, joka on äijien äijä...

      • vastauksia .jeh

        alle viikossa..jeh


      • vastauksia 2-5 -kertaa per/pv

        ja sitten vielä yhtyedenottoja,,tekstareilla.
        niihin on pakko vastata "Kiitos ei ole aikaa"


        Kyllähän sulla "hiton hyvin"
        Senkun venttaat
        Siis,"Yksi" alle viikossa...heh heh,,ompa kiinnostunut.


      • jossain...
        vastauksia 2-5 -kertaa per/pv kirjoitti:

        ja sitten vielä yhtyedenottoja,,tekstareilla.
        niihin on pakko vastata "Kiitos ei ole aikaa"


        Kyllähän sulla "hiton hyvin"
        Senkun venttaat
        Siis,"Yksi" alle viikossa...heh heh,,ompa kiinnostunut.

        kohdassa, että on "saalistusvaihe" meneillään..?
        Korjaukseksi: ollaan oltu aviopari kolme vuotta, sitä ennen seurusteltiin pari vuotta.
        Ilmeisesti käsitin kysymyksen aivan väärin...


      • mitä...
        vastauksia .jeh kirjoitti:

        alle viikossa..jeh

        sitten..?! Onko sulle jotenkin ongelma, että toiset käyvät täällä palstalla pari krt kuussa, eivätkä notku viittä kertaa päivässä..?


    • Härkä (M)

      Naisen ja miehen välinen komminikointi tuottaa välillä eroja. On vain opittava kuuntelemaan toista oikein.....

    • Jouskarinainen

      Pisti silmään otsikko.;D "Härkä tyhmin merkki"
      Oletko aivan tosissasi ?

      Eiköhän joka merkissä ole ole vaikka mitä ominaisuuksia, on fixuja on hölmöjä jne.

      Itse olen jouskari ja mun mieleni vaihtuu milloin mitenkin, joskus olen tyhmä ja joskus fixu ja joskus siltä väliltä.

    • ei,ooo

      ooo.

    • Ananasvakuuttaja

      Ei sinänsä, että uskoisin horoskooppeihin, mutta mun tämän hetkinen, (varmaan pian entinen) muija on kans härkä, ja helvetti menee hermot sen kanssa aika useasti. Tässä viimeksi on ollut ongelmana, että se haluaisi laihduttaa itseänsä.

      Itse pystyisin syömään vaikka paskaa, jos se todettaisiin terveelliseksi, mutta muija onkin vähän hankalampi tapaus. Kuulemma pitää olla ruokaa, joka maistuu hyvältä, muuten ei pysty syömään.

      Oon yrittäny ehdottaa sille vaikka mitä, mutta koko ajan "EI EI EI, oksennan jos pitää tuollaista syödä"...... En voi kysyä kuin mitä vittua? Haluaa laihduttaa, mutta ei pysty tekemään minkäänlaisia uhrauksia? Jo pelkän suklaan vähentäminen tuntuu välillä vaikeammalta kuin itsensä tappaminen. Itsekin rakastan suklaata, mutta ei ole ongelmia lopettaa sen syömistä, jos tarpeen tulee. En käsitä miten vaikeaa se voi jollekin olla.

      Ei mitään hyötyä, vaikka miten selitän terveysvaikutukset yms sille...ei niin mitään. Ei halua ymmärtää tai ei vain osaa ymmärtää puhetta.

      Kuulemma ei ole valmis muuttamaan omia elintapojaan ikuisesti, mikä olisi kuitenkin tärkeää, jos haluaa pysyä laihana.

      Naurattaa tällänen, tuntuu niin tyhmältä toiminnalta. Puhun kuin puulle välillä.

      • Juha82

        vitsejä
        enpä sanoisin että olisin tyhmä
        elän fiksua elämää

        älykkyyteni ihan ok, ei huipputasoa


      • härkä N
        Juha82 kirjoitti:

        vitsejä
        enpä sanoisin että olisin tyhmä
        elän fiksua elämää

        älykkyyteni ihan ok, ei huipputasoa

        kateellisten panettelua, härkä on mitä ihanin persoona ei mikään hissukka eikä vätys.


      • härkämiehissä on
        härkä N kirjoitti:

        kateellisten panettelua, härkä on mitä ihanin persoona ei mikään hissukka eikä vätys.

        itse tunsin miehen jolla oli suuret puheet ja pienet teot.


      • härrrrkänainen

        Mikä mahtaa olla noin viksusti kirjoittavan miehenpuolikkaan oma horoskooppimerkki?


    • MasterZeromus

      No nouseva Härkä tietenkin koska Kauris keskitaivaalla se vain koitu mitä ihanammaksi tuo jääräpäisyys.

    • ajoittain

      Eli olet tullut kusetetuksi.

    • härkä :)

      Ei ole kuule tyhmin,viisaus asuu sisällä ja kaikki yksinkertaisimmat ei sitä näe.
      Härkää ymmärtää vain toinen härkä.
      Monesti härkä tietää ja osaa paljonkin,vaan vaatimattomuuttaan on hiljaa.

    • Louve97 (aito härkä)

      Vaan hyvä ystävä, huumorintajuinen (ehkä maanläheinen?) ja tykkää olla ystävien seurassa mutta tarvitsee kuitenkin omaa aikaa. Tos oli mun oma tulkinta , joka perustuu tuntemiini härkiin.

    • härkä itsekkin

      Kannattaa tietysti miettiä miksi härkä haluaa ymmärätävän sinun että olis jotenkin hidas....ehkä et itse vain tajua asioita tarpeeksi nasevasti ja olet hieman hidasjärkinen....näin härkä vain yrittää että olet mukas parempi ja viisaampi osapuoli....mieti sitä seruraavan kerran kun määrittelet millainen härkä on....

      • niin sanottu tyhmiä:-)

        Hmm.. Härkä ei ymmärrä puhetta sen takia, ja on hidas siirroissaan kun etsii mistä eniten itse hyötyy.....vaanii punnitsee kuka sitä palvois sängyn ja hellan välis ja pysys kotona ja hän itsekki kun viilettää pitkin maailmoo, se jopa alkaa siitä että työnsä merkeissä...sit pitää olla niitä omia hetkiä nainen ei saa häiritä joo ja niitä bubiiltoja jossa naisia riittää ympärillä..ja aina niistä joku jää kännyyn numerona odottamaan...

        Minullakin oli seurustelusuhteessa härkämies muutamia vuosia...

        Kunnes huomasin käyttää kakkosta.. seurailin rauhassa ja otin selvää pikkuhiljaa.. kas kummaa isäntä tarvii isomman asunnon ja kodinpitäjän, kun hänen asiat muutti puoleksitoista vuodeksi ilman kotia...se aika....

        Ihmettelin niitä rakkauden tunnustuksia yhteenmuutamista kosimisia...pari kolme kuukautta tämä farssi kesti vuosistamme..
        Alko jopa seuraan mitä teen vapaa-ajalla...vakli ja ei löytäny mitään koska uskollinen olin ja ollut nämä vuodet...

        No kun tämän huomasin sain selville kaikki minkä takia härän ny pitää olla yli kaiken rakastunu muhun...olin siinä juuri ostattelemas isompaa asuntoa kun härkä alko mua vuosien jälkeen rakastaa ja sitä toista jolla oli jo isompi asunto...

        No minähän aloin tinttaan, ja sanon oman mielipiteen hänen rakkaudensanoistaan.
        No lankes omaan kieroiteen toinen meistä naisista tuli raskaaksi. Nyt isäntä on uusioperheen johtaja mutta sen naisen iso asunto on täynnä kun sielä heidän yhteiset 7jäsentä välillä ja tuleva vauva. Eikä nainen edes työmaailmas. Ahneus sai mukavan lopun. Tuola näin kaupas kun joka taskusta kaivoi pennosia ostoksiinsa on siinä nyt elättämistä;-)
        On tehny mulle rumia temppuja nyt jälkeenpäin, kun katkera, kun en ottanu häntä mun rauhaisaan kotiini 2henkilöä. En tiiä kuinka kehtasi vaikka oli kokoajan toisen naisen päällä ja minä sitten kuulemma syyllinen tuntu jopa siihen että toinen nainen paukahti raskaaksi hänelle.

        Olen nyt vähä yli vuoden ollut yksin ja parannelut itseäni sielusta eikö tämä tästä.
        Kun minä olen taas voimissani härkäherra varmaan jättää naisensa onhan hänellä nyt tulossa jo kolmannen naisen kanssa lapsi.. hoh hoijaa se siitä härän luottamisesta ja hänen vaatimuksistaan naista kohtaan.. onneksi tämä härkä sai nenilleen....


    • dfghdhdhfdh

      tämä on niin selvä juttu... Palstan aloittaja on joku, jota härkäihminen on loukannut. Sitten tämä säälittävä pikkuapina kavereineen yrittää teilata täällä kahdestoistaosan kaikista maailman ihmisistä, koska on tavannut yhden ikävän härkäihmisen.

      Voimia aloittajalle plus muille idiooteille, sitä tarvitsette.

      • 7+16

        alkuperäinen kirjoittaja puhuu asiaa ja minulla on kokemusta useammasta härästä.


    • Anonyymi

      Härät kyllä pakostikkin kaikista typerimpiä.

      • Anonyymi

        jos oot tuota mieltä niin ethän kuitenkaan kiusaa heitä ? Jos jollakin hoksottimet ei toimi, niin se ei oikeuta kiusaamaan koskaan. Vai mitä?


    • Anonyymi

      Voi olla että Härkä on juuri tuota ja vähän hidas.

      Härkä on DANIN heimoa jonka siunauksena oli olla käärmeenä tiellä estämässä ratsumiesten menoa. Sekä myös hän ajoi tuomarina kansan etua.
      Kaikkivaltiaan Hengen saanut Messias kokelas SIMSON oli Danin heimoa. Hänellä ei ollut onnea naisasioissa, mutta voimaa kyllä.

      Myös muita heimoja Suomessa asuu, mutta en tiedä muiden horroskooppimerkkiä.
      Ruuben = Pohjanmaa
      Benjamin = Savo
      Sebulon = Lappalaiset
      Naftali = Kainuu
      Manasse = Raaseporin lääni
      Dan = Häme
      jne.

      Itse synnyin Häräksi mutta Uudestisyntyessä merkkini vaihtui opportunistiseksi Jousimieheksi.

      Kuuluisia Härkiäkin on monia mm. Marx, Freud, Kierkegaard, Macchiavelli jne.
      Itse asiassa härkää on neljää eri tyyppiä. Yksi tyyppi kullekin viikolle.

      Oinaan lähellä Huhtikuun puolella on Pässi härkä, Sitten eka viikko toukokuuta on Dan Härkä, sitten toinen viikko toukokuuta on joku jota en tiedä, mutta kolmas toukokuun viikko on Leevi Härkä.
      Neljää eri tyyppistä härkää on olemassa. Joka viikolle oma tyyppi.

      • Anonyymi

        ihte oon 13.5 syntyhärkä niin koen olevani hidas mikä voi johtua myös osittain hitaan energian kentästä koska härkä on hitaissa energioissa . Skorpioni , rapu ja kalat kuten härkä on tietääkseni hitaissa energioiden vallassa ja meillä on ehkä suurempi riski esim sairastua mielensairauksiin. Härkä esim saattaa olla koko ikänsä neljän seinän sisällä ja ei välttämättä tapaile ketään ihmisiä. Ajautuu myös herkästi musiikkiin ja muihin taiteisiin. Taipumus olla paikallaan. kiinteä merkkiä. Älypuoleni on vaihtelevaa eli voin olla joskus älyllisesti hidas, mutta joskus voin olla älyllisesti myös nopea. Se voi johtua ehkä siitä kun nousumerkkini on neitsyt. Ja oon saanut myös jousimiehen vaikutteita kartalleni. Ihmekös tuo kun joskus mieli tekee kävellä&lenkkeillä. Mut suurimmalta osin koen olevani hitaiden energioiden vallassa joten ainakin mä oon tekeny tuon huomion minkä otit esille =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe