Tulipahan tilattua sika säkissä, elikkä metriäkään en ole ajanut ko. pyörää, mutta kirjoitukset on olleet sen verran hyviä että uskalsin tilata. Pitäiskös mua nyt kaduttaa???
Suzuki dl 650 V-strom
11
2109
Vastaukset
- turvallista matkaa
on meinaan ainakin minun mielestä täydellinen ostos, ja hinta/laatu OK. Itse ostin viime vuonna uuden ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Tuntuu kaikinpuolin isommalta kuin 650 yleensä. Kantaa hyvin kuormaa ja on riittävästi vääntöä. Muistahan kertoa kokemuksia kun "otat porsaan säkistä".
- ettet aiemmin
jo tilannut:)! vstromia ei suotta kehuta.
- Reima--Inkeri
Mää oon niin on nel li nen sun puolesta ja turo on kans...tai siis me...eiku mä..tai....
- käytetyn ostin
Joo, viime kesänä käväisin Välimerellä moisella pelillä ja tulevana kesänä suunta voisi olla suunnilleen sama. Suzuki on kyllä saanut aikaiseksi hämmästyttävän monikäyttöpyörän, joka kantaa pirusti tavaraa eikä sateetkaan tuolla reissun päällä juuri menoa haittaa. Yhtään enempää kuutioita en kaipaa, vaikka reissussa kanssamotoristeilla tuntuu kuutiolukemat alkavan tuhannesta ... Välttämättömiin varusteisiin reissussa kuuluu kyllä kolmen laukun satsi, keskiseisontatuki ja käsisuojat. Kaatumaraudat on mulla myös lähiajan hankintalistalla.
Pyörä lienee rosmojen silmissäkin sen verran aliarvostettu, että uskaltaa jossain Puolassakin jättää parkkikselle seisomaan yöksi - etu tuokin ;-) - tupla stromisti
Ei tarvitse katua. Itselläni toinen stromi menossa ja katua ei ole tarvinnut. Pyörän ominaisuuksia paransi vielä huomattavasti kun vaihdoin alle kunnon renkaat. Ensiasennusrenkaat tuntuivat hiukan liian heppoisilta varsinkin kun lastia oli enemmän.
- DL-1000 nen.
Mulla ois renkaan hankinnat edessä,saisinko kokemuksia renkaista..
- alle
DL-1000 nen. kirjoitti:
Mulla ois renkaan hankinnat edessä,saisinko kokemuksia renkaista..
semmoiset mustat.
- DL-1000 nen.
alle kirjoitti:
semmoiset mustat.
Taitaa olla mustaa muuallakin.
- Sepi-vstrom
DL-1000 nen. kirjoitti:
Taitaa olla mustaa muuallakin.
Ainakin mun dl1000:ssa ajo-ominaisuudet paranivat huimasti kun siirryin vakio bridgestoneista mezelerin touranceihin. Miltei yhtä suuren parannuksen sain kun hankin pari senttiä matalamman dl650:n penkin ja dr:n matalamman ohjaustangon. Noilla modauksilla kelpaa ajella mutkaisiakin teitä, oli pinta mikä tahansa
- muutokset
Sepi-vstrom kirjoitti:
Ainakin mun dl1000:ssa ajo-ominaisuudet paranivat huimasti kun siirryin vakio bridgestoneista mezelerin touranceihin. Miltei yhtä suuren parannuksen sain kun hankin pari senttiä matalamman dl650:n penkin ja dr:n matalamman ohjaustangon. Noilla modauksilla kelpaa ajella mutkaisiakin teitä, oli pinta mikä tahansa
tehty täälläkin stromiin. Aina vaan paranee;) Takalokasuojan vielä lyhentelin ja nostin rekkaria ylemmäs. Samalla siirsin penkin lukon vas.puolelle "sivuposkeen". Kätevämmin käsillä...
- hyvä on pyörä
muutokset kirjoitti:
tehty täälläkin stromiin. Aina vaan paranee;) Takalokasuojan vielä lyhentelin ja nostin rekkaria ylemmäs. Samalla siirsin penkin lukon vas.puolelle "sivuposkeen". Kätevämmin käsillä...
...stromistasi johonkin nettiin näytille näitten tekemiesi muutosten jälkeen? Olen myös aatellut lyhentää sitä takalokasuojaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057