Suzuki dl 650 V-strom

tuli tilattua

Tulipahan tilattua sika säkissä, elikkä metriäkään en ole ajanut ko. pyörää, mutta kirjoitukset on olleet sen verran hyviä että uskalsin tilata. Pitäiskös mua nyt kaduttaa???

11

2229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turvallista matkaa

on meinaan ainakin minun mielestä täydellinen ostos, ja hinta/laatu OK. Itse ostin viime vuonna uuden ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Tuntuu kaikinpuolin isommalta kuin 650 yleensä. Kantaa hyvin kuormaa ja on riittävästi vääntöä. Muistahan kertoa kokemuksia kun "otat porsaan säkistä".

• ettet aiemmin

jo tilannut:)! vstromia ei suotta kehuta.

• Reima--Inkeri

Mää oon niin on nel li nen sun puolesta ja turo on kans...tai siis me...eiku mä..tai....

• käytetyn ostin

Joo, viime kesänä käväisin Välimerellä moisella pelillä ja tulevana kesänä suunta voisi olla suunnilleen sama. Suzuki on kyllä saanut aikaiseksi hämmästyttävän monikäyttöpyörän, joka kantaa pirusti tavaraa eikä sateetkaan tuolla reissun päällä juuri menoa haittaa. Yhtään enempää kuutioita en kaipaa, vaikka reissussa kanssamotoristeilla tuntuu kuutiolukemat alkavan tuhannesta ... Välttämättömiin varusteisiin reissussa kuuluu kyllä kolmen laukun satsi, keskiseisontatuki ja käsisuojat. Kaatumaraudat on mulla myös lähiajan hankintalistalla.

Pyörä lienee rosmojen silmissäkin sen verran aliarvostettu, että uskaltaa jossain Puolassakin jättää parkkikselle seisomaan yöksi - etu tuokin ;-)

• tupla stromisti

Ei tarvitse katua. Itselläni toinen stromi menossa ja katua ei ole tarvinnut. Pyörän ominaisuuksia paransi vielä huomattavasti kun vaihdoin alle kunnon renkaat. Ensiasennusrenkaat tuntuivat hiukan liian heppoisilta varsinkin kun lastia oli enemmän.

• DL-1000 nen.

Mulla ois renkaan hankinnat edessä,saisinko kokemuksia renkaista..

• alle 
        DL-1000 nen. kirjoitti:

Mulla ois renkaan hankinnat edessä,saisinko kokemuksia renkaista..

semmoiset mustat.

• DL-1000 nen.
        alle  kirjoitti:

semmoiset mustat.

Taitaa olla mustaa muuallakin.

• Sepi-vstrom
        DL-1000 nen. kirjoitti:

Taitaa olla mustaa muuallakin.

Ainakin mun dl1000:ssa ajo-ominaisuudet paranivat huimasti kun siirryin vakio bridgestoneista mezelerin touranceihin. Miltei yhtä suuren parannuksen sain kun hankin pari senttiä matalamman dl650:n penkin ja dr:n matalamman ohjaustangon. Noilla modauksilla kelpaa ajella mutkaisiakin teitä, oli pinta mikä tahansa

• muutokset
        Sepi-vstrom kirjoitti:

Ainakin mun dl1000:ssa ajo-ominaisuudet paranivat huimasti kun siirryin vakio bridgestoneista mezelerin touranceihin. Miltei yhtä suuren parannuksen sain kun hankin pari senttiä matalamman dl650:n penkin ja dr:n matalamman ohjaustangon. Noilla modauksilla kelpaa ajella mutkaisiakin teitä, oli pinta mikä tahansa

tehty täälläkin stromiin. Aina vaan paranee;) Takalokasuojan vielä lyhentelin ja nostin rekkaria ylemmäs. Samalla siirsin penkin lukon vas.puolelle "sivuposkeen". Kätevämmin käsillä...

• hyvä on pyörä
        muutokset kirjoitti:

tehty täälläkin stromiin. Aina vaan paranee;) Takalokasuojan vielä lyhentelin ja nostin rekkaria ylemmäs. Samalla siirsin penkin lukon vas.puolelle "sivuposkeen". Kätevämmin käsillä...

...stromistasi johonkin nettiin näytille näitten tekemiesi muutosten jälkeen? Olen myös aatellut lyhentää sitä takalokasuojaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      319
      12375
    2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      49
      3601
    3. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      84
      3202
    4. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      129
      2976
    5. 103
      2918
    6. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      67
      2660
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      158
      2578
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      274
      2481
    9. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      2
      1527
    10. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
      Ikävä
      15
      1518
    Aihe