Otsikko kertoo varmaan tarpeellisen mun fantasiasta. Tällä ei kuitenkaan ole siis yhtymäkohtia käytäntöön sinällään, koska minulla ei ole lapsia. Olen 35-vuotias ja haaveilen omasta 18-23v "pojasta". Kyse ei ole pelkästä seksistä, vaikka se siihen suurena osana kuuluu, vaan lähinnä siitä tunnesiteestä ja kiellettyydestä.Pakkomielteinen halu saada toinen kokonaan ja omaksi..uuh..halu joka menee kaikkien moraali- ym sääntöjen ohi.
Valitettavasti en ole törmännyt yhteenkään kundiin, joka olisi nimenomaan kiinnostunut samoista aspekteista tällaisessa fantasiassa, vaan kiinnostus kohdistuu opettamiseen, alistamiseen, alistumiseen,olemiseen nuorempana kuin on tms jotka taas eivät ole minun heiniäni =(
No ilmeisesti joudun tyytymään fantasiointiin, eikä siinä mitään..toimii äärimmäisen tehookaasti..
Äiti ja poikafantasia
24
10509
Vastaukset
Tääl olis yks.
- Konne444
Mua on kiehtonut iät ajat äidin ja pojan välinen eroottinen suhde. Fantasioinut olen siitä jostakin 13 v saakka. Tosin fantasioin samalla myös siskostani.
Molempien käytetyt pikkuhousut haistelin ja nuolin satoja kertoja teini-iässä. Monet kerrat pukeuduin äidin alusasuihin yms.
Kirjoita jos kiinnostaa vaihtaa ajatuksia aiheesta sillä minulla on aiheesta paljon kerrottavaa- sairas
menkää ihmeessä hoitoon
- Konne444
sairas kirjoitti:
menkää ihmeessä hoitoon
Ihmettelen vaan että mitä hittoa sitten täällä näitä juttuja lueskelet jos nämä ovat niin sairaita sinusta.
Olisi luullut jo otsikon kertovan mistä kyse.
Joten neuvoisin lueskelemaan tästä lähin vaikka satuja tai raamattua.. Molempia löytyy täältä netistä
- sinun tuskan
ja turhautuneisuuden täysin. Olen kyllä jo tuosta sinun rajaamasta ikäluokasta mennyt reilusti ohi ja sama tarina on minullakin, eli sopivaa ei ole löytynyt, olen 31 vuotias. Mutta sama fantasia on minullakin vahvana. Oma biologinen äitini ei kiinnosta missään tapauksessa, kokemuksiakin tähän rinnastettavasta on vaan siskon kanssa nuorina aikuisina, vaan minua kiinnostaisi joku joka fantasioi tuollaisesta. Ajatuksena se on todella kiihottava.
Olen useiden ihmisten kanssa tästä vuosien aikana keskustellut ja voin allekirjoittaa sen mitä sanot, että useimmat haluavat joko adult baby fantasiaa, alistusta tai alistamista, tai opettamista, joka ei todellakaan vastaa sitä realistista tilannetta mikä oikeasti tilanteessa tapahtuisi. Minulla on siis tuohon rinnastettavaa kokemusta ja tiedän että tuollaiset fantasiat, mitä jotkut vielä kehtaavat väittää tositapahtumiksi, ovat vain mitättömiä fantasioita jotka eivät vastaa lainkaan todellisuutta. Itseasiassa ne ovat vain novellien "todellisuutta" ja novellien "todellisuuden" kertaamista. Pahimmillaan jotkut sekoittavat tuohon vielä alaikäisyyden, joka on todella sairasta jo fantasianakin ja josta ehdottomasti haluan pysyä kaikintavoin erossa! Enkä tarkoita nyt ketään adult baby fantasioitsijoita.
Olen itse etsinyt joko "äitiä" tai sitten "siskoa", eli naisihmistä joka jakaisi samankaltaisen fantasian, poislukien tuon edellämainitun fantasiahömpän. Nuo edellämainitut fantasiathan ovat pääasiassa pelkkiä seksileikkejä, alistetaan toista tai alistutaan, mutta ei se voi toimia kokonaisessa suhteessa eikä ole realistista, eli juuri se mitä itse kaipaisin eli kokonaisen suhteen sisältävän rakkauden ja halun ja sen kaiken kiellettyvyydellä leikkimistä, sekä siihen suhteeseen kuuluva epävarmuus ja jännittävyys joidenka vuoksi melkein jokainen kerta on kuin ekakerta ja joka pakottaa elämään tässä hetkessä.
Et ehkä halua kirjoitella koska en sovi ikähaarukkaasi, mutta jos haluat tai joku muu haluaa ottaa yhteyden ja vaihtaa ajatuksia kanssani tästä aiheesta niin voi ottaa yhteyden tähän osoitteeseen: p.petri.p "miukumauku" luukku.com Tässä ketjussa ei varmaan voi enempää keskustella sillä tämä kuitenkin poistetaan alta aikayksikön.- plääplääplää
Onko tarkoituksesi nostaa itseäsi muiden yläpuolelle selittämällä omat fantasiat "realistisemmiksi" kuin toisten ja jopa halventamalla ylimielisillä komenteilla toisten fantasiat? Kirjoituksesi paljasti todellisen luonteesi, itsekeskeinen muita alaspäin katsova mulkku.
"Olen itse etsinyt joko "äitiä" tai sitten "siskoa", eli naisihmistä joka jakaisi samankaltaisen fantasian, poislukien tuon edellämainitun fantasiahömpän. Nuo edellämainitut fantasiathan ovat pääasiassa pelkkiä seksileikkejä, alistetaan toista tai alistutaan"
Asiantuntija vittupää on puhunut hah. Sinähän sen tidät just joo. Ja sinunko äiti/sisko leikki vieraan naisen kanssa ei sitten ole fantasiaa hahahahaha.
- äiti/poika tarinaa
kiihottavia ovat
- 91-syntynyt hoikka poika pk...
Minua kiihottaa ajatuksesi, eli olisiko ideana siis tunnesidettä joka ajautuu saunomiseen, tiirailuun ja niin edelleen...
- fallandia
Joko olet etsimäsi löytänyt? Kelpaisiko 20-vuotias kaveri tähän hommaan? Kuulostaa nimittäin äärimmäisen jännittävältä. :D
- kiinnnostais
kertoiles siis tarkemmin mitä asia pitäis sisällään todella kiiinnostunut asiasta ja fantasiohini aina kuulunut tuollainen jos tarkennat mistä oot ja mitä olisi asiassa sisältönä
- mieluisaa
itselläni on hieman sama ajatus ollut mielessäni, että saisi "äidin" itselleen. En himoitse omaa biologista äitiäni vaan muita, kuten kavereideni äitejä.. fantasiani on ehkä hieman erillä linjalla kuin sinun, mutta samasta puusta ne ovat selvästi kasvaneet.
joskus olisi mahtavaa päästä toteuttamaan fantasiaa ihan oikeassa elämässä. - mammanpoika
tääl olis yks oon itekkin haaveillu tästä samasta aiheesta jo 3-4.v olisin valmis kokeilemaan jos vaan suostut kerro lisää.niin sovitaan joskus vaikka tapaaminen [email protected]
rakkaudella poikasi.- tullu tyydytettyä
ja äitini kiimaiset pikkuhousut haisteltua ja spermattua.
olisin aina halunnu naida äitiäni kun hän makoili aamulla pikkuhousuillaan pienessä
krapulassa , mutta tiesin ,että kohta saan runkata juuri noihin pikkareihin.
Olen muuten jo 40 ja nuuhkin ainavaan pikkareita.
http://www.mammothtube.com/cgi-bin/atx/out.cgi?s=70&c=1&l=sid:34;iid:1;gid:22176;kwid:5831;pos:3&u=/movies/2/22176/big-mama-fucks-her-daughters-boyfriend/
- exhamsteri
Eiköhän tuo fantasia ole luultua yleisempää niin poikien kuin "äitien" keskuudessa. Itse olen jo oikean poikaiän ylittänyt, mutta edelleen osaan fantasioida nimenomaan suhteesta, jossa olisi myös vahva tunneside. Ehkä kyse on nimenomaan jonkinlaisesta toiselle täydellisesti kuulumisesta - molemminpuolin. Olen myös useamman kerran päässyt fantasiaani toteuttamaan; useasti vain on kyse siitä, uskaltaako tehdä aloitteen. Rakastelutilanteessa se on varmasti helpointa. Eikä kohdallani kukaan nainen ole lopulta kauhistunut, päinvastoin he pitävät tilannetta myös mahdottoman kiihottavana. Nyt vanhemmalla iällä olisin tosin valmis myös "isäksi", jos tilaisuus tulisi.
Osalla ihmisistä tämä vanhempi-nuorempi asetelma on varmaankin sisäänrakennettuna. Olen nimittäin hyvin itsenäinen ihminen ja oikea äitisuhteeni oli mielestäni hyvä ja normaali. Ehkä vielä 20 vuotta sitten esim. avioliittoa, jossa mies sopisi vaimonsa isäksi ei juuri kummasteltu. Mutta asetelma toisinpäin oli tabu. Nyt kun kaikki tabut alkavat murtua, on tuo äitijuttukin tullut julkiseksi.
Fantasian yleisyydestä kertonee se, että esim. videosivuston xhamster suosituimmat videot ovat olleet juuri näitä äiti-poika fantasioita. - masokistimies
Minä haluan leikkiä naisten kansa että minä olen laiska tottelematon poika joka äiti joutuu annaa piiskaa paljalle pyllylle.
- kyllä..............
...olen haaveillut iäkkäämmästä naisesta mutta en ikinä ole ajatellut sitä äitinäni.. menee liian sairaaks se jo.. oon tälläne 22 vuotias jätkä.. olis hieno päästä jonkun 30 vuotiaan hyvännäköisen ja itsevarman leidin kanssa vähä peuhaamaan ;P
- jupe88_
on sellainen kiimainen kokemus, että nussittiin kaverini kanssa sen äitiä. Oltiin kaikki täysin kännissä, joten siitä se johtui, mukavaa oli mitä siitä nyt muistaa :D
- ja veljeä....
Osaatteko kertoa, mistä voisi johtua, että fantasioissaan haluaa joskus panna isäänsä ja lisäksi myös isokyrpästä hyväkroppasta veljeä (sitä veljeä ei oikeesti edes ole olemas).. En ole hyväksikäytön uhri. Mietin vaan, missä viiraa kun tälläset fantasiat (lukemattomien muiden fantasioiden lisäks) kiihottaa..? Kerrain näin jopa unen isästäni, hän nuoli kiihkeästi pilluani, otin suihin ja sitten hän nussi minua rajusti takaapäin. Joskus masturboidessa kuvittelen seksiä siskoni kanssa (oikeassa elämässä ei edes ole siskoa).. Joskus haaveilen myös tyydyttäväni äitini kiimaista vittua (mutta fantasioissani se nainen ei ole äitini näköinen, mutta on kuitenkin olevinaan äitini)... Asiallisia vastauksia, jos jollain on oikeeta tietoa tai edes asiallisia arvailuja, mistä fantasiani ovat peräisin? Miksi tälläiset asiat kiihottavat?
- tena poika
hei puetko mulle vaipan kanssa? olisi todella kiihottavaa..
- MissAma
Olen itse myös päälle kolmekymppinen nainen, joka fantasioi myös "pojasta", tosin muutamalla erolla omaan fantasiaasi. Minulle mies saisi olla jopa vanhempi kuin itse, saan kiksit nimenomaan siitä, että saan ison miehen käyttäytymään kuin pieni poika. Suurimpia haaveitani on "tissitys", imetys kun ei maidon puutteen vuoksi onnistu. Tosin sekin olisi nykyään lääkkeillä hoidettavissa, jos niitä vain jostain saisin käsiini.
En ole kiinnostunut vaippaleikeistä, vaan siitä, että mies esiintyy muutaman vuoden ikäisenä poikana, jolla on liian läheinen suhde äitiinsä. Mukana fantasiassa on myös puheen tasolla mm. uhka "isälle" kertomisesta tai piiskasta jos poika ei ole kiltisti ja toteuta äitinsä mielihaluja ja oikkuja. Yhdistelmä hellyyttä ja dominointia siis.
Olen yrittänyt etsiä netistä suomalaista yhteisöä, jossa asiasta voisi puhua, tuloksetta. Onneksi tulin edes tänne piipahtamaan.
Minulla itselläni on lapsia, mutta en voisi kuvitellakaan, että tällä fantasiallani olisi jotain tekemistä lasten tai alaikäisten kanssa. Se kohdistuu vain ja ainoastaan AIKUISEEN mieheen, joka käyttäytyy kuin lapsi. Enkä missään olosuhteissa käyttäytyisi oikeiden lasten kanssa kuten fantasioissani tuon "lapsen" kanssa. - Poju.17.,
Fantasioin usein Äidistäni. Nuuhkin ja nuolen hänen pöksyjään pyykkikorista ja unelmoin päästä hänen jalkoväliinsä. Se olisi unelmieni täyttymys, mutta en uskalla lähestyä sillä olen lähes varma että hän hommaisi minut hoitoon ja ehkä sellaista tavitsisinkin. Kuulen joskus yöllä kun ne sextailevat isän kanssa, runkkailen ja haaveilen että olisin isän paikalla. Meillä on kyllä läheiset ja lämpimät välit Äidin kanssa ja rakastan Äitiäni.
- Anonyymi
Tunnistan tuon fantasian, mutta pojan näkökulmasta. Sitä on vaikeaa selittää, mutta minun ja äidin seksisuhteessa on kyse muustakin kuin vain seksistä (joka on todella upeaa). Äiti on 48-vuotias, ei todellakaan mikään vanhus vielä, ja minä olen 20-vuotias. Meidän seksissämme on todellakin jotain muutakin kuin pelkästäään seksiä, ei se muuten olisi kestänyt näin montaa vuotta ja tuntuisi näin hyvältä.
- Anonyymi
Piti oikein 12 vuotta miettiä ja sitten painui umpiluuhun.
Minun fantasi on ankara äiti joka annaa minulle piiskaa!
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433603- 362244
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321875- 171619
- 161576
- 231558
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai811278- 141277
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881222