http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=27399
Mulla on samanmallinen levysoitin Pioneer pl-z82 (ilmaseksi vähän aikaa sitte saatu) ja tismalleen sama ongelma. tuosta keskustelusta nyt kuitenkin on aikaa ja aloittajan ongelma ratkennut. En ymmärtänyt kuitenkaan noista termeistä oikeastaan yhtään mitään, enkä ole nähnyt misään muuntajaa johon tuo pää sopisi. Olisin kiitollinen jos joku osaisi neuvoa tällaiselle taliaivolle, että miten saisin laitteeseen virran ja levyt rullaamaan. :)
levysoittimeen muuntaja,
4
2657
Vastaukset
- alottaja..
vehkeen takana lukee seuraavasti:
"Connect to Pioneer model DC-Z72, DC-Z82, XD-262T, XD-Z62M or XP-Z82V only" - löytyi!
Vein sen lopulta erääseen sähkötarvikeliikkeeseen, ja sielä sitten juottivat johonkin muuntajaan kiinni sellaisen pään johon se sopi. Levysoittimen hihna oli myös katkennut ja vaihtoivat tilalle uuden. Sitäennen kiertelin mustatpörssit, anttilat, gigantit ja sittarit läpi, eikä osanneet missään niissä auttaa..
Koin jotenkin tarpeelliseksi kertoa tämän kun tämän keskustelun olen aloittanut ja ongelmaa ei enää ole.- jormas.
tämän sähköliikkeen nimeä ja sijaintia kun niissäkin hyvät alkaa oleen kortilla, paljo maksoi?
- Anonyymi
Se on saanut virtansa settiin kuuluvan vahvistimen kautta
mutta ongelma ratkeaa kahdentoista voltin dc muuntajalla virta riittää kun se on muutama sata milliamppeeria tai enemmän, liitintä siihen ei kannata etsiä paras tapa kytkeä se levarin sisään siihen kohtaan mistä kyseinen virtajohto lähtee soittimesta. Plus plussaan ja miinus maihin, jos pyörii väärään suuntaan on piuhat väärinpäin. Rami
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1117317- 475246
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562961Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän62414Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101468Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1911348Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921083Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3101018Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?225958Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30896