Jarin esiintymisasut?

mauttomia

Mitä mieltä olette Jari Sillanpään esiintymisasuista? Onko ne hienoja?
Minusta suurin osa niistä on floppeja. Jarilla on rahaa ostaa hänelle paremmin sopiviakin vaatteita. Yleensä vaatteet on liian pieniä, kireitä, kitjakkeita jne... Ja kun tuota mahakumpuakin on Jarilla niinkuin suurimmalla osalla hänen ikäisistään, niin liian pienissä vaatteissa ikään kuin korostuu tanakkuus. Kapealahkeiset tiukat housut tuo oikein esiin tanakkuuden, pyöreyden. Viisissäkymmenissä olevan artistin ei tarvitsisi pukeutua kuin teinit. Tämä on vaan mielipide yksi ja kun Jari muuten on niin komea niin näyttäisi mahtavalta kun hän osaisi pukeutua kropalleen sopivalla tavalla.

15

2025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seija g.

      olen miettinyt, miksi korostaa vatsaa liian pienillä puvun takeilla, liian lyhyillä ja kapeilla suorilla housuilla. vaikka trendikäs, näyttää koomiselta liian pienissä vaatteissa ja hatuissa, korostaa niillä turhaan pientä pulleutta. Oikea stylisti osaisi kätkeä pienet kauneusvirheet.

      • Olette

        eksyneet väärälle palstalle.Tämä on MUSIIKKI keskustelupalsta ei stylisteille ja modisteille tarkoitettu.Siirtykää keskustelemaan sellaisille sivuille.


      • eikö?
        Olette kirjoitti:

        eksyneet väärälle palstalle.Tämä on MUSIIKKI keskustelupalsta ei stylisteille ja modisteille tarkoitettu.Siirtykää keskustelemaan sellaisille sivuille.

        Eikös Jari sillanpää osiossa saa kirjoitella jari Sillanpää aiheesta, oli sitten musiikkia tai musiikin vierestä? Mitä nähnyt tällä palstalla niin noin 10 prosenttia on musiikista kirjoitettua.


      • fani...
        Olette kirjoitti:

        eksyneet väärälle palstalle.Tämä on MUSIIKKI keskustelupalsta ei stylisteille ja modisteille tarkoitettu.Siirtykää keskustelemaan sellaisille sivuille.

        On tosiaankin väärälle palstalle eksynyt, mutta ei kovin kauas, koska sehän on ihan selvästi se katkera Tapani Kansan (ainut) fani, joka tätä palstaa yleensäkin terrorisoi.


      • Olen huomannut ihan saman
        eikö? kirjoitti:

        Eikös Jari sillanpää osiossa saa kirjoitella jari Sillanpää aiheesta, oli sitten musiikkia tai musiikin vierestä? Mitä nähnyt tällä palstalla niin noin 10 prosenttia on musiikista kirjoitettua.

        täällä ei todellakaan osata kirjoittaa aiheesta, vaan useimmiten aiheen vierestä. Tämä keskustelupalsta on vain ja ainoastaan Jarin musiikista keskustelemiseen. Tämä ei liene lukutaitoisille ihmisille ylitsepääsemättömän hankala ymmärtää. Jos täällä olisi haluttu herättää keskustelua muista aiheista, olisi palstaa markkinoitu esim. näin: keskustele Jari Sillanpäästä. Tässäpä tämä taas kerran väännettynä rautalangasta, vaikka eipä sekään tunnu auttavan....


      • voi olla noin urpoa?
        Olen huomannut ihan saman kirjoitti:

        täällä ei todellakaan osata kirjoittaa aiheesta, vaan useimmiten aiheen vierestä. Tämä keskustelupalsta on vain ja ainoastaan Jarin musiikista keskustelemiseen. Tämä ei liene lukutaitoisille ihmisille ylitsepääsemättömän hankala ymmärtää. Jos täällä olisi haluttu herättää keskustelua muista aiheista, olisi palstaa markkinoitu esim. näin: keskustele Jari Sillanpäästä. Tässäpä tämä taas kerran väännettynä rautalangasta, vaikka eipä sekään tunnu auttavan....

        Ja jos on niin HOITOON! Täällä saa kuule paukapää kirjoittaa Jarista. Tai jos sulle urpo ei sovi, niin voit rauhassa yksinäsi täällä Jarin musasta vaan kirjoittaa. Me perustetaan JARIN PALSTA, siihen ei tarvita kovin paljoa...niin sitten me aidot ihmiset voidaan keskustella meidän idolista, ja sä voit rauhassa analysoida Jarin musaa on your own..


      • mitä uhosit
        voi olla noin urpoa? kirjoitti:

        Ja jos on niin HOITOON! Täällä saa kuule paukapää kirjoittaa Jarista. Tai jos sulle urpo ei sovi, niin voit rauhassa yksinäsi täällä Jarin musasta vaan kirjoittaa. Me perustetaan JARIN PALSTA, siihen ei tarvita kovin paljoa...niin sitten me aidot ihmiset voidaan keskustella meidän idolista, ja sä voit rauhassa analysoida Jarin musaa on your own..

        Ja perusta palsta, missä voit jauhaa sontaa Jarista ja kutsua itseäsi faniksi kaikkien muiden siipeilijöiden kanssa. Jään mielenkiinnolla odottamaan, kuinka pian saat palstan aikaiseksi. Ettei vaan olisi tullut adrenaliinin virratessa uhottua sivu suunsa.
        Ihka omaa palstaasi odotellessa pelataan kuitenkin näillä säännöillä. Eikös vain keskustelupalstan yläosassa luekin ihan selvällä suomenkielellä: KESKUSTELE JARI SILLANPÄÄN MUSIIKISTA. Kuinka monella eri tavalla noinkin yksinkertaisen lauseen voi ymmärtää????? Ja minäkö olen urpo....katsopas itse peiliin!!!!


      • ei kylläkään tuo mihin vast...
        mitä uhosit kirjoitti:

        Ja perusta palsta, missä voit jauhaa sontaa Jarista ja kutsua itseäsi faniksi kaikkien muiden siipeilijöiden kanssa. Jään mielenkiinnolla odottamaan, kuinka pian saat palstan aikaiseksi. Ettei vaan olisi tullut adrenaliinin virratessa uhottua sivu suunsa.
        Ihka omaa palstaasi odotellessa pelataan kuitenkin näillä säännöillä. Eikös vain keskustelupalstan yläosassa luekin ihan selvällä suomenkielellä: KESKUSTELE JARI SILLANPÄÄN MUSIIKISTA. Kuinka monella eri tavalla noinkin yksinkertaisen lauseen voi ymmärtää????? Ja minäkö olen urpo....katsopas itse peiliin!!!!

        vaan toinen ,joka sinua urpona pitää. Hyvin sanottu, kirjoittakoon tuo urpo sitten musiikista, ja me muut kaikesta, mikä liittyy Jariin. Vaikka onkin ihana, on siinäkin sellaisia piirteitä (niinkuin kaikissa) ,mikä on negaa ja pistää silmään. URPO!


      • "negaa"
        ei kylläkään tuo mihin vast... kirjoitti:

        vaan toinen ,joka sinua urpona pitää. Hyvin sanottu, kirjoittakoon tuo urpo sitten musiikista, ja me muut kaikesta, mikä liittyy Jariin. Vaikka onkin ihana, on siinäkin sellaisia piirteitä (niinkuin kaikissa) ,mikä on negaa ja pistää silmään. URPO!

        kunhan se liittyy musiikkiin. Tällä palstalla keskustellaan Jarin musiikista. Olen näköjään ainoa sisälukutaitoinen tällä palstalla.
        Kyllähän nuo urpo-jutut jo kertoo aika paljon siitä, että korvien välissä pääsee tuuli puhaltamaan, ja lujaa puhaltaakin. Ressukat..sääliksi käy.


      • taidat olla
        "negaa" kirjoitti:

        kunhan se liittyy musiikkiin. Tällä palstalla keskustellaan Jarin musiikista. Olen näköjään ainoa sisälukutaitoinen tällä palstalla.
        Kyllähän nuo urpo-jutut jo kertoo aika paljon siitä, että korvien välissä pääsee tuuli puhaltamaan, ja lujaa puhaltaakin. Ressukat..sääliksi käy.

        neiti siviä, perus-nega yksineuvoinen. Todellakin täällä keskustellaan Jarista ja Jarin musiikista siis JA! URPO!!!


      • Insertistä voit lukea
        taidat olla kirjoitti:

        neiti siviä, perus-nega yksineuvoinen. Todellakin täällä keskustellaan Jarista ja Jarin musiikista siis JA! URPO!!!

        hyvin selkeät ohjeet: Keskustele Jari Sillanpään musiikista. Siinä ei lue keskustele Jarista ja Jarin musiikista. Myönnä nyt jo virheesi ja painu harjoittelemaan luetun ymmärtämistä.


      • bendila
        Insertistä voit lukea kirjoitti:

        hyvin selkeät ohjeet: Keskustele Jari Sillanpään musiikista. Siinä ei lue keskustele Jarista ja Jarin musiikista. Myönnä nyt jo virheesi ja painu harjoittelemaan luetun ymmärtämistä.

        stupido??? sä ai et musiikista,,, idiootti me digataan Jartzuu ihan kokonaisvaltaisesti, so f:king scary you are...pööööööööööh sulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Yksi monista
        fani... kirjoitti:

        On tosiaankin väärälle palstalle eksynyt, mutta ei kovin kauas, koska sehän on ihan selvästi se katkera Tapani Kansan (ainut) fani, joka tätä palstaa yleensäkin terrorisoi.

        T.Kansa on kymmenen kertaa parempi, kuin Jari. Tyylikkäämpi, karismaattisempi, miehekkäämpi ja parempi laulamaankin.
        Tapsa ei pukeudu ylikireisiin vaatteisiin, vaikka onkin laihempi ja paemmassa timmissä, kuin Jari.


      • kalccaro
        fani... kirjoitti:

        On tosiaankin väärälle palstalle eksynyt, mutta ei kovin kauas, koska sehän on ihan selvästi se katkera Tapani Kansan (ainut) fani, joka tätä palstaa yleensäkin terrorisoi.

        Eivät tapani kansan fanit terrorisoi mitään palstaa. On tämä yksi sen ittensä toistaja joka on jokaisen artistin sivulla sabotoimassa asiallista, tai vähän asian vierestä olevaa, keskustelua. tapani kansan uusin albumi ilmestyy ensi viikolla "Rakkautta on, rauhaa ei" ja se kuulkaas on todella hyvä albumi. Ehkä paras koskaan tehty sitten Sillanpään jarin ekan. Että semmoisia hienoja laulajia ovat molemmat meillä Suomessa. Molemmista pidän, ja monesta muusta myös kotimaisesta iskelmäartistista.


      • tälläinen on
        Yksi monista kirjoitti:

        T.Kansa on kymmenen kertaa parempi, kuin Jari. Tyylikkäämpi, karismaattisempi, miehekkäämpi ja parempi laulamaankin.
        Tapsa ei pukeudu ylikireisiin vaatteisiin, vaikka onkin laihempi ja paemmassa timmissä, kuin Jari.

        meininki sulla. Mitä sitten teet tällä sivulla kun arvostat Kansaa noin paljon. Pitäskö meilläkin käydä Tapsaa haukkumassa sen sivuilla. Mitäs siitä tykkäisit? Kyllä Tapsastakin keksisi vaikka mitä negatiivista jos haluais, muttei vaan kiinnosta käydä arvostelemassa ja haukkumassa.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe