Mulla on ollut pitkään erilaisia oireita. Lähinnä nivelkipuja ja laihtumista, myös kuumeilua. Joskus nuorempana oli vatsakipuja, jotka lääkärit vaan nimesi "stressivatsaksi" sen enempää tutkimatta.
Selviä vatsavaivoja (ripulia, kipuja) minulla ei ole ollut vuosiin.
Kokeilin kuukauden gluteiinitonta ruokaa. Ajattelin kokeilla auttaisiko se muihin oireisiini. Tänään lopetin gluteeni-diettini. En syönyt mitään muuta gluteiinista kuin kourallisen lakuja (myönnän, himo iski :P ). Parin tunnin kuluttua ripuli, vatsakivut, kaasunmuodostus. Maha turvonnut kuin ilmapallo.
Voiko minulla siis olla keliakia? En oikein usko että maha normaalisti reagoi noin johonkin ruoka-aineeseen jota ei ole syönyt kuukauteen, voihan vaikka kalaa syödä kerran vuodessa, eikä silti tule heti ripulia yms.
Se on tietysti outoa, että maha oireita ei ollut ennen gluteiinitonta kautta (paitsi teininä), tosin niin, ehkä siellä mahassa ei ollut enää mitään tuhottavaa :D
Mitä mieltä olette?
Voiko mulla olla keliakia?
kun on näin että
1
699
Vastaukset
- verikokeissa
siitä se selviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482533
- 1801798
- 691623
- 921618
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91221- 80978
- 94965
- 71955
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188884- 65877