Mobile9

Mikä vikana`?

yritin ladata kännykääni(6220) mobile9 stä mario peliä.Painoin downloadia ja yläkulmaan tuli tietopalkki painoin hiiren oikeaa näppäintä ja lataa tiedosto sitten keskelle ruutua tuli haluatko tallentaa tämän tiedoston vai etsiä internetistä ohjelman jolla tamä tiedosto voidaan avata? painoin etsi ja sitten se meni jonnekkin windowsin sivuille ja en päässyt eteenpäin siitä kun painoin tallenna se tallensi sen omiin tiedostoihin mutta kun laitoin senkännykkääni en löytänyt sitä mistään? en tiedä edes mihin pelit pitäisi pistää auttakaa

6

2405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • didii321

Yleensä Nokian kännyköissä vastaan otetut tiedostot tulee tekstiviesteihin "Saapuneet" kansioon

• sdfasfsdf

riippuu ihan mihin laitat sen pelin, minä laitan aina muut kansioon ja aina löytyyy..!!

• kuhanz

joo, elikkäs sun pitää saada tuo tiedodsto puhelimeesti esim. kaapeli, bluetooth, infrapuna tms. sit avaat puhelimella sen sovelluksen.
      toinen on sit se et lataat Nokia PC Suiten ja asennat sen sillä (ehkä helpoin tapa)

• Jonne

Mulla on toi sama kyseinen puhelin ja lataan myös Mobile9:stä tiedostoja.

Kun lataat sen tiedoston puhelimees, mee Valikko> Asetukset> Tiedonhallinta> Tied.hallinta.

Sitten meet muistikortin tietoihin ja etsit sen pelin. Se peli pitää sitten asentaa puhelimeen, sitten se vasta toimii ja tulee esiin sovelluksiin Omat kansioon. Vaikka asennuksessa lukee ettei puhelin tue tiedostotyyppiä, painat vaan kyllä niin se tukee sitä kumminkin ja se toimii :)

Toivottavasti auttoi?

• Elppis

Moi. Auttakaa mua ettii toi Nokia music guess peli kännykkään. En oo löytäny.

• Nimetön0

Meet ja lataat uudestaan tallennat sen kännykkään ihan sama minne kunhan löydät ja sitten meet kännykällä sinne kansioon ja asennat. Toimii ainakin S60 kännyköissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      192
      5142
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      36
      4533
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      11
      3171
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      263
      3092
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      159
      3012
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      54
      2568
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27