Sunpoint.net

Sivut Sunpointissa

Tietäisikö joku mikä Sunpointia vaivaa, milloin ei sunpointilla olevat sivuni aukea, käviälaskuri ja vieraskirja ei tullut näkyviin, ja nyt en saa päivitettyä sivujani kun ftp palvelin ei saa yhteyttä sunpointiin.
Mitä pirua ne siellä sunpointilla oikein säätää, onkohan siellä jouluapulaiset puikoissa.

27

3486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ville_87

      Olen huomannut saman että Sunpointin FTP-palvelin ei jostain syystä toimi ja mun pitäs päivittää sivuja! Perkele, toivottavasti korjaavat pian.

      Vierailla saa:

      http://www.sunpoint.net/~ville_siliamaa

    • Narc

      eipä näytä ftp toimivan. yritin sunpointille mailata, mutta enpä löytänyt mistään mailiosoitetta.
      pitäisi varmaan vaihtaa kotisivut johonkin muualle, kun muutenkin tuntuu kyseisessä paikassa kaikki olevan vähän miten sattuu... sunpointissa ei kylläkään ole mainoksia...
      mutta mukava kuulla, etten ole ainoa jolla ei ftp toimi. kivi pomppasi pois sydämeltä.

      • Ville_87

        Laittakaa sunpointilla tieto viasta:

        [email protected]

        ***
        Itse olen laittanu jo kolme kertaa!


      • Ville_87
        Ville_87 kirjoitti:

        Laittakaa sunpointilla tieto viasta:

        [email protected]

        ***
        Itse olen laittanu jo kolme kertaa!

        Kannattaa kokeilla vaikka päivittäin että toimiiko Sunpointin FTP-palvelin et tietää, ilmoittakaa jos se pelaa! =)


      • Sivut Sunpointissa
        Ville_87 kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla vaikka päivittäin että toimiiko Sunpointin FTP-palvelin et tietää, ilmoittakaa jos se pelaa! =)

        Eipä tunnu vieläkään toimivan.
        Itselläni on kahdet sivut joista, toista pitäisi päästä päivittämään joka päivä, tekasin nimittäin joulukalenterin.
        Toista sivua pitäisi päivittää ensiviikon alkupuolella.
        Tähän asti olen ollut tyytyväinen Sunpointiin, mutta viimeaikoina on alkanut ilmenemään ongelmia Sunpointin kanssa.


      • Ville_87
        Sivut Sunpointissa kirjoitti:

        Eipä tunnu vieläkään toimivan.
        Itselläni on kahdet sivut joista, toista pitäisi päästä päivittämään joka päivä, tekasin nimittäin joulukalenterin.
        Toista sivua pitäisi päivittää ensiviikon alkupuolella.
        Tähän asti olen ollut tyytyväinen Sunpointiin, mutta viimeaikoina on alkanut ilmenemään ongelmia Sunpointin kanssa.

        Hitottaa ku se ei toimi Sunpoint, ajattele jos se ei toimisi enää ollenkaan?... yrittäkää ottaa yhteyttä vaikka soittamalla siihen Sunpointin Info-puhelimeen (Numero siellä Sunpointin etusivulla muistaakseni). En tiiä muita hyviä kotisivutiloja. En osaa kieliä hyvin niin sen pitää olla suomenkielinen. Joten Sunpointin miehet. Yrittäkää korjata palvelinne että pääsee päivittään!


      • masa
        Ville_87 kirjoitti:

        Hitottaa ku se ei toimi Sunpoint, ajattele jos se ei toimisi enää ollenkaan?... yrittäkää ottaa yhteyttä vaikka soittamalla siihen Sunpointin Info-puhelimeen (Numero siellä Sunpointin etusivulla muistaakseni). En tiiä muita hyviä kotisivutiloja. En osaa kieliä hyvin niin sen pitää olla suomenkielinen. Joten Sunpointin miehet. Yrittäkää korjata palvelinne että pääsee päivittään!

        hitto ku mulla on tärkeetä tietoa niiden sivuilla. kun saisin kerran toimimaan vielä niin siirtäisin kaikki talteen! ei toimi tälläkään hetkellä.


      • Ville_87
        masa kirjoitti:

        hitto ku mulla on tärkeetä tietoa niiden sivuilla. kun saisin kerran toimimaan vielä niin siirtäisin kaikki talteen! ei toimi tälläkään hetkellä.

        Ensi viikolla soitan sinne Sunpointin tukeen jos se ei ala toimimaan se FTP palvelin!


      • Sateenkaari
        Ville_87 kirjoitti:

        Ensi viikolla soitan sinne Sunpointin tukeen jos se ei ala toimimaan se FTP palvelin!

        edes ilmottaa että mikä on ja kauan kestää, menee hermot kun ei tiedä mitään


      • Narc
        Sateenkaari kirjoitti:

        edes ilmottaa että mikä on ja kauan kestää, menee hermot kun ei tiedä mitään

        taatusti kestää vielä kauan... jos tulee ollenkaan kuntoon. mutta osasinkin oikeastaan odottaa tätä päivää, jostain syystä siellä ei ole päivitetty oikein mitään pitkään aikaan.


      • *Höh!*
        Narc kirjoitti:

        taatusti kestää vielä kauan... jos tulee ollenkaan kuntoon. mutta osasinkin oikeastaan odottaa tätä päivää, jostain syystä siellä ei ole päivitetty oikein mitään pitkään aikaan.

        homma, kun eivät ikinä laita sivuilleen ilmoituksia vioista. Sit saa räpläillä palomuurin, ftp:n asetuksia ym. ja miettiä, et mikä on vikana. Soittaisin niille, mut ku toi puhelukin on niin pirun kallis, et en siihen kyllä rahojani laita... ;)


      • Ville_87
        *Höh!* kirjoitti:

        homma, kun eivät ikinä laita sivuilleen ilmoituksia vioista. Sit saa räpläillä palomuurin, ftp:n asetuksia ym. ja miettiä, et mikä on vikana. Soittaisin niille, mut ku toi puhelukin on niin pirun kallis, et en siihen kyllä rahojani laita... ;)

        Ei toiminut tänääkään!!!!
        Jos se ei enää koskaa lähe pyörii se palvelin niin siinä meni 0,84 euron kotisivutilaaktivointikin ihan turhaan! Mut toivotaan et toimis piakkoin... eiks joku vois soittaa sinne Sunpointin tukeen ja kysyy asiaa ja kirjottas tänne vastauksen miks ei toimi! Sillä aikaa ku FTP-palvelin ei toimi rättään uusia kotisivuja, vanhat (25.11.2003 päivitetyt) sivut voitte käyä kattomassa osotteeseessa:
        http://www.sunpoint.net/~ville_siliamaa


      • Juro
        Ville_87 kirjoitti:

        Ei toiminut tänääkään!!!!
        Jos se ei enää koskaa lähe pyörii se palvelin niin siinä meni 0,84 euron kotisivutilaaktivointikin ihan turhaan! Mut toivotaan et toimis piakkoin... eiks joku vois soittaa sinne Sunpointin tukeen ja kysyy asiaa ja kirjottas tänne vastauksen miks ei toimi! Sillä aikaa ku FTP-palvelin ei toimi rättään uusia kotisivuja, vanhat (25.11.2003 päivitetyt) sivut voitte käyä kattomassa osotteeseessa:
        http://www.sunpoint.net/~ville_siliamaa

        Sunpointin sivuilla kyllä lukee, että saattaa olla ongelmia viikoilla 50 ja 51. Oli kyllä itselläni jo sitä ennenkin ongelmia.
        Sanokaahan joku muu palvelin minne voisi sivunsa siirtää. Menee hermo, kun kaikki jutut vanhenee ennen, kun edes saa niitä sivuilleen!


      • Ville_87
        Juro kirjoitti:

        Sunpointin sivuilla kyllä lukee, että saattaa olla ongelmia viikoilla 50 ja 51. Oli kyllä itselläni jo sitä ennenkin ongelmia.
        Sanokaahan joku muu palvelin minne voisi sivunsa siirtää. Menee hermo, kun kaikki jutut vanhenee ennen, kun edes saa niitä sivuilleen!

        No niitä palvelimia on paljonki mm.

        mm geoticies (netistä löytyy muitakin paljonkin)


        Itse siirsin uudet sivut nykyisesti (tai väliaikaisesti)

        osotteeseen:
        http://personal.inet.fi/koti/ville.siliamaa

        Tervetuloa !


      • Sivut sunpointissa
        Ville_87 kirjoitti:

        No niitä palvelimia on paljonki mm.

        mm geoticies (netistä löytyy muitakin paljonkin)


        Itse siirsin uudet sivut nykyisesti (tai väliaikaisesti)

        osotteeseen:
        http://personal.inet.fi/koti/ville.siliamaa

        Tervetuloa !

        Nyt on tullut sunpointin sivuille kommentia FTP palvelimesta, lupailevat että viikolla 1 viimeistään palvelin taas pelaisi.
        Ei kuin odottelemaan!


      • Sateenkaari
        Sivut sunpointissa kirjoitti:

        Nyt on tullut sunpointin sivuille kommentia FTP palvelimesta, lupailevat että viikolla 1 viimeistään palvelin taas pelaisi.
        Ei kuin odottelemaan!

        Laitoin omanisurfeu hun, ihan hyvä ja mainokseton. http://www.sateenkaarilada.com


      • Ville_87

      • Ville_87
        Ville_87 kirjoitti:

        Hyvä kuulla että viikolla 1 toimisi taas palvelin.

        Se on niin että minun sivut Sunpointilla muuttavat pysyvästi eri palvelimelle.

        Vanhat sivut vielä ovat esillä:
        http://www.sunpoint.net/~ville_siliamaa

        Uudet sivut osoitteessa:
        http://personal.inet.fi/koti/ville.siliamaa

        Onkos teillä viel toiminu se Sunpointin palvelin?! Mulla ei vielä ole toiminu vaik sen täl viikol piti ruveta toimimaan! Onko tietoa?!!!!


      • Liisa
        Ville_87 kirjoitti:

        Onkos teillä viel toiminu se Sunpointin palvelin?! Mulla ei vielä ole toiminu vaik sen täl viikol piti ruveta toimimaan! Onko tietoa?!!!!

        Sunpointin ftp-palvelin ei ole toiminut muutamaan viikkoon - ja nyt ei sitten toimi Sunpointin sivut ollenkaa :(


    • VIlle_87

      On se ihme että luvataan että se rupee toimiin mutta ei toimi...!!!!!!!!!!!

    • mää

      Onko kukaan huomannut tomintahäiriötä sunpointin sähköpostissa? Jos on niin minkälaisia

      • Ville_87

        Onko tietoa toimiiko edelleekää sunpointin palvelin? =)


      • KAPE
        Ville_87 kirjoitti:

        Onko tietoa toimiiko edelleekää sunpointin palvelin? =)

        Olen muutaman kerran siirtänyt ja toimii mainiosti. Maanantai iltana alkoi kuso kulkea.


      • Ville_87
        KAPE kirjoitti:

        Olen muutaman kerran siirtänyt ja toimii mainiosti. Maanantai iltana alkoi kuso kulkea.

        Niin toimiikiin! Mahtavaa!!! =)


      • Sivut Sunpointissa
        Ville_87 kirjoitti:

        Niin toimiikiin! Mahtavaa!!! =)

        Muutama päivä sitten kun yritin mennä lukemaan sähköpostia, ei suostunut aukeamaan sen jälkeen kun annoin tunnukset niin jämähti siihen.
        Nyt on ihan pakko käydä kokeilemassa että saako todellakin päivitettyä kotisivut.
        Olisivat nyt pitäneet toiset 2kk FTP palvelimen pois käytöstä, minä kun aloin jo niin tottua siihen että se ei toimi.
        NYT KATSOMAAN SUURTA IHMETTÄ!!!
        Ps: Melkein voi Sunpointille kukkia lähetää jos FTP palvelin toimii


    • Anonyymi

      kaspersky ilmoittaa monista tavallissita sivuista ettei turvallinen

    • Anonyymi

      Kaikki typy jne löytyi archive netistä jotain osoitteesta vielä äskettäin. Löytyy kun osaa.
      Sitä kai sieltä olet hakemassa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe