kuulin että ylivieskassa on kuntojumppis, joka on hyvä sali,jossa rauhallista treenata ja siellä on paljo jumppia!? sinne ei kuulemma tarvii jäsenyyttä?
kuntojumppis
33
3564
Vastaukset
- ja kysy!
Niin helpolla siitä pääsee.
- Kuntojumppis-kävijä
Ei tarvi jäsenyyttä, voi ostaa kertalippuja. Kokemusta on.
- 77
Ihme sali. Ovessa olevien aukiolojen mukaan auki, mutta ovet lukossa? Onneksi olen vain Ylivieskassa käymässä.
- Kuovinkorva
Muuten hyvä, mutta kerran ähisin liikaa ja kerran painot kolisi niin omistaja tuli huutamaan hermona. Siihen loppui sen paikan sponsorointi.
- kuntoilija_
Sama juttu. Ihme käytöstä ämmällä. Onneksi on Nautilus.
- jkumpis
kuntoilija_ kirjoitti:
Sama juttu. Ihme käytöstä ämmällä. Onneksi on Nautilus.
Ite ainaki ärisen ja painot kolisee, eikä kukaan ikinä oo tullu valittaa, mitä nyt kerran joku puli päissään tuli jokerista valittaan että lamput kuulemma tippuu katosta ku painot tippu aina lattialle.
Ja ainaki mun kohalla aina on aukioloajat pitäneet paikkansa. Ja ovikortilla pääsee jokapäivä klo 6 - 21 - 55 ekeä
jkumpis kirjoitti:
Ite ainaki ärisen ja painot kolisee, eikä kukaan ikinä oo tullu valittaa, mitä nyt kerran joku puli päissään tuli jokerista valittaan että lamput kuulemma tippuu katosta ku painot tippu aina lattialle.
Ja ainaki mun kohalla aina on aukioloajat pitäneet paikkansa. Ja ovikortilla pääsee jokapäivä klo 6 - 21Onko kellään jumppiksen asiakkaalla tietoa, että informoidaanko missään niistä 10 / 20 kerran korteista, että ne kerrat on käytettävä puolen vuoden sisällä?? Kerran korttia leimatessa ja koneen siinä vittuillessa tiskiltä sanotaankin, että kortti on VANHENTUNUT ja nämä sinun 11 kertaasi mitätöityvät täältä ja niitä ei saa takaisin. Vituttaa, 55 euroa kankkulan kaivoon.
- kerran_
55 ekeä kirjoitti:
Onko kellään jumppiksen asiakkaalla tietoa, että informoidaanko missään niistä 10 / 20 kerran korteista, että ne kerrat on käytettävä puolen vuoden sisällä?? Kerran korttia leimatessa ja koneen siinä vittuillessa tiskiltä sanotaankin, että kortti on VANHENTUNUT ja nämä sinun 11 kertaasi mitätöityvät täältä ja niitä ei saa takaisin. Vituttaa, 55 euroa kankkulan kaivoon.
Siis uskokaa nyt jo, että on olemassa myös Nautilus uimahallilla. Ei vituta.
- 55 ekeä
kerran_ kirjoitti:
Siis uskokaa nyt jo, että on olemassa myös Nautilus uimahallilla. Ei vituta.
Ehkäpä se on viisain ratkaisu siirtyä tosiaan sinne Nautilukselle. Tulee turhan kalliiksi tässä nykyisessä.
- Sirrkkuu
55 ekeä kirjoitti:
Onko kellään jumppiksen asiakkaalla tietoa, että informoidaanko missään niistä 10 / 20 kerran korteista, että ne kerrat on käytettävä puolen vuoden sisällä?? Kerran korttia leimatessa ja koneen siinä vittuillessa tiskiltä sanotaankin, että kortti on VANHENTUNUT ja nämä sinun 11 kertaasi mitätöityvät täältä ja niitä ei saa takaisin. Vituttaa, 55 euroa kankkulan kaivoon.
Ei informoitu, mutta kyselin itse kaikkien voimassaoloajan. Koskaan ei ole kukaan valittanut kolinasta tai ähinästä, ehkä henkilökunta voisi alottelijoita opastaa enempi, nyt haahuavat siellä ja koittavat opetella miten mikäkin laite toimii.
Ja ovet pelaa kyllä niinkuin ovessa lukee. - julle 2
55 ekeä kirjoitti:
Vai sellasta sattunut siellä, enpä ylläty. Ahneella on onneks paskanen loppu. Kannattaa vaihtaa salia - parempaan!
- Mazaaaa
55 ekeä kirjoitti:
Asiakaspalvelun taso on kyllä ala-arvoista. Tai no ei muilla, mutta pääjehulla. Olen muuten kuullut, että eräälle muullekin on käynyt tuo sama homma, että ei ole tiennyt mitään puolen vuoden voimassaoloajasta (koska eihän sitä missään ilmoiteta). Hänelle oli kyllä ne kerrat palautettu. Näköjään kaikille ei tämän viestiketjun perusteella ole palautettu... Pärstäkerroin siis!
- sekuvaen
Mazaaaa kirjoitti:
Asiakaspalvelun taso on kyllä ala-arvoista. Tai no ei muilla, mutta pääjehulla. Olen muuten kuullut, että eräälle muullekin on käynyt tuo sama homma, että ei ole tiennyt mitään puolen vuoden voimassaoloajasta (koska eihän sitä missään ilmoiteta). Hänelle oli kyllä ne kerrat palautettu. Näköjään kaikille ei tämän viestiketjun perusteella ole palautettu... Pärstäkerroin siis!
Melko ihme hommaa siellä.
- erkkeriX-x
sekuvaen kirjoitti:
Melko ihme hommaa siellä.
Oletteko uimahallin salista sitten kuulleet paljonkin positiivista palautetta ?
- Nostokurkii
erkkeriX-x kirjoitti:
Oletteko uimahallin salista sitten kuulleet paljonkin positiivista palautetta ?
Kyllä. Palvelu on asiallisempaa ja yleisilme on iloisempi. Säännöt ovat selvät ja yksiselitteiset, lisäksi salin päälle voi käydä uimassa! Toki mikään ei ole täydellistä, mutta vaakakuppi kallistuu kyllä selkeästi positiivisessa mielessä Nautiluksen puolelle.
- pööpöö
Nostokurkii kirjoitti:
Kyllä. Palvelu on asiallisempaa ja yleisilme on iloisempi. Säännöt ovat selvät ja yksiselitteiset, lisäksi salin päälle voi käydä uimassa! Toki mikään ei ole täydellistä, mutta vaakakuppi kallistuu kyllä selkeästi positiivisessa mielessä Nautiluksen puolelle.
jumppisessa mua on ainaki informoitu kyl asioista ja voimassaoloajoista :) ei palvelussa valittamista :D jos jää kysyttävää niin kai te osaatte ite puhua ja kysyä jos on epäselvää.itsestään selvää ettei ne kortit ja käynnit oo ikuisesti voimassa :DDD huvittaa taas tää nautilus vastaan jumppis meininki :DDDD
- zaza koko
pööpöö kirjoitti:
jumppisessa mua on ainaki informoitu kyl asioista ja voimassaoloajoista :) ei palvelussa valittamista :D jos jää kysyttävää niin kai te osaatte ite puhua ja kysyä jos on epäselvää.itsestään selvää ettei ne kortit ja käynnit oo ikuisesti voimassa :DDD huvittaa taas tää nautilus vastaan jumppis meininki :DDDD
kipeäksi tulee vain paikat treenatessa.
- tykkään
55 ekeä kirjoitti:
Ainakin mun kortissa lukee: " Voimassaoloaika 6 kuukautta...". Harvinaisen yksiselitteisesti :)
T: Jumppiksesta energiaa saava - en voi suositella
tykkään kirjoitti:
Ainakin mun kortissa lukee: " Voimassaoloaika 6 kuukautta...". Harvinaisen yksiselitteisesti :)
T: Jumppiksesta energiaa saavaTiedän tältä salilta aika monta entistä jumppaajaa, jotka toivat kirjaimellisesti rahaa taloon ostamalla kausikortteja jne. ja sitten heitä kohdelllaan todella tylysti, esim sairastapauksissa. Ystävältäni leikattiin polvi, ja lääkäri kielsi jumpat useaksi kuukaudeksi, ja edes tämä ei oikeuttanut kausikortin keston jatkumiseen pidemmälle. Ja mm puolivälissä raskautta vuodelepoon joutunut nuori nainen ei saanut siirtää jumppakertoja myöhemmäksi vaan menetti yli 10 kertaa kortistaan. Itse olen myynyt omia jääneitä kertojani kaverilleni (muutin pois ykasta) ja niin kauan meni hyvin, kun omistaja rva oli nähnyt kortin nimen muutetuksi. Asia oli sovittu toisen ohjaajan kanssa yhdessä tuumin.
- jos haluat hyvää
en voi suositella kirjoitti:
Tiedän tältä salilta aika monta entistä jumppaajaa, jotka toivat kirjaimellisesti rahaa taloon ostamalla kausikortteja jne. ja sitten heitä kohdelllaan todella tylysti, esim sairastapauksissa. Ystävältäni leikattiin polvi, ja lääkäri kielsi jumpat useaksi kuukaudeksi, ja edes tämä ei oikeuttanut kausikortin keston jatkumiseen pidemmälle. Ja mm puolivälissä raskautta vuodelepoon joutunut nuori nainen ei saanut siirtää jumppakertoja myöhemmäksi vaan menetti yli 10 kertaa kortistaan. Itse olen myynyt omia jääneitä kertojani kaverilleni (muutin pois ykasta) ja niin kauan meni hyvin, kun omistaja rva oli nähnyt kortin nimen muutetuksi. Asia oli sovittu toisen ohjaajan kanssa yhdessä tuumin.
Ylivieskan paras jumppapaikka on ehdottomasti MustanLesken yläkerrassa!!! Ja sali on Nautilus.
- juzel
en voi suositella kirjoitti:
Tiedän tältä salilta aika monta entistä jumppaajaa, jotka toivat kirjaimellisesti rahaa taloon ostamalla kausikortteja jne. ja sitten heitä kohdelllaan todella tylysti, esim sairastapauksissa. Ystävältäni leikattiin polvi, ja lääkäri kielsi jumpat useaksi kuukaudeksi, ja edes tämä ei oikeuttanut kausikortin keston jatkumiseen pidemmälle. Ja mm puolivälissä raskautta vuodelepoon joutunut nuori nainen ei saanut siirtää jumppakertoja myöhemmäksi vaan menetti yli 10 kertaa kortistaan. Itse olen myynyt omia jääneitä kertojani kaverilleni (muutin pois ykasta) ja niin kauan meni hyvin, kun omistaja rva oli nähnyt kortin nimen muutetuksi. Asia oli sovittu toisen ohjaajan kanssa yhdessä tuumin.
Kyllähän nämä kaikki esimerkit valitettavasti kertovat, että omistaja on Mein Kampfinsa lukenut. Minkäänlaista joustoa ei ole. Onneksi on muitakin saleja / jumppapaikkoja, niin eipähän tarvitse ruikuttaa.
- pahjapyh
juzel kirjoitti:
Kyllähän nämä kaikki esimerkit valitettavasti kertovat, että omistaja on Mein Kampfinsa lukenut. Minkäänlaista joustoa ei ole. Onneksi on muitakin saleja / jumppapaikkoja, niin eipähän tarvitse ruikuttaa.
satun tietämään et sairastumistapauksissa ja MYÖSKIN jos raskauden aikana tulee sellasta ettei pääse jumpalle niin jumppakortille SAA jatkoaikaa.:) kuhan sulla on lääkärintodistus minkä toimittaminen tosin joillekki voi olla vaikeaa ja sitten täällä valitellaan asiasta :D ja miten niin kertoja ei voi siirtäää kaverille? KYLLÄ VOI.tonkin tiedän kokemuksesta... Te sitte jaksatte valittaa turhasta huh huh.ja hei kuten täällä on sanottu niin ei sinne jumppikseen oo pakko tulla jos ei paikasta tykkää :DD minä tykkään ja niin tykkää moni muukin :)))
- tää ei ole laillista
pahjapyh kirjoitti:
satun tietämään et sairastumistapauksissa ja MYÖSKIN jos raskauden aikana tulee sellasta ettei pääse jumpalle niin jumppakortille SAA jatkoaikaa.:) kuhan sulla on lääkärintodistus minkä toimittaminen tosin joillekki voi olla vaikeaa ja sitten täällä valitellaan asiasta :D ja miten niin kertoja ei voi siirtäää kaverille? KYLLÄ VOI.tonkin tiedän kokemuksesta... Te sitte jaksatte valittaa turhasta huh huh.ja hei kuten täällä on sanottu niin ei sinne jumppikseen oo pakko tulla jos ei paikasta tykkää :DD minä tykkään ja niin tykkää moni muukin :)))
Voi luoja, että lääkärintodistus!!! Mitähän lääkäri olisi siitä mieltä, kun varasin aikaa todistuksen kirjoittamiseen tällaisella syyllä. Niillä on kyllä ihan vähän muutakin tekemistä... Ja sitä paitsi, riittäisikö tälle firmalle todistus, ettei saa jumppailla, vaan pitäisikö tirkistellä kaikki syytkin. Edes työnantajalle ei ole velvollisuus tällaisia tietoja itsetään antaa! Olen ihan tyytyväinen että muutakin jumppa/salitarjontaa on tällä paikkakunnalla nykyään, toista se oli muutama vuosi sitten. Kumma kyllä ohjaajat karkaavat muille saleille, ja perustavat omia paikkoja, jotka ovat jo suositumpia. Les Mills alkaa kohta olla aikansa elänyt konsepti, ihmiset ei jaksa hinkuttaa samoja jumppia kuukausikaupalla.
- kummastippas
tää ei ole laillista kirjoitti:
Voi luoja, että lääkärintodistus!!! Mitähän lääkäri olisi siitä mieltä, kun varasin aikaa todistuksen kirjoittamiseen tällaisella syyllä. Niillä on kyllä ihan vähän muutakin tekemistä... Ja sitä paitsi, riittäisikö tälle firmalle todistus, ettei saa jumppailla, vaan pitäisikö tirkistellä kaikki syytkin. Edes työnantajalle ei ole velvollisuus tällaisia tietoja itsetään antaa! Olen ihan tyytyväinen että muutakin jumppa/salitarjontaa on tällä paikkakunnalla nykyään, toista se oli muutama vuosi sitten. Kumma kyllä ohjaajat karkaavat muille saleille, ja perustavat omia paikkoja, jotka ovat jo suositumpia. Les Mills alkaa kohta olla aikansa elänyt konsepti, ihmiset ei jaksa hinkuttaa samoja jumppia kuukausikaupalla.
tuolla kylä porukkaa näkyy riittävän, onhan se omistaja oma persoonansa eikä ehkä asiakaspalvelu aina kestä vertailua mutta ite on hyvin kyllä pärjännyt ja tyytyväinen saliin.
- napponen
kummastippas kirjoitti:
tuolla kylä porukkaa näkyy riittävän, onhan se omistaja oma persoonansa eikä ehkä asiakaspalvelu aina kestä vertailua mutta ite on hyvin kyllä pärjännyt ja tyytyväinen saliin.
jos olet sairaana niin joka tapauksessa aika varmaan joudut toimittamaan lääkärintodistuksen esim.koululle,työpaikalle jne.joten mikset toisi sitä myös salille? onko liikaa vaadittu :DD ja kuten monet sanoo niin jumppikseenhan ei ole pakko tulla :D ai niin ja Lesmillis tuskin hiipuu mihkäänovat sen verran suosittuja tunteja ja TEHOKKAITA.ja tietoiskuna että kyllähän ihniset tuntuu jaksavan niitä hinkuttaa :DDD
- däpä
napponen kirjoitti:
jos olet sairaana niin joka tapauksessa aika varmaan joudut toimittamaan lääkärintodistuksen esim.koululle,työpaikalle jne.joten mikset toisi sitä myös salille? onko liikaa vaadittu :DD ja kuten monet sanoo niin jumppikseenhan ei ole pakko tulla :D ai niin ja Lesmillis tuskin hiipuu mihkäänovat sen verran suosittuja tunteja ja TEHOKKAITA.ja tietoiskuna että kyllähän ihniset tuntuu jaksavan niitä hinkuttaa :DDD
suurimpiin kaupunkeihin ku menee saleille ja jos satut sairastuun niin luulenpa ettei siellä auta mitkään todistukset että saisit jatkoaikaa joten olkaa tyytyväisiä jos on mahdollisuus kortin aikaa jatkaa.osassa viesteissä taitaa olla selvä kateus aistittavissa sillä onhan Kuntojumppis porskuttanu vuosia ja porskuttaa edelleen :) ja sekös monia taitaa hiertää.eikö ois viisampaa keskittää tämmönen paskanpuhumisenergia vaikka siivoukseen? ja minäkin olen siitä onnellinen että Ylivieskassa on useita jumppa/salipaikkoja ja jokaiselle jotain.Itse käyn jumppiksessa mutta en koe tarpeelliseksi alkaa jauhaa paskaa "kilpailijoista" keskustelupalstoilla :)mut kukin taaplaa tyylillään vai miten se oli...
- Heh heh
däpä kirjoitti:
suurimpiin kaupunkeihin ku menee saleille ja jos satut sairastuun niin luulenpa ettei siellä auta mitkään todistukset että saisit jatkoaikaa joten olkaa tyytyväisiä jos on mahdollisuus kortin aikaa jatkaa.osassa viesteissä taitaa olla selvä kateus aistittavissa sillä onhan Kuntojumppis porskuttanu vuosia ja porskuttaa edelleen :) ja sekös monia taitaa hiertää.eikö ois viisampaa keskittää tämmönen paskanpuhumisenergia vaikka siivoukseen? ja minäkin olen siitä onnellinen että Ylivieskassa on useita jumppa/salipaikkoja ja jokaiselle jotain.Itse käyn jumppiksessa mutta en koe tarpeelliseksi alkaa jauhaa paskaa "kilpailijoista" keskustelupalstoilla :)mut kukin taaplaa tyylillään vai miten se oli...
Nautiluksessa sanoivat että saa lisäaikaa kyselemättä kortille jos on esim. kuukauden pois paikkakunnalta. Turha täällä on tosiaan räkyttää, jaloilla voi äänestää paremman kuntosalin puolesta. Itse kerran kävin kysymässä isommalle porukalle kuntosalikortteja kuntojumppiksesta ja asiakaspalvelu oli v***ilun tasoa. Siinä meni iso raha toiselle salille.
Langan edelliselle kirjoittajalle: olkiukkojen rakentaminen ei anna kovin älykästä kuvaa kirjoittajasta. - Ei koskaan !!!!
Heh heh kirjoitti:
Nautiluksessa sanoivat että saa lisäaikaa kyselemättä kortille jos on esim. kuukauden pois paikkakunnalta. Turha täällä on tosiaan räkyttää, jaloilla voi äänestää paremman kuntosalin puolesta. Itse kerran kävin kysymässä isommalle porukalle kuntosalikortteja kuntojumppiksesta ja asiakaspalvelu oli v***ilun tasoa. Siinä meni iso raha toiselle salille.
Langan edelliselle kirjoittajalle: olkiukkojen rakentaminen ei anna kovin älykästä kuvaa kirjoittajasta.Turhimpia laitoksia mitä maapäällään kantaa. Ylivieskassa on hyvät lenkkimaastot ja pyörällä pääsee.Ei tarvi mennä hikiseen tunkkaseen saliin veivaan sitä pyörää joka ei mee mihinkään.Voihan sen juomapullon ottaa vaikka kävelylenkille. Kyllä se naapuri uskoo kun meet päämärkänä kotiin ja sanot et kävin salilla ko eihän kukkaan muuten hikiä saa.
- Hyvällä ei pahalla
julle 2 kirjoitti:
Vai sellasta sattunut siellä, enpä ylläty. Ahneella on onneks paskanen loppu. Kannattaa vaihtaa salia - parempaan!
Ei mielestäni kannata puhua ahneudesta, jos ihminen tekee työtä elääkseen, vai oletko itse niin ahne, että käyt työssä?
- työlläkunnossa
Ei koskaan !!!! kirjoitti:
Turhimpia laitoksia mitä maapäällään kantaa. Ylivieskassa on hyvät lenkkimaastot ja pyörällä pääsee.Ei tarvi mennä hikiseen tunkkaseen saliin veivaan sitä pyörää joka ei mee mihinkään.Voihan sen juomapullon ottaa vaikka kävelylenkille. Kyllä se naapuri uskoo kun meet päämärkänä kotiin ja sanot et kävin salilla ko eihän kukkaan muuten hikiä saa.
tehkää ihimiset kunnon töitä, nii ei tarvii täällä kitistä ku on niin vaikiaa!
- Hulluna urheiluun
työlläkunnossa kirjoitti:
tehkää ihimiset kunnon töitä, nii ei tarvii täällä kitistä ku on niin vaikiaa!
Omistaja on määrätietoinen persoona ja nostan hattua ammattitaidolle ja nyt kaverilta asiasta kuulleena myös yrityksen pitkälle historialle. Kuntojumppiksessa on urheilun makua, verrattuna moniin muihin suomessa käyttämiini saleihin (vierailen vain ylivieskassa). Työntekijät ovat mukavia, jututtaa tällaista outoa lintuakin niinkuin kaveriaan. Tuntuu olevan helppo tutustua ihmisiin ja aika paljon siellä naurun raikaa kuulekin juttujen lomasta, henki ON hyvä! Irto painoja löytyy, jumpat on loistavia ja enemmän tai vähemmän urheilijoille löytyy jokaiselle kyllä kapasitettia. Ei pahaa sanottavaa!
- asfaogh
jkumpis kirjoitti:
Ja ainaki mun kohalla aina on aukioloajat pitäneet paikkansa. Ja ovikortilla pääsee jokapäivä klo 6 - 21monta kymmentä vuotta on jokerin katto paukkunut eikä siitä ole välitetty moneen vuoteen (ainakaan henkilökunta) ja kuka jaksaa välittää siitä mitä pulit valittaa?
- jumppaaja90
Mazaaaa kirjoitti:
Itse olen kyllä Kuntojumppiksessa käynyt noin puolisen vuotta ja mitään valittamista ei ole! Jumpat on aivan huippuja ja omistaja(joka myös vetää jumppia) on todella ystävällinen ja energinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043085Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881342
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481206Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze120992Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793