Voiko Ladatut tiedostot kansion sisällön poistaa? Itsellä se vie hirveästi tilaa kovalevyltä..
Ladatut tiedostot
11
6078
Vastaukset
- riippuu siitä
oletko ladannut sinne jotain tärkeää?
Ilmeisesti et, koska täältä kyselet.
Poista vaan.
Ota talteen vaikka jonnekin ulkoiselle varmistusvälineelle
jos olet epävarma.- Toinen kysyjä
Olen pitkään miettinyt että jos olen ladannut ladattuihin tiedostoihin jonkun ohjelman asennnustiedoston niin voiko sen poistaa kun on asentanut jonkun ohjelman. Vai sisältääkö lataustiedoto jotakin tärkeää sellaista jota tarvitaan kun kyseinen ohjelma joskus poistetaan koneelta tarpeettomana.
- poistaa
Toinen kysyjä kirjoitti:
Olen pitkään miettinyt että jos olen ladannut ladattuihin tiedostoihin jonkun ohjelman asennnustiedoston niin voiko sen poistaa kun on asentanut jonkun ohjelman. Vai sisältääkö lataustiedoto jotakin tärkeää sellaista jota tarvitaan kun kyseinen ohjelma joskus poistetaan koneelta tarpeettomana.
setupit.
- twt
Toinen kysyjä kirjoitti:
Jos joskus tulevaisuudessa tarvitsee asentaa ohjelma uudelleen kannattaa säilyttää asennustiedostot.
- miettiimyös
Voiko? Siellä näkyy olevan paljon vuosia sitten ladattuja ohjelmia, niiden vanhoja versioita. Voiko yleensä latauksen poistaa kun ohjelman on asentanut?
- voipi_poistaa
Voi poistaa huoletta kaiken Lataukset-kansiosta. Jos kiintolevytila ahtaalla, poistaminen on suorastaan suositeltavaa.
Itse kansiota tuskin kannattaa poistaa.
Tiedostot voi kyllä ladata aivan mihin kansioon haluaa. Työpöydälle vaikka. Itse suosin selaimessa asetusta, että "Kysy aina tiedoston latauskansio", näin ei jää epäselväksi minne se ladattu tiedosto menee.
- klfjksdhghg
Latauksen voi poistaa, jos luulee, ettei tiedostoa enää tule käyttämään, tai ei halua säilyttää ohjelmaa kaatumisen varalta.
Parempi tapa on kuitenkin siirtää säilytettävät lataukset ihan toiselle medialle pois koneesta säilöön, jos niitä luulee tarvitsemansa.
Jos ohjelma on asennettu voi paketin poistaa, jollei halua säilyttää uudelleen asentamista varten häiriön sattuessa. Silloin kuitenkin tiedoston voi ladata uudestaan, joten mitään säilytyspakkoa ei ole.- Libresse
Luetun ymmärtäminen vaikeeta, myö katsoa päivämääriä
- wth
Ketjun pvm 2009! R.I.P
- AjankohtainenKyllä
"Ketjun pvm 2009! R.I.P"
Asia on kyllä ajankohtainen edelleen.
Kansion voi aika-ajoin tyhjenttää ja samalla katsoa onko siellä jotain, jota voisi tarvita edelleen. Sellaiset voisi kopsata eri paikkaan mutta kannattaa muistaa että kun kansio alun perin on "ladatut tiedostot" niin luultavimin sen saman voi tarvittaessa ladata uudestaan, ja ehkä vielä saada uudemman version.
- semiettiimyös
Mitä väliä sillä on milloin ketju aloitettu?? Ei kannata keksiä pyörää uudelleen... Miksi avata uusi ketju jos entinen riittää ihan hyvin??
Kiitos vastanneille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244586- 883714
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313463075- 542657
- 512589
- 2032583
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522318
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1071521