tasapuolisuuden nimessä olette velkaa meille naisille!
Mielipiteenne Hyvät Herrat!
Mitä naisessa arvostatte --- ette,
5
473
Vastaukset
- yksi miesi
kylmähän ois kotiliesi
ellei arvostettu nainen
olisi olemassa vainen.
Hän ostaa vaatteen jota käyttää ehkä kerran,
kodinkoneen joka käytössä on saman verran.
Silti naista jumaloin,
Jumalahan hänet loi.Mieheni eli perheessämme,missä on 4 tytärtä ja minä.Monta kertaa säälin häntä,että mies parka,voi voi.. Nyt,kun tyttäretkin ovat jo vanhoja,niin muistelevat isästään,miten tärkeänä hän piti naisia.
Hän oli maalla kasvanut ja nähnyt,miten paljon naiset tekevät työtä,aamusta aikaisin,iltaan myöhään.Minullekin ,hän aina sanoi,että naiset pitävät Suomen pystyssä,olkoon millaiset ajat tahansa.Minusta ,hänellä oli hyvät ajatukset naisista.- sinisirkku<
Tuo runomuotoon kirjoitettu, tuntuu rehellisesti koetulta.Ihan lämmittävää jo lukea.!
Kiitos meidän naisten puolesta:) Illan jatkoa.
- Reino
Ihmettelen ja ihailen vaimoani. Hän on 74-vuotias ja jaksaa loputtomasti leikkiä ja jutella 5-vuotiaan tyttärentyttäremme kanssa. Pikkuinen rakastaa mummia yli kaiken.
- Ssinisirkku<
Tuo onkin sellainen asia jonka luonto viisaudessaan on meihin naisiin istuttanut. Kas kun se elämää edistävä, ja tarpeellinen.
Kiva kun sitä ihailet,kaunista kuultavaa.Pidä vaimoasi hyvänä t.sinisirkku :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1192365- 961588
- 421185
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1741109Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu771037Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i61927Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28927Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu24915Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38840Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56800