Pueraria-kauppiaalle: Nyt voisit jo lopettaa sen Puerarian mainostamisen täällä. Alla on vain muutamia viestejä eri nimimerkeiltä, jotka käyttävät esim. täysin samoja lauseenparsia (nukun yöni hyvin, ym.)
Kyllä, me vaihtari-ikäiset olemme epätoivoisia, mutta törkeää käyttää sitä hyväksi oman rahapussin kartuttamiseen. Minusta ylläpito voisi jo puuttua tähän asiaan. Palstan naiset: älkää alistuko tällaisen markkinapaskan pauloihin. Jos tämä Pueraria olisi oikeasti näin IHMEAINE, kyllä se olisi jo patentoitu aikoja sitten laajojen tutkimusten saattelemana.
hihhuli
Puerariasta: Nukun nykyään yöni hyvin, eikä ole kuumotuskohtauksia. Olen tosi tyytyväinen : )
Hyvä olo
että nukun taas yöni hyvin ilman kuumotuksia. Täällä tosin ollaan epäluuloisia, kun jotain luontaistuotetta kehuu, luullaan tuotteen kauppiaaksi.
_iloinen_
Mulle auttoi Pueraria. Ihanaa, kun nukun taas hyvin. Montaa muutakin kokeilin, mutta tuloksetta (Menohop ym.) Puerariaa ei taida saada luontaistuotekaupoista. Tilasin sitten netistä, tulivat muutamassa päivässä.
....Aino...
Puerariasta: nukun nyt kyllä yöni hyvin ja katkotta. Auttoi myös minua vaivanneeseen limakalvojen kuivuuteen ja pissavaivoihin. Olo ja elo on taas kuin 15 vuotta sitten ja elämä hymyilee isosti :)
NUKUN YÖNI HYVIN?!?!?
30
2606
Vastaukset
- ole tullut
kokeiltua mitään, mutta jotain aion kokeilla. Mulla on nimittäin pahin vaiva unettomuus. Joskus myös kuumia aaltoja, mutta ne ei paljoa haittaa.
En tuomitse ketään, joka kertoo omia kokemuksia. Eikö tämän palstan tarkoitus ole kertoa kokemuksiaan? Niin kuin muillakin palstoilla kerrotaan sanasta sanaan, miten missäkin asiassa kävi ja mikä toimi.
Esim talousasioissa asumis ym asioissa saa kaikenlaisia kokemusperäisiä tietoja. Eikä kukaan vedä herneitä nenäänsä jos joku kertoo jonkin tuotteen kauppanimiä?!
Ihminen itse tekee loppupelissä valintansa. ja taas se mitä moni todennut. Se mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi toiselle tai ei tuo toivottua tulosta. Olemme niin erilaisia aineenvaihduntoineen ym. Keväistä viikonloppua kaikille! Lähden tästä pikkureissuun kyläilemään n 300km Päähän...Kyllä minuakin kiinnostaa aidot omakohtaiset kokemukset.
Pointtini olikin se, että "hihhuli", "Hyvä olo ", "_iloinen_" ja "...Aino..." ym. ovat selvätikin sama kirjoittaja, koska käyttää samaa tekstiä ketjusta toiseen. Täällä on siis selvästikin Pueraria-kauppias huijaamassa hyväuskoisia, epätoivoisia vv-ikäisiä ostamaan omaa tuotettaan. Herätkää!!
- ihmettelevä46
Samaa olen minäkin ihmetellyt. Miten joku voi käyttää ja mainostaa tuollaista humpuukituotetta. Sitä ei ole tutkittu tieteellisesti millään tavoin. Taitaa olla lumevaikutusta.
Estrogeeni on auttanut minua nukkumaan hyvin. Vuosikausia valvoin tuntitolkulla yössä, heräsin klo 3 jo, enkä saanut uudestaan unta tai sitten heräilin kymmenen kertaa yössä. Nyt olen käyttänyt Estrogelia 11 kuukautta, ja viime syksynä älysin laittaa sitä tuntia ennen nukkumaanmenoa. Kohta tämän jälkeen vain huomasin, että hyvänen aika, olen nukkunut yhtäjaksoisesti ja syvää, ravitsevaa unta niin kauan kuin tarvitsen, mikä minulla on kuusi tuntia. Joskus menee seitsemän. En ole ollut pitkiin aikoihin enää väsynyt märkä rätti, vaan jaksavainen normaali ihminen. Tästä en luovu!- Uni...
Unihäiriöt on kai yleinen ja harmillinen vv-oire.
Mulle on ihan sama, millä kukakin oireitaan hoitaa. Kaipa sitä haluaa kertoa, jos kokee apua saaneensa, jotta muillekin olisi hyötyä. Itse ainakin luen mielelläni muiden kokemuksia, niin hormoneista kuin luontaistuotteistakin. Jokainen tekee kuitenkin itse omat valintansa. - Estrogeeliä
minäkin olen laittanut. Minulla se kyllä on vaikuttanut toisinpäin virkistävästi, eikä uni meinaa tulla millään.
- onkos..
sulta kohtu poistettu, kun kirjoitit käyttäväsi geeliä, vai onko siihen liitetty myös progesteroni?
- kiihkoot
jos jotain ko.tuote auttaa niin mitä sitten.Sehän on vain hyvä että joku siitä infoo muitakin.Jokaine itse voi sitten päättää uskooko,kokeileeko,ja ottaako kantaa.Mutta ne vaihtarit taitaa nyt hiillostaa sua...siis jokainen voi ja saa päättää.Minusta ei ole paha asia, vaikka joku jotain jopa mainostaskin.Koska kaikki auttava ,koikelun kannattava on mun päätöksessä.Ja ei näitä tarvi hei lukea jos ei hermo pidä.Sanan vapaus hei!!!
Sitä juuri kiihkoon, kun tuo kaikki mainostaminen on niin läpinäkyvää eikä oikeasti perustu mihinkään oikeisiin käyttökokemuksiin. VV-valmisteita on olemassa vaikka mitä, on lääkkeitä ja luontaistuotteita, mutta miksei näistä muista tuotteista ole juuri mitään kommentteja? Kaikki viestit pyörii nyt jonkun Puerarian ympärillä. Sananvapautta minäkin kannatan, mutta kusettamista en.
- ...mitä Pirkko-Liisa tarkoi...
Ei hän omakohtaisista kokemuksista kertomista vastusta vaan näkee, että Puerariasta on kirjoittanut yksi ja sama mainostaja.
Kieltämättä kun sanamuotoja analysoi, kirjoittaja voi hyvinkin olla sama.
Ja olihan tuossa melkoinen Pueraria-buumi. - Puerarian..
...mitä Pirkko-Liisa tarkoi... kirjoitti:
Ei hän omakohtaisista kokemuksista kertomista vastusta vaan näkee, että Puerariasta on kirjoittanut yksi ja sama mainostaja.
Kieltämättä kun sanamuotoja analysoi, kirjoittaja voi hyvinkin olla sama.
Ja olihan tuossa melkoinen Pueraria-buumi.käyttäjä ja kirjoitellut monastikin tänne. Enkä tosiaankaan ole palkallinen mainostaja ja vielä pahempaa myyjä. Mulle ei "kuumotus" kuulu edes sananvarastoihini, vaan käytän sanaa hikoilu. Sanaa "hihhuli" käytin täällä kyllä ensimmäisenä, kun tunsin itseni sellaiseksi Puerarian myötä. Ei kylläkään noista mainitsemistasi kirjoituspätkistä ollutkaan yksikään ote omista teksteistäni.
Kyllä omasta mielestäninkin täällä on tosiaankin joukossa vähän outoa tavaran tyrkytys tyyliä, niin Pueraraian osalta, kuin etenkin Pueragoldin osalta tässä taannoin. - kai vaieta...
Puerarian.. kirjoitti:
käyttäjä ja kirjoitellut monastikin tänne. Enkä tosiaankaan ole palkallinen mainostaja ja vielä pahempaa myyjä. Mulle ei "kuumotus" kuulu edes sananvarastoihini, vaan käytän sanaa hikoilu. Sanaa "hihhuli" käytin täällä kyllä ensimmäisenä, kun tunsin itseni sellaiseksi Puerarian myötä. Ei kylläkään noista mainitsemistasi kirjoituspätkistä ollutkaan yksikään ote omista teksteistäni.
Kyllä omasta mielestäninkin täällä on tosiaankin joukossa vähän outoa tavaran tyrkytys tyyliä, niin Pueraraian osalta, kuin etenkin Pueragoldin osalta tässä taannoin.Yksi noista parjatuista "mainoksista" oli mun kirjoittama. En ymmärrä, miksei täällä saa kertoa kokemuksistaan. Eikö tämä palsta ole juuri sitä varten? Itsellä on ainakin halu kertoa hyvistä kokemuksista, jotta voisi olla avuksi jollekin toiselle. Minusta juuri se on hyvä asia, että täällä tavallinen ihminen voi kertoa vapaasti mielipiteitään. Uskon mieluummin samassa tilanteessa olevaa, kuin jotain mainosta tai lääkäriä, jolla on ehkä kytköksensä lääketeollisuuteen. Mutta otan opikseni. En jatkossa mainitse minkään tuotteen nimeä, vaikka onkin itsekästä pihdata tietoa. Hyvät voinnit kaikille!
- no enpä tiiä..
kai vaieta... kirjoitti:
Yksi noista parjatuista "mainoksista" oli mun kirjoittama. En ymmärrä, miksei täällä saa kertoa kokemuksistaan. Eikö tämä palsta ole juuri sitä varten? Itsellä on ainakin halu kertoa hyvistä kokemuksista, jotta voisi olla avuksi jollekin toiselle. Minusta juuri se on hyvä asia, että täällä tavallinen ihminen voi kertoa vapaasti mielipiteitään. Uskon mieluummin samassa tilanteessa olevaa, kuin jotain mainosta tai lääkäriä, jolla on ehkä kytköksensä lääketeollisuuteen. Mutta otan opikseni. En jatkossa mainitse minkään tuotteen nimeä, vaikka onkin itsekästä pihdata tietoa. Hyvät voinnit kaikille!
kantsiiko vaieta ja antaa tilaa pelkästään kovan hormoonin käyttäjille. Mikä oikeus heillä on pitää hormooneita ainoana oikeana vaihtoehtona veeveihin. Aivan rauhassa saa luetella mikä merkki milloinkin auttaa. No ei kylläkään aina, kun helposti ne, jotka eivät käytä mitään apuja käyvät kyllä päälle, kuin yleinen syyttäjä.(ja syyllistävät hormoonin, niin kovat, kuin kasvih. käyttäjät) Ilmeisesti sekin on vielä oma ryhmänsä. Oiskohan luomuporukka, jotka haluavat pysyä koskemattomina tuli mitä tuli ja kyllä kestetään..
- hiljaa!
Olen iloinen ja kiitollinen, kun ihmiset täällä kirjoittaa kokemuksiaan ja "mainostaa"! Puerariastakaan en olisi saanut kuulla halaistua sanaa, jos en olisi tältä palstalta saanut tietää. Nyt on kapselit tilauksessa ja sitten en ole enää muiden mainostuksen varassa, kun on omakohtainen kokemus.
TÄÄ ON IHANA PALSTA, EI TARVITSE TUNTEA OLEVANSA YKSIN TÄN KAIKEN KURJUUDEN (=vaihdevuosien) KANSSA.Todellakin. Sulla ja varmaan nyt monella muullakin on kapselit tilauksessa. Siitä juuri kirjoitankin ja kritisoin. Kerro sitten ihmeessä aidot kokemuksesi Puerariasta, mutta älä vaan kirjoita että "ihanaa, nukun yöni hyvin ilman kuumotuksia".
Mielellään kuulisin näiltä Puerarian tilaajilta sitten kommentteja muistakin käyttämistään tuotteista. Ennen Puerariaan ovat varmasti kokeilleet muitakin käsikauppavalmisteita (Menohop, Menolistica, Estrogain, Chello). Laittakaa ihmeessä samaan viestiin sitten muutkin kokemukset esille. Ihan uskottavuuden takia.Pirkko-Liisa kirjoitti:
Todellakin. Sulla ja varmaan nyt monella muullakin on kapselit tilauksessa. Siitä juuri kirjoitankin ja kritisoin. Kerro sitten ihmeessä aidot kokemuksesi Puerariasta, mutta älä vaan kirjoita että "ihanaa, nukun yöni hyvin ilman kuumotuksia".
Mielellään kuulisin näiltä Puerarian tilaajilta sitten kommentteja muistakin käyttämistään tuotteista. Ennen Puerariaan ovat varmasti kokeilleet muitakin käsikauppavalmisteita (Menohop, Menolistica, Estrogain, Chello). Laittakaa ihmeessä samaan viestiin sitten muutkin kokemukset esille. Ihan uskottavuuden takia.Piti vielä lisätä että tälläkin sivulla on ketjuja Estrogainista, Chellosta ja Menohopista. Niissä on vain pari hassua kommenttia alla. Nämä on kuitenkin ollut kaupan jo pitkään eli luulisi kokemuksia olevan niistäkin jo paljon. Senkin puolesta ihmettelen että nyt tästä ihkauudesta Puerariasta olisi nyt jo kymmeniä positiivisia käyttökokemuksia.
Uskokoon ken haluaa, mutta minusta nämä "käyttäjäkokemukset" ovat pelkkää mainosviestintää, koska tätä tuotetta voi tilata vain netin kautta. Eikä sitä kukaan tilaisi ellei yrittäjä sitä täällä hullunlailla kehuisi - eri nimimerkeillä.- vilahtelee
Pirkko-Liisa kirjoitti:
Piti vielä lisätä että tälläkin sivulla on ketjuja Estrogainista, Chellosta ja Menohopista. Niissä on vain pari hassua kommenttia alla. Nämä on kuitenkin ollut kaupan jo pitkään eli luulisi kokemuksia olevan niistäkin jo paljon. Senkin puolesta ihmettelen että nyt tästä ihkauudesta Puerariasta olisi nyt jo kymmeniä positiivisia käyttökokemuksia.
Uskokoon ken haluaa, mutta minusta nämä "käyttäjäkokemukset" ovat pelkkää mainosviestintää, koska tätä tuotetta voi tilata vain netin kautta. Eikä sitä kukaan tilaisi ellei yrittäjä sitä täällä hullunlailla kehuisi - eri nimimerkeillä.niin samanhan se teki vielä vähän aikaa sitten tässä ylälaidassa Menofemin myynnin edistämiseksi.
Silti en nyt ymmärrä että jotkut haluavat vetää rajaa luomu/"kovat" hormonit keskustelijoiden välille!
Tähän sanoisin, että mulla on kokemusta monilta vuosilta molemmista.
Ja sitten vielä kysymys juuri ehdottomasti luontaistuotteiden suosijoille/"kovien hormonihoitojen" vastustajille.
Oletteko myös pidättäytyneet ehkäisypillereiden käytöstä/muusta lääkinnästä?
(jokuhan mainitsi myös synnytyksessä käytettävät "turhuudet") - Hiljaiseksi vetää
Pirkko-Liisa kirjoitti:
Piti vielä lisätä että tälläkin sivulla on ketjuja Estrogainista, Chellosta ja Menohopista. Niissä on vain pari hassua kommenttia alla. Nämä on kuitenkin ollut kaupan jo pitkään eli luulisi kokemuksia olevan niistäkin jo paljon. Senkin puolesta ihmettelen että nyt tästä ihkauudesta Puerariasta olisi nyt jo kymmeniä positiivisia käyttökokemuksia.
Uskokoon ken haluaa, mutta minusta nämä "käyttäjäkokemukset" ovat pelkkää mainosviestintää, koska tätä tuotetta voi tilata vain netin kautta. Eikä sitä kukaan tilaisi ellei yrittäjä sitä täällä hullunlailla kehuisi - eri nimimerkeillä.Olen yksi tyytyväinen "tuotteen" löytäjä ja kirjoittanut pari kertaa tänne palstalla hyvässä uskossa ja tarkoituksessa. Siis vain pari kertaa, eikä viesteissäni koskaan ole ollut mitään nukkumisesta. Surulliseksi tulin.
Täällähän lynkataan.
Voisiko olla niin, että on ollut, ja tulee paljon tuotteita näihin vaivoihin mutta ehkä selkeää apua ei ole niin monelle löytynyt, että olisi ylittänyt kynnyksen siitä kirjoittaa. Ehkä tästä on ollut paremmin apua minun lisäkseni monelle muullekin, koska siitä on tullut niin monta viestiä?
Voi olla tietysti niinkin, että joku maahantuoja mainostaa, mutta jotenkin en usko sitä. Tai se ainakin olisi ällöttävää.
Mutta tällä palstalla tuli paha olo. - surulliseksi
Hiljaiseksi vetää kirjoitti:
Olen yksi tyytyväinen "tuotteen" löytäjä ja kirjoittanut pari kertaa tänne palstalla hyvässä uskossa ja tarkoituksessa. Siis vain pari kertaa, eikä viesteissäni koskaan ole ollut mitään nukkumisesta. Surulliseksi tulin.
Täällähän lynkataan.
Voisiko olla niin, että on ollut, ja tulee paljon tuotteita näihin vaivoihin mutta ehkä selkeää apua ei ole niin monelle löytynyt, että olisi ylittänyt kynnyksen siitä kirjoittaa. Ehkä tästä on ollut paremmin apua minun lisäkseni monelle muullekin, koska siitä on tullut niin monta viestiä?
Voi olla tietysti niinkin, että joku maahantuoja mainostaa, mutta jotenkin en usko sitä. Tai se ainakin olisi ällöttävää.
Mutta tällä palstalla tuli paha olo.eihän kai tämän palstan tarkoitus ole hankkia ystäviä ja samanmielisiä vaan keskustella aiheesta monesta näkökulmasta. Miksi sitten syyttää ketään tai ottaa sitten itseensä.
Eikö asiat voisi olla asioina. Jos joku kirjoittaa tyrmäten jonkun täysin, niin voisko sellaisen jättää ihan niinkuin huomiotta.
Jotain tässä nyt on niin peri naisellista. En usko, että miehet käyvät tällä tasolla keskustelua vaan yleensä asiat asioina, jos jotain, niin sen voisimme oppia viimeistään tässä iässä, vai mitä? - yksi Puerarian..
Pirkko-Liisa kirjoitti:
Uskokoon ken haluaa, mutta minusta nämä "käyttäjäkokemukset" ovat pelkkää mainosviestintää, koska tätä tuotetta voi tilata vain netin kautta. Eikä sitä kukaan tilaisi ellei yrittäjä sitä täällä hullunlailla kehuisi - eri nimimerkeillä.käyttäjä. Olen parisen vuotta seikkaillut täällä vv-palstalla ja kirjoitellut useinkin. Olen kokeillut paria hormoonia ja yli kymmenen luontaistuotetta. Eipä paljon enää kiinosta ottaa kantaa noihin perus luontaistuotteisiin, kun eivät mitään auttaneet ainakaan mulle. Hormoonit kylläkin auttoivat nopsasti vv-vaivoihini, mutta syövän pelossa en uskaltanut käyttää pidempään. Ehkäisypillereitä en ole koskaan käyttänyt, enkä muutakaan hormonaalista ehkäisyä. Olin pienen ajan, kuin tuuliajolla ja lähes kaikki markkinoilla olevan luontaisjutun todennut turhaksi. Taas näytti siltä, että pitää turvautua kumminkin hormooneihin, kun työssä pitää käydä, eikä pysty nukkumaan. Kävinkin hakemassa gyneltä geeli/progesteronireseptin. Se on kylläkin vielä hakematta, koska luin taas hormoonien syöpävaarasta, joka tulee yhdistelmävalmisteesta jo kolmenkin vuoden käytöstä.
Olin jo jonkin ajan lukenut Puerariasta, mutta olin epäileväinen, koska eihän tuollaista tuotetta voi ollakkaan humpuukkia se ihan taatusti on. Sitten vaan tilasin sitä ja aloin käyttämään ja kyllä vaan piru vieköön hikoilut alkoivat pikku hiljaa laantua. Kolmen viikon käytön jälkeen tosiaankin nukuin jo miltei koko yön. Tämän jälkeen ei tosiaankaan kyllä edes viitti kirjoittaa entisistä luontaistuotteiden kokeiluista.
Eivätpä ne apteekkituotteetkaan aina ole olleet oikein hyvin tutkittuja, kuten esim. se Menofem. Mulla on yksi tuttu, joka on muuten käyttänyt hormooneja 10vuotta ja sairastui äkillisesti maksatulehdukseen ja meni tosi huonoon kuntoon. Oli pari kk pois töistäkin. Lääkäri kyllä väitti, ettei se johtunut hormooneista, jota kyllä hiukkasen epäilen..
Olen ahminut kaikki tiedot mitä netistä on löytynyt Puerariasta myöskin englannin kielisiltä sivuilta. Sen verran olen saanut tietoa, että itse ainakin uskallan nyt käyttää sitä ennemmin, kuin hormooneita, mutta loppupeleissä jokainen tekee omat valintansa:) surulliseksi kirjoitti:
eihän kai tämän palstan tarkoitus ole hankkia ystäviä ja samanmielisiä vaan keskustella aiheesta monesta näkökulmasta. Miksi sitten syyttää ketään tai ottaa sitten itseensä.
Eikö asiat voisi olla asioina. Jos joku kirjoittaa tyrmäten jonkun täysin, niin voisko sellaisen jättää ihan niinkuin huomiotta.
Jotain tässä nyt on niin peri naisellista. En usko, että miehet käyvät tällä tasolla keskustelua vaan yleensä asiat asioina, jos jotain, niin sen voisimme oppia viimeistään tässä iässä, vai mitä?Heh, ei tässä minun kirjoituksessa ollut mitään katkeraa suvaitsemattomuutta. Kyllä täällä saa vahvasti myös kyseenalaistaa asioita. Jos kyseenalaistaminen on pelottavaa eikä sitä voi kestää niin lähtekööt ihmeessä muille palstoille.
Edelleenkin kuulisin mielelläni Puerarian-käyttäjiltä kokemuksia muista vaihtoehtotuotteista, eli mitä kokeilit ennen Puerariaa ja miten toimi. Olen ihan satavarma ettei kukaan lähde tilaamaan ensimmäisenä netistä jotain tuikituntematonta Thaimaasta tuotua luontaistuotetta.- menohop
Pirkko-Liisa kirjoitti:
Heh, ei tässä minun kirjoituksessa ollut mitään katkeraa suvaitsemattomuutta. Kyllä täällä saa vahvasti myös kyseenalaistaa asioita. Jos kyseenalaistaminen on pelottavaa eikä sitä voi kestää niin lähtekööt ihmeessä muille palstoille.
Edelleenkin kuulisin mielelläni Puerarian-käyttäjiltä kokemuksia muista vaihtoehtotuotteista, eli mitä kokeilit ennen Puerariaa ja miten toimi. Olen ihan satavarma ettei kukaan lähde tilaamaan ensimmäisenä netistä jotain tuikituntematonta Thaimaasta tuotua luontaistuotetta.Minä olen käyttänyt menohoppia jo noin vuoden verran kuumiin aaltoihin,alussa auttoivat ihan hyvin mutta nyt on kyllä vähän taantumaan päin.Sen vuoksi tilasin just tuota ihmelääkettä thaimaasta,ihan vain kokeillakseni auttaako.Menohopilla ainakin mulla oireet lähes loppuivat ja jos pidin taukoa alkoivat taas uuestaan
- täältäkin..
Pirkko-Liisa kirjoitti:
Heh, ei tässä minun kirjoituksessa ollut mitään katkeraa suvaitsemattomuutta. Kyllä täällä saa vahvasti myös kyseenalaistaa asioita. Jos kyseenalaistaminen on pelottavaa eikä sitä voi kestää niin lähtekööt ihmeessä muille palstoille.
Edelleenkin kuulisin mielelläni Puerarian-käyttäjiltä kokemuksia muista vaihtoehtotuotteista, eli mitä kokeilit ennen Puerariaa ja miten toimi. Olen ihan satavarma ettei kukaan lähde tilaamaan ensimmäisenä netistä jotain tuikituntematonta Thaimaasta tuotua luontaistuotetta.Mitäs sinä itse käytät vaihtarivaivoihisi, vai pukkaako ne jo päälle?
Tosiaankin ensimmäisenä itsekkin aloitin noilla luontaiskaupan tuotteilla vaivojani vähentämään. Ekaks taisi kylläkin olla toi ruokakaupassa myytävänä oleva Femisoija.
Viime vuoden puolella näin ensimmäisiä kirjoituksia täällä Puerariasta ja olin kyllä myöskin parista ekasta kirjoituksesta hiukan ihmeissäni. Siinä oli jotakin kultakimpaleen löytämisestä vv-vaivoihin ja lopuksi oli, että purkin päällä oli osoite mistä voi tilata ja sekin mainittiin myöskin. Silloin musta tuntui, että se oli kyllä myyjän kätyri vähintään, tai jopa myyjä itse, joka mainosti tuotetta.
Sitten myöhemmin, kun täällä alkoi olla enempi käyttäjäkokemuksia ja kaikki vieläpä hyviä, eikä mitään negatiivista. Päätin minäkin kokeilla sitä.
Kirjoitit, että kuka tilaa ensimmäiseksi vaihtariavuksi netistä jotain Thaimaalaista luontaistuotetta, niin ajattelisin näin: esim. et ole vielä käyttänyt mitään ja jotain pitäis saada ja täällä löytyy tuote jota joka ainut käyttäjä ylistää, niin tottakai sitä pitää saada kokeilla.. - mekoma
Pirkko-Liisa kirjoitti:
Todellakin. Sulla ja varmaan nyt monella muullakin on kapselit tilauksessa. Siitä juuri kirjoitankin ja kritisoin. Kerro sitten ihmeessä aidot kokemuksesi Puerariasta, mutta älä vaan kirjoita että "ihanaa, nukun yöni hyvin ilman kuumotuksia".
Mielellään kuulisin näiltä Puerarian tilaajilta sitten kommentteja muistakin käyttämistään tuotteista. Ennen Puerariaan ovat varmasti kokeilleet muitakin käsikauppavalmisteita (Menohop, Menolistica, Estrogain, Chello). Laittakaa ihmeessä samaan viestiin sitten muutkin kokemukset esille. Ihan uskottavuuden takia.mulla menossa pro balance jota nyt kokeilen sitä ennen kokeilin menolisticaa ennen kun aloitin gynen määräyksestä terolutin. nyt kuitenkin alkaneet hikoilut ja vois sanoo melkein että kuumat vyöryt. vasen munasarja poitettiin 2006 nyt ikää kohta 47. jos pro balance ei auta terolutin rinnalla niin sitten kokeilen puerariaa. varmaa on että jos jostain saan avun kerron siitä AIVAN VARMASTI täällä muillekki. ihan kaikkein kovimpiin hormoneihin en vielä ole halukas tarttumaan. seksi halut on hmmmm tosi reilut :DD hihi hihi hii pakko sanoo. urheilen paljon
- .....
Olen käynyt tällä palstalla n. 3 kk ajan. Paljon olen saanut täältä henkistä tukea ja vinkkejä. Kiitos siitä! Yhdistän ne omiin muualta saamiini tietoihin ja päättelen itse, mikä minulle voisi olla hyväksi.
Niinä päivinä ja viikkoina, jolloin vv:t lähes invalidisoi elämäni, olen vain iloinen, jos joku osaa jotenkin auttaa, vaikkapa sitten antamalla vinkin jostain tuotteesta.
Kirjoittelen piakkoin, miten Pueraria on minua auttanut, kunhan saan päätöksen kolmannen käyttöviikon. Voihan olla, että tarvitsen hormoneja. Mutta pystyn sen asian itse päättämään, jos / kun se on ajankohtaista.
Päivästä riippuen on rasittavaa tai huvittavaa lueskella joidenkin lähinnä raivon partaalla olevien "sisarten" kirjoituksia. Toivottavasti emme ole niin katkeria, suvaitsemattomia ja ilkeitä ämmiä, että pelotamme uudet palstalaiset täältä pois heti alkuunsa ;-)!- Suvaitsevuutta
Olen täysin samaa mieltä kanssasi! Myös itse olen yhdistellyt täältä saatua subjektiivista kokemustietoa muualta lukemaani. Minulla ei ole ollut äitiä elossa aikoihin, joten en ole saanut minkäänlaista perimätietoa häneltä. Eikä tuttavapiirissäni tällaisista puhuta, ja ystävät ovat nuorempia.
Viime aikoina on ihmetyttänyt raivopäinen asennoituminen, joka on ollut kuin jalkapallohuligaaneilla: oma joukkue eli valittu hoitotapa on absoluuttisen hyvä ja "toiset" edustavat absoluuttista pahaa. Toisaalta tällainen vaikuttaa valitettavasti vähän siltä stereotypialta, joka liitetään vaihdevuosi-ikäisiin naisiin.
Mutta eihän se niin mustavalkoista ole. Ja onneksi en muista aivan tällaista hyökkäävyyttä olleen pariin vuoteen.
Itse käytin lukuisia luontaistuotteita parin vuoden ajan, kunnes hain hormonit kaksi viikkoa sitten. Suurin osa varmaankin hakee apua ensin "pehmeämmin" keinoin kuin hormoneilla. En siis ole hormonien ehdoton kannattaja, vaan jokainen saa tietenkin kokeilla ja käyttää, mitä parhaaksi näkee.
En ihmettele enää yhtään, että vaihdevuodet ovat tabu, josta ei juurikaan puhuta. Olen jo pitkään miettinyt, miksi naiset itse ensimmäisenä syyllistävät je leimaavat toisia naisia. Ja minä kyllä koen sen niin, että hormonien käyttäjiä leimataan eimerkiksi sellaisin iskuin kuin "ei kestä vanhenemista" taikka "hakee elämänlaatua pilleripurkista". Enkä tarkoita yksinomaan tätä palstaa vaan esimerkiksi kahden vuoden takaista Voimala-ohjelman keskustelua, jossa muistaakseni ainoa vaikeista oireista kärsiviä naisia ymmärtävä oli miesgynekologi.
Väitteessä "elämänlaadun hekemisesta pilleripurkista" on puurot ja vellit pahasti sekaisin. En lopeta mielekkään työni tekemistä, suhdetta mieheeni ja muihin tärkeisin ihmisiin, ja monia mukavia harrastuksiani vetäytymällä popsimaan hormoneja vaan hormonit lopettivat yöhikoiluni, voin taas nukkua ja siksi jaksan elää elämääni.
Ja mitä tulee lääketehtaiden "bisneksentekoon", viimeiseksi yli puoli vuotta käyttämäni luontaistuote maksoi kuusi kertaa enemmän kuin hormonini.
Valoisia kevätpäiviä! - myös käyttäjä..
Mites on tuote auttanut sulle? Olis kiva saada muiden käyttäjien kokemuksia, mutta kovin hiljaista on tällä rintamalla. Itse olen kolme ja puoli kk syönyt 1kps/pv ja hyvin on auttanut vv-vaivoihin. Kirjoittakaa kaikki muutkin käyttäjät reippaasti vaan kokemuksianne:)
- mitäs..
Ihmeellistä noissa nyt on? Ihan tyypillisiltä vaihtarinaisen kirjoituksilta ne näyttävät. Ovat luultavasti vaan todella tyytyväisiä, kun ovat saaneet apua "kuumotukseen" heh heh. Minusta nuo viestit eivät kylläkään miltään kauppiaan kirjoittamilta edes vaikuta.
Eikös kannattais kysellä lisää kokemuksia suoraan viestien kirjoittajalta,(sieltä mistä näitä pätkiä keräsitkin), jos vaikka paljastuisi kauppias itse. Veikkaan kyllä, että väärää puuta haukut noiden viestien perusteella..- "Vaikenija"
Olen tosiaan useammassa yhteydessä kertonut käyttäneeni erästä tuotetta (nimeä en nyt mainitse), joka auttoi minua nimenomaan unihäiriöissä. Käytin myös sanaa kuumotus, koska kuuma aalto ei kuvannut oireitani (joista nyt olen päässyt eroon). En hikoillut, tuli vain kuuma. Olen myös kertonut muista käyttämistäni tuotteista nimeltä mainiten. Niistä ei vain ollut apua. Homeopatia auttoi kyllä, mutta vain lyhyen aikaa. En siis tosiaan alkanut ensimmäiseksi käyttää "jotain netistä tilattavaa thaimaalaista" tuotetta. En kyllä ymmärrä, miksi hormoneista saa mainita nimiä, mutta luontaistuotteista ei. Siinä ei ole oikein logiikkaa. Itse luen mielelläni muiden kokemuksia, ja olen kiitollinen täällä saamistani hyvistä vinkeistä. Hyvää lähestyvää naistenpäivää!
- veneessä..
"Vaikenija" kirjoitti:
Olen tosiaan useammassa yhteydessä kertonut käyttäneeni erästä tuotetta (nimeä en nyt mainitse), joka auttoi minua nimenomaan unihäiriöissä. Käytin myös sanaa kuumotus, koska kuuma aalto ei kuvannut oireitani (joista nyt olen päässyt eroon). En hikoillut, tuli vain kuuma. Olen myös kertonut muista käyttämistäni tuotteista nimeltä mainiten. Niistä ei vain ollut apua. Homeopatia auttoi kyllä, mutta vain lyhyen aikaa. En siis tosiaan alkanut ensimmäiseksi käyttää "jotain netistä tilattavaa thaimaalaista" tuotetta. En kyllä ymmärrä, miksi hormoneista saa mainita nimiä, mutta luontaistuotteista ei. Siinä ei ole oikein logiikkaa. Itse luen mielelläni muiden kokemuksia, ja olen kiitollinen täällä saamistani hyvistä vinkeistä. Hyvää lähestyvää naistenpäivää!
Onkohan se pirkkoliisa mellastamassa jossain muualla palstalla, kun täällä on niin hiljaista? Eikä ole huomannut, että Estrogain viestiketjuun on tullut pari käyttäjäkokemusta, eikä kumpikaan kertonut mitä käytti ennen, kun löysi sen Estrogainin, että mahtavatko olla "luontaiskaupan kätyreitÄ"? Kaikki nyt kipin kapin hakemaan ESTROGAINIA..leikki leikkinä
Kiitos ja hyvää lähestyvää naistenpäivää myös sulle t.PM:n käyttäjä 17.12-08 alkaen:) - meille taitais
"Vaikenija" kirjoitti:
ollakkin sopivampi palsta tuolla vaihtoehtoisissa hoidoissa ja sieltä luontaistuotteet. Tuskin nämä hormmoonihurmoksessa olevat sinne eksyvät ihan periaatteensa vuoksikaan, kuin korkeintaan uteliaisuuttaan. Olen aina välillä käynyt tsiikamassa sitäkin palstaa ja nyt laitoin sinne uuden viestin aiheesta. Olis ihan kiva saada keskustella aiheesta enemmän.
HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄ!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482533
- 1801798
- 691623
- 921618
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91221- 80978
- 94965
- 71955
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188884- 65877