Avasin pelitilin 2.1.2009 ja talletin sille 100€
Olen pelannut tasoa 02/04 nyt 47546 jakoa.
Pelitilillä on rahaa nyt 386,67€. Jokohan olisi yritettävä seuraavan tason pelejä?
Joko olisi
3
545
Vastaukset
- ois varmaa sopiva.
eh..
- sinä itse
Mietit vaan semmoista hieman normaalia pahempaa tappiosessiota ja tuumit että kestätkö henkisesti 2,5 kertaa isomman (rahallisesti). Jos mielestäsi kestät semmoisen tilttaamatta, mene niihin NL10 pöytiin. Kassa ainakin riittää.
- tursake
Et kertonut pelityylistäsi mitään. Full vai short stack peliä, kuinka monta pöytää kerralla?
Numeroiden perusteella menee ihan hyvin. Noinkin monta jakoa hosumatta isompiin pöytiin ja hyvä ~10BB/100 ansainta kyllä edellyttäisi jo tason nostoa.
Vihujen taso ei sinänsä ole NL10ssä juurikaan parempi, ainoa ero että perhelimpauksen sijaan joku saattaa ihan vahingossa edes joskus korottaa preflopissa.
Jos full stack peliä niin aloittaisin NL10n vain yhdellä pöydällä. Useammalla voi tulla äkkiä isokin lovi rolliin jos sattuu juuri samaan aikaan badbeat-putki päälle, ja aina ne joskus sattuu. Short stackkina nakuttaisin neljää pöytää.
Hyviä pelejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.424676- 562307
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2571673Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2671665Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151649Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ921166Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481133Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2691087- 671083