Tein elämäni virheen. Minä kun ajattelin, että olen rohkea, kun juoksen tunteen perässä. Mitä siitä saa? Kasan muistoja, jotka tekisi mieli lakaista maton alle. Miksi ei löydy arvostelukykyä ja itsetuntoa sen vertaa, että tajuaisi asiat paremmin ettei aina tarvitsisi hakata päätä seinään. Eihän se, mitä ihmiset puhuu, ole mitään merkitystä. Se on vain sanahelinää, yhtä tyhjän kanssa. Sitten on hölmö, että menee uskomaan moiseen pelleilyyn. Oksettaa kaikki muistot ja koko tyyppi v****taa niin paljon, ettei mitään rajaa. Ja oma tyhmyys, että menee avautumaan jollekin ääliölle ja kuvittelee, että toinen ymmärtää. V***t se mitään ymmärrä. Samanlainen ääliö kuin kaikki muutkin. Kaikki ne on kuitenkin samanlaisia.
Hätävarana oleminen.
Kaikki ne on samanlaisia.
4
983
Vastaukset
- voisin samaistua
niin miksi miettiä mitä ihmiset puhuu.paskan väliäkö sillä on.
- samaistua
näihin. Puhukoon ihmiset mitä hyvänsä, sitä ei voi kuitenkaan estää. Omapa on elämä.
- taaskaan ei
vaikka kuinka läheltä tarinat liippaisi:)
- välillä yllättyy
kuinka samanlaisia asioita ihmiset käy läpi jossain vaiheessa elämäänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389