Ei huvita panna

Mies40v.

Meillä seksielämä hiipui lapseen ja nykyisin väli on noin 6 kk. Ei vaan oikeastaan huvita enään vaikka ehkä vaimoa huvittaisi useamminkin. Toisaalta ihan oikein muijalle sillä kun aloimme seurustelemaan ja olimme päälle 20v niin en olisi mitään muuta tehnytkään kuin aamusta iltaan sotkenut mopedia :) mutta silloin se oli toisin päin. Minä olin koko ajan lerssi pystyssä mutta vaimo ei antanut kuin kerran pari viikossa.

Vitsailimme baareissa kavereiden kesken nuorena että joskus tulee päivä jolloin naiset rukoilevat ja ruinaavat seksiä mutta me miehet kuljemme uljaasti runkaten ohitse.

Minusta elämän voi rakentaa muullekkin kuin seksin pohjalle.

4

1738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make60

      Jos sinä et pidä vaimoasi seksuaalisesti tyydytetynä niin sitten vituttaa kun joku muu mies panee vaimoasi. Se on huonon miehen merkki joka ei vehkeet pelaa. Itselläni ikää 48v ja kylla puolison kanssa pitää seksiä harrastaa 3-kertaa viikossa niin pysyy mieli vireänä ja eikä tule mitään puutostiloja. Senhän takia puoliso otetaan että on seksiä aina tarjolla ettei tarvitse irtonumeroita ravintolasta hakea. Elämänilohan siitä katoaa jos ei sekstaile vähintään 3 kertaa viikossa. Sinulta on intohimo mennyt vaimosi kanssa ja kun vaimosi löytää seksuaalisesti aktiivisen miehen niin sinä jäät kakkoseksi ja sittenhän sinä oot menneen talven lumia.

      • minäkin..

        Totta, minäkin olen pannut näitä nelikymppisiä naisia jotka ovat kotona puutteessa, en sen takia että tahtoisin pettää sitä naisen miestä, vaan siksi että se on VÄÄRIN pitää KETÄÄN puutteessa. Niin ja olihan se oikein mukavaa ja tyydyttävää myös.


      • MMM

        No minä tässä panen just sellasta seksin puutteen takia eronnutta yli neljäkymppistä naista. Mun mielestä naisessa ei ole mitään vikaa, ovat toki eronneetkin ko syystä ennen mun tuloa kuvioihin. Erosin itse myös ihan samasta syystä, joten mikähän meissä mättää. Ei reuna reppee tai pohja puhkee vaikka vähän kuksittaisiinkin:) Eikä kyl miehen pelistäkään höylätä paloja pois, vaikka sitä naisen sisäll käytettäisiin. En siis syyllistä kumpaakaan osapuolta. Meillä ainakin nykytilanteessa nauttii kumpikin ja seksiä on paljon enemmän kuukauden aikana, kuin aikasemmin vuodessa. Siis molemmat tykkää, mutta mikä ei natsaa??? Ja minkä vitun takia pitää alkaa käyttää seksiä valla välineenä, puolin ja toisin? Nyt on opittu, ei enää. Niin kauan pannaan, kun henki pihisee.


    • Nimetön

      ei huvita antaakaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe