Ei huvita panna

Mies40v.

Meillä seksielämä hiipui lapseen ja nykyisin väli on noin 6 kk. Ei vaan oikeastaan huvita enään vaikka ehkä vaimoa huvittaisi useamminkin. Toisaalta ihan oikein muijalle sillä kun aloimme seurustelemaan ja olimme päälle 20v niin en olisi mitään muuta tehnytkään kuin aamusta iltaan sotkenut mopedia :) mutta silloin se oli toisin päin. Minä olin koko ajan lerssi pystyssä mutta vaimo ei antanut kuin kerran pari viikossa.

Vitsailimme baareissa kavereiden kesken nuorena että joskus tulee päivä jolloin naiset rukoilevat ja ruinaavat seksiä mutta me miehet kuljemme uljaasti runkaten ohitse.

Minusta elämän voi rakentaa muullekkin kuin seksin pohjalle.

4

1821

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make60

Jos sinä et pidä vaimoasi seksuaalisesti tyydytetynä niin sitten vituttaa kun joku muu mies panee vaimoasi. Se on huonon miehen merkki joka ei vehkeet pelaa. Itselläni ikää 48v ja kylla puolison kanssa pitää seksiä harrastaa 3-kertaa viikossa niin pysyy mieli vireänä ja eikä tule mitään puutostiloja. Senhän takia puoliso otetaan että on seksiä aina tarjolla ettei tarvitse irtonumeroita ravintolasta hakea. Elämänilohan siitä katoaa jos ei sekstaile vähintään 3 kertaa viikossa. Sinulta on intohimo mennyt vaimosi kanssa ja kun vaimosi löytää seksuaalisesti aktiivisen miehen niin sinä jäät kakkoseksi ja sittenhän sinä oot menneen talven lumia.

• minäkin..

Totta, minäkin olen pannut näitä nelikymppisiä naisia jotka ovat kotona puutteessa, en sen takia että tahtoisin pettää sitä naisen miestä, vaan siksi että se on VÄÄRIN pitää KETÄÄN puutteessa. Niin ja olihan se oikein mukavaa ja tyydyttävää myös.

• MMM

No minä tässä panen just sellasta seksin puutteen takia eronnutta yli neljäkymppistä naista. Mun mielestä naisessa ei ole mitään vikaa, ovat toki eronneetkin ko syystä ennen mun tuloa kuvioihin. Erosin itse myös ihan samasta syystä, joten mikähän meissä mättää. Ei reuna reppee tai pohja puhkee vaikka vähän kuksittaisiinkin:) Eikä kyl miehen pelistäkään höylätä paloja pois, vaikka sitä naisen sisäll käytettäisiin. En siis syyllistä kumpaakaan osapuolta. Meillä ainakin nykytilanteessa nauttii kumpikin ja seksiä on paljon enemmän kuukauden aikana, kuin aikasemmin vuodessa. Siis molemmat tykkää, mutta mikä ei natsaa??? Ja minkä vitun takia pitää alkaa käyttää seksiä valla välineenä, puolin ja toisin? Nyt on opittu, ei enää. Niin kauan pannaan, kun henki pihisee.

• Nimetön

ei huvita antaakaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      202
      2774
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      158
      2465
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1152
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      870
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      869
    7. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      299
      854
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      95
      846
    9. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      738
    10. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      729
    Aihe