Ei huvita panna

Mies40v.

Meillä seksielämä hiipui lapseen ja nykyisin väli on noin 6 kk. Ei vaan oikeastaan huvita enään vaikka ehkä vaimoa huvittaisi useamminkin. Toisaalta ihan oikein muijalle sillä kun aloimme seurustelemaan ja olimme päälle 20v niin en olisi mitään muuta tehnytkään kuin aamusta iltaan sotkenut mopedia :) mutta silloin se oli toisin päin. Minä olin koko ajan lerssi pystyssä mutta vaimo ei antanut kuin kerran pari viikossa.

Vitsailimme baareissa kavereiden kesken nuorena että joskus tulee päivä jolloin naiset rukoilevat ja ruinaavat seksiä mutta me miehet kuljemme uljaasti runkaten ohitse.

Minusta elämän voi rakentaa muullekkin kuin seksin pohjalle.

4

1752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make60

Jos sinä et pidä vaimoasi seksuaalisesti tyydytetynä niin sitten vituttaa kun joku muu mies panee vaimoasi. Se on huonon miehen merkki joka ei vehkeet pelaa. Itselläni ikää 48v ja kylla puolison kanssa pitää seksiä harrastaa 3-kertaa viikossa niin pysyy mieli vireänä ja eikä tule mitään puutostiloja. Senhän takia puoliso otetaan että on seksiä aina tarjolla ettei tarvitse irtonumeroita ravintolasta hakea. Elämänilohan siitä katoaa jos ei sekstaile vähintään 3 kertaa viikossa. Sinulta on intohimo mennyt vaimosi kanssa ja kun vaimosi löytää seksuaalisesti aktiivisen miehen niin sinä jäät kakkoseksi ja sittenhän sinä oot menneen talven lumia.

• minäkin..

Totta, minäkin olen pannut näitä nelikymppisiä naisia jotka ovat kotona puutteessa, en sen takia että tahtoisin pettää sitä naisen miestä, vaan siksi että se on VÄÄRIN pitää KETÄÄN puutteessa. Niin ja olihan se oikein mukavaa ja tyydyttävää myös.

• MMM

No minä tässä panen just sellasta seksin puutteen takia eronnutta yli neljäkymppistä naista. Mun mielestä naisessa ei ole mitään vikaa, ovat toki eronneetkin ko syystä ennen mun tuloa kuvioihin. Erosin itse myös ihan samasta syystä, joten mikähän meissä mättää. Ei reuna reppee tai pohja puhkee vaikka vähän kuksittaisiinkin:) Eikä kyl miehen pelistäkään höylätä paloja pois, vaikka sitä naisen sisäll käytettäisiin. En siis syyllistä kumpaakaan osapuolta. Meillä ainakin nykytilanteessa nauttii kumpikin ja seksiä on paljon enemmän kuukauden aikana, kuin aikasemmin vuodessa. Siis molemmat tykkää, mutta mikä ei natsaa??? Ja minkä vitun takia pitää alkaa käyttää seksiä valla välineenä, puolin ja toisin? Nyt on opittu, ei enää. Niin kauan pannaan, kun henki pihisee.

• Nimetön

ei huvita antaakaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Luulen että suuri rakkautesi

On vain tavallista voimakkaampaa kiimaa. 😊
      Ikävä
      136
      1588
    2. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      114
      1507
    3. Olet aika nokkela nainen

Terävä katse, aika vaateliaan oloinen, kriittinen ja oman tien kulkija. Suuri haaste ihan näin mielikuvissakin saada sin
      Ikävä
      88
      1403
    4. Analyytikko Marinin bisneksistä:"Verotarkastus voisi olla perusteltu, eläkemaksut vähäisiä"

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/f1a3e6d0-224b-40bf-9688-b798d2523cf0?ref=ampparit:2a9c&_gl=1*1ei20bd*_ga*MTQ0OTc0M
      Maailman menoa
      179
      1351
    5. Miksi naiset mummoutuu niin nopeasti?

Parikymppisenä ollaan niin hoikkia ja pitkätukkaisia. Mutta jo kolmikymppisenä alkaa kilot kertymään, hiukset lyhenee, h
      Ikävä
      100
      1344
    6. Älä nainen vaivu

Epätoivoon. Meillä on kuitenkin yhteys toisiimme olemassa olemassa vaikka irl oliskin hiljaista. Voi hyvin.
      Ikävä
      69
      1301
    7. Elina Gustafsson avoimena - Paljastaa yllättäen Ansku-rakkaan synttäripäivänä: "Pari kriisiä..."

Ansku Bergström viettää synttäreitään ja hän on saanut Elinalta hieman erikoista viestiä somessa.... Onnea nyt kuitenkin
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1219
    8. Älä mene.....

Vahingossakaan osoittamaan kiintymystä, enää sille miehelle tai tunteitasi ilmaisemaan. Nolaat itsesi vain.
      Ikävä
      74
      1059
    9. Ei natsaa valitus

Nurin meni höperö valitus.
      Ähtäri
      46
      962
    10. Kuvaile emojeilla kaivattuasi

ja miksei itseäsikin. 💁
      Ikävä
      49