Ei huvita panna

Mies40v.

Meillä seksielämä hiipui lapseen ja nykyisin väli on noin 6 kk. Ei vaan oikeastaan huvita enään vaikka ehkä vaimoa huvittaisi useamminkin. Toisaalta ihan oikein muijalle sillä kun aloimme seurustelemaan ja olimme päälle 20v niin en olisi mitään muuta tehnytkään kuin aamusta iltaan sotkenut mopedia :) mutta silloin se oli toisin päin. Minä olin koko ajan lerssi pystyssä mutta vaimo ei antanut kuin kerran pari viikossa.

Vitsailimme baareissa kavereiden kesken nuorena että joskus tulee päivä jolloin naiset rukoilevat ja ruinaavat seksiä mutta me miehet kuljemme uljaasti runkaten ohitse.

Minusta elämän voi rakentaa muullekkin kuin seksin pohjalle.

4

1805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make60

Jos sinä et pidä vaimoasi seksuaalisesti tyydytetynä niin sitten vituttaa kun joku muu mies panee vaimoasi. Se on huonon miehen merkki joka ei vehkeet pelaa. Itselläni ikää 48v ja kylla puolison kanssa pitää seksiä harrastaa 3-kertaa viikossa niin pysyy mieli vireänä ja eikä tule mitään puutostiloja. Senhän takia puoliso otetaan että on seksiä aina tarjolla ettei tarvitse irtonumeroita ravintolasta hakea. Elämänilohan siitä katoaa jos ei sekstaile vähintään 3 kertaa viikossa. Sinulta on intohimo mennyt vaimosi kanssa ja kun vaimosi löytää seksuaalisesti aktiivisen miehen niin sinä jäät kakkoseksi ja sittenhän sinä oot menneen talven lumia.

• minäkin..

Totta, minäkin olen pannut näitä nelikymppisiä naisia jotka ovat kotona puutteessa, en sen takia että tahtoisin pettää sitä naisen miestä, vaan siksi että se on VÄÄRIN pitää KETÄÄN puutteessa. Niin ja olihan se oikein mukavaa ja tyydyttävää myös.

• MMM

No minä tässä panen just sellasta seksin puutteen takia eronnutta yli neljäkymppistä naista. Mun mielestä naisessa ei ole mitään vikaa, ovat toki eronneetkin ko syystä ennen mun tuloa kuvioihin. Erosin itse myös ihan samasta syystä, joten mikähän meissä mättää. Ei reuna reppee tai pohja puhkee vaikka vähän kuksittaisiinkin:) Eikä kyl miehen pelistäkään höylätä paloja pois, vaikka sitä naisen sisäll käytettäisiin. En siis syyllistä kumpaakaan osapuolta. Meillä ainakin nykytilanteessa nauttii kumpikin ja seksiä on paljon enemmän kuukauden aikana, kuin aikasemmin vuodessa. Siis molemmat tykkää, mutta mikä ei natsaa??? Ja minkä vitun takia pitää alkaa käyttää seksiä valla välineenä, puolin ja toisin? Nyt on opittu, ei enää. Niin kauan pannaan, kun henki pihisee.

• Nimetön

ei huvita antaakaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      244
      4348
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      122
      2802
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2562
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      86
      1546
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      117
      1488
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1209
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1154
    8. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      993
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      179
      984
    Aihe