ikäviä silminnäkijähavaintoja tehty Mustajärvestä A:lla alkavassa juomakaupassa ja jostain syystä vielä Parkanossa oli piipahtanut eikä oman kotinkuntansa Alkossa...
Oli kuulemma useita punkkupulloja lähtenyt matkaan. Näin mässäili eräs suomen suurimmista juorulehdistä (tuorein nro). Toivottavasti ei oo putki nyt taas päällä Patella vaan on ostanut niitä vaikka lahjaksi tai jotain!
Keikkalippuja en ainakaan uskalla ostaa ku pelottaa että jos Patella onkin ruvennut taas maittamaan...
Pate taas ostoksilla A-liikkeessä...
14
3198
Vastaukset
- joo, joo
taas alkaa puhumaan potaskaa jonkun juorulehden jutun perusteella.
Lippujen ostamisessa on aina risklinsä oli kyseessä sitten mikä bändi tahansa. - taas...
näitä juoruja...
Uskoisin kuitenkin, että jos Pate kännit haluaisi vetää, niin ei hän sitä punkulla tekisi...Viski ja Rommi varmaan toimisi paremmin.- ggty
oo juonut tipan tippaa pitkiin aikoihin ja ettei voi ottaa yhtään mitään alkoholia ei edes lasillista, muutoin lähtee putki päälle...
Että toivotan et ne pullot meni lahjaksi tai vaan hyllyn täytteeksi... - sitä..
ggty kirjoitti:
oo juonut tipan tippaa pitkiin aikoihin ja ettei voi ottaa yhtään mitään alkoholia ei edes lasillista, muutoin lähtee putki päälle...
Että toivotan et ne pullot meni lahjaksi tai vaan hyllyn täytteeksi...Ihminen käydä alkossa ilman että juo itse ostoksiaan.
- kokki
sitä.. kirjoitti:
Ihminen käydä alkossa ilman että juo itse ostoksiaan.
hyvänen aika,pihviä liekittäny,tulee muuten mureeta.
- sqq
kokki kirjoitti:
hyvänen aika,pihviä liekittäny,tulee muuten mureeta.
jutussa mässäiltiin että oli oikein useita pulloja ostanut ja oli vaikka mitä viinilaatuja siinä ollut...
- kokki
sqq kirjoitti:
jutussa mässäiltiin että oli oikein useita pulloja ostanut ja oli vaikka mitä viinilaatuja siinä ollut...
kyllä siihen tarvii useita eri viinilaatuja kun liekitetään,ei mikään ihmeellinen asia.
- Grillimestarikaan
kokki kirjoitti:
kyllä siihen tarvii useita eri viinilaatuja kun liekitetään,ei mikään ihmeellinen asia.
Kaikki aina palaa pirskatti mustaksi ja rasvat käryää, mutta ihan silkasta uteliaisuudesta täytyy kyllä kysästä onko tosiaan niin , että liekityksessä käytetään viiniäkin? Mä kun oon aina luullu, että prossuja pitää olla 30 että palaa?
- kokki
Grillimestarikaan kirjoitti:
Kaikki aina palaa pirskatti mustaksi ja rasvat käryää, mutta ihan silkasta uteliaisuudesta täytyy kyllä kysästä onko tosiaan niin , että liekityksessä käytetään viiniäkin? Mä kun oon aina luullu, että prossuja pitää olla 30 että palaa?
totta että vahvemmlla liekitellään ja punkulla sit maustellaan ja sammutellaan.
- razel
Grillimestarikaan kirjoitti:
tästähän sais mahdottoman hyvän riistaruoka oppaan a,la popeda.
- jatikka
Nääs Patehan ei punkkuloilla läträä ninkön joku jo mainitsikin. Mutta eikös Hautajokikorpi kerrankin kertoillut nauttineensa lavalla punaviiniä ja kokista. Eli Pate hakenut kaverille... Sehän laulaa yheskin soolobiisissään että, aina on sen verran rahaa että kaverillekin saadaan lasi täyteen...
Tän siitä saa kun katsotaan ikävällä silminnäkijähavaintosilmällä!- tietysti
nykyään seurueessa se, joka on ainoa ajokuntoinen ja asiakaskelpoinen, joten on luonnollista nähdä hänet ostoksilla Alkossa. Parkanon Alko on lähin Mustajärvien kesämökkiä, joten Pate ei suinkaan ole ajanut Parkanon Alkoon Tampereelta kaulukset pystyssä ja pipo silmillä ostaakseen salaa.
- dfdffddtfy
tietysti kirjoitti:
nykyään seurueessa se, joka on ainoa ajokuntoinen ja asiakaskelpoinen, joten on luonnollista nähdä hänet ostoksilla Alkossa. Parkanon Alko on lähin Mustajärvien kesämökkiä, joten Pate ei suinkaan ole ajanut Parkanon Alkoon Tampereelta kaulukset pystyssä ja pipo silmillä ostaakseen salaa.
Paten bändikaverit olis olleet muka siellä Paten mökillä ja niille olis viiniä pitänyt hakea. Tusmpia ne sinne mökille tulee. Pate on siellä yleensä yksinään, se on kuulemma mukava paikka olla ja rauhoittua. Sehän on sen edesmenneitten vanhempien entinen kesäpaikka.
ja miksi Pate olis ajanut Parkanon Alkoon Tampereelta? Et taida tietää että Pate on asunut jo joitakin vuosia Ylöjärvellä eikä enää Tampereella käy kuin asioila ja ostoksilla ja tietty keikoilla&treeneissä. Muut ajat on Ylöjärvellä ja mökillä. - ...
dfdffddtfy kirjoitti:
Paten bändikaverit olis olleet muka siellä Paten mökillä ja niille olis viiniä pitänyt hakea. Tusmpia ne sinne mökille tulee. Pate on siellä yleensä yksinään, se on kuulemma mukava paikka olla ja rauhoittua. Sehän on sen edesmenneitten vanhempien entinen kesäpaikka.
ja miksi Pate olis ajanut Parkanon Alkoon Tampereelta? Et taida tietää että Pate on asunut jo joitakin vuosia Ylöjärvellä eikä enää Tampereella käy kuin asioila ja ostoksilla ja tietty keikoilla&treeneissä. Muut ajat on Ylöjärvellä ja mökillä.Kuka on nähnyt bändikaverit samaan aikaan mökillä? Sinä unissasi? Kai punkkua juo muutkin? Käytkö tarkistamassa, keitä siellä mökillä on Paten kanssa? Kuljetko aina Paten vanavedessa? Tietääkseni ao. mökki on Paten ja hänen sisarustensa yhteisomistuksessa. Täytyykö sisarusten sukulaisineenkin olla absolutisteja vain koska Pate ei halua juoda? Ylöjärvelläkin on Alko, ei tarvitse ajaa kaulukset pystyssä Parkanoon ostamaan viinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3177424Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662146- 1751827
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161362- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91231Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691210RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541146Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019