eli. elisan mobiililaajakaista ja huawei e169. fujisu siemens kannettava ja vista.
kun lyön tuon netitikun tohon koneen kylkeen alkaa kaikki ikkunat "vilkkua". alasveto valikoista en ehdi valita mitään kun vilahtaa taas, ja valikko häviää. näin kirjoittaessa joitain kirjaimia jää puuttumaan tämän "vilkkumisen takia".
nettiin kyllä pääsee mutta osoitekenttään ei ehdi kirjoittaa mitään kun vilkahtaa ja aloitussivu "päivittyy".
koneessa on kolme usb porttia yhdessä langaton hiiri, toisessa tulostn. kolmas nyt nettitikulla, kone ei muista lävistä tikkua tunnistanut, tästäkin harvoin.
mobile partnerissa vika ei ole, koska ongelma esiintyy ilman ko. ohjelman käynnistämistäkin.
ohjainohjelmistoja olen uudestaan ja uudestaan asentanut, ottanut tikkua irt, kännistänyt konetta uudestaan jne..jne..
eli koneessa kai vika? jotain ajuria pitäs kai fujitsulle ladata vai mitä tehdä?
ongelma=huawei+fujitsu+vista
6
1006
Vastaukset
- usb-laitteita
selviää, onko kyse virransaannin riittämättömyydestä.
Läppärissähän on tasohiirtä yms ja tulostintakaan et kai aina tarvitse.- päreet palaa
phuu...:( kokeiltu on.. eikä tulostin yeensä ole edes päällä..
- oli kyllä E220
päreet palaa kirjoitti:
phuu...:( kokeiltu on.. eikä tulostin yeensä ole edes päällä..
mutta siihen piti hakea ohjelmistopäivitys, että yleensä lähti toimimaan. Aikaahan tuosta jo on, mutta kysäse teknisestä asiakaspalvelusta. Ystävällisesti opastivat paketin hakuun ja asennukseen. Siinä oli Vodafonen tekemä ohjelma. Ajuri päivitystä voit etsiskellä Huaweilta suoraan.
Siellä saa vähän aikaa kaivella, mutta lopuksi löytyy. - päreet...
oli kyllä E220 kirjoitti:
mutta siihen piti hakea ohjelmistopäivitys, että yleensä lähti toimimaan. Aikaahan tuosta jo on, mutta kysäse teknisestä asiakaspalvelusta. Ystävällisesti opastivat paketin hakuun ja asennukseen. Siinä oli Vodafonen tekemä ohjelma. Ajuri päivitystä voit etsiskellä Huaweilta suoraan.
Siellä saa vähän aikaa kaivella, mutta lopuksi löytyy.olen elisalle jo soitellut, asiakaspalveluun tekniseen tukeen ja vielä asennustukeenkin. ja päivityksen olen sieltä huawei sivuilta hakenut ja asentanut.
kai sitä täytyy sitten fujitsulle soitella kun ei lähde toimimaan moitteetta.
ja kyllä, tämä on e169. - höpöhöpö...
päreet... kirjoitti:
olen elisalle jo soitellut, asiakaspalveluun tekniseen tukeen ja vielä asennustukeenkin. ja päivityksen olen sieltä huawei sivuilta hakenut ja asentanut.
kai sitä täytyy sitten fujitsulle soitella kun ei lähde toimimaan moitteetta.
ja kyllä, tämä on e169.päreet pois kainalosta, korventaa ikävästi syttymisen jälkeen.
- as-keetti
pois se langaton hiiri ja uusintakokeilu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3662198- 571628
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?1661305Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi2771189Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal67969- 86955
Varkaita kuhmossa
Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.33903Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-113882Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks12876K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali8846