Suututin rakkaani, kun uskalsin epäillä hänen rehelisyyttään.Olen itsekin neitsyt, mutta en niin arkanahkainen. Mä kaipaan häntä ja olen neitsyen tavoin mustasukkainen.
Miten kesytän tuittuilevan neitsyt miehen?
7
1484
Vastaukset
- suuttunut ja haukkunut
turhasta.on jo toisen luona..
- maria53
jollainen neitsyt nainen ei taas ole, en ainakaan minä. Mulla on liiankin pitkä pinna ja ymmärrän miehiä mutta en ole hölmö. Jokainen mies paljastaa korttinsa ennemmin tai myöhemmin. Naisen vaisto on erehtymätön ainakin tässä merkissä.
- Kauriskaunokainen
Neitsytmiehelle.
On täysin lapsellinen ja paketti vaippoja. - rantaleijona
olen itsekin aika armoton rantaleijona.
- maria53
J joka asiasta en viitsi meteliä nostaa...enkä hermostu, jos joku asia ei mene aivan niinkuin olin aluksi ajatellut. Asia neitsytM osalta on jo historiaa...turhat selittelyt loppuivat ja syy hermostumiseen oli menneisyydestä ilmestynyt "luuranko".
- peikko-tyttö77
..Kokemusta löytyy- Ja suuttumista kanssa.. Mun Neitsyt-ukkeli otti ja iski miut ja lepytteli jne... Nyt se otti ja usko kavereiden paskapuheet- Ja tää typy jäi kuin nalli kalliolle, et mitäs nyt tapahtu? Se tulee takas, jos haluaa sut ja oikeesti välittää- Näin mä uskon : ) Toivon, etten suuresti ole väärässä...Ikävä mullakin omaa mussua jo..
- neitsytnaisena
lepytellään puhumalla nätisti ja ottamalla vaan välillä vähän "väkisinkin" syliin.
Jos joku huutaa mulle niin huudan takaisin vaan kovempaa ja lisää,aikas intensiivisiä tappeluita on mullakin skorpparimieheni kanssa ollut,mut se osaa mut lepytellä oikein.
Ottamalla syliin ja sanomalla oikeat asiat.
Mustiksia ollaan mekin molemmat ja siitä meidän riidat alkaakin vaikka harvoin niitä on.
Sovintoseksikin auttaa huomattavan paljon... ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1811094Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123768- 77745