Suututin rakkaani, kun uskalsin epäillä hänen rehelisyyttään.Olen itsekin neitsyt, mutta en niin arkanahkainen. Mä kaipaan häntä ja olen neitsyen tavoin mustasukkainen.
Miten kesytän tuittuilevan neitsyt miehen?
7
1498
Vastaukset
- suuttunut ja haukkunut
turhasta.on jo toisen luona..
- maria53
jollainen neitsyt nainen ei taas ole, en ainakaan minä. Mulla on liiankin pitkä pinna ja ymmärrän miehiä mutta en ole hölmö. Jokainen mies paljastaa korttinsa ennemmin tai myöhemmin. Naisen vaisto on erehtymätön ainakin tässä merkissä.
- Kauriskaunokainen
Neitsytmiehelle.
On täysin lapsellinen ja paketti vaippoja. - rantaleijona
olen itsekin aika armoton rantaleijona.
- maria53
J joka asiasta en viitsi meteliä nostaa...enkä hermostu, jos joku asia ei mene aivan niinkuin olin aluksi ajatellut. Asia neitsytM osalta on jo historiaa...turhat selittelyt loppuivat ja syy hermostumiseen oli menneisyydestä ilmestynyt "luuranko".
- peikko-tyttö77
..Kokemusta löytyy- Ja suuttumista kanssa.. Mun Neitsyt-ukkeli otti ja iski miut ja lepytteli jne... Nyt se otti ja usko kavereiden paskapuheet- Ja tää typy jäi kuin nalli kalliolle, et mitäs nyt tapahtu? Se tulee takas, jos haluaa sut ja oikeesti välittää- Näin mä uskon : ) Toivon, etten suuresti ole väärässä...Ikävä mullakin omaa mussua jo..
- neitsytnaisena
lepytellään puhumalla nätisti ja ottamalla vaan välillä vähän "väkisinkin" syliin.
Jos joku huutaa mulle niin huudan takaisin vaan kovempaa ja lisää,aikas intensiivisiä tappeluita on mullakin skorpparimieheni kanssa ollut,mut se osaa mut lepytellä oikein.
Ottamalla syliin ja sanomalla oikeat asiat.
Mustiksia ollaan mekin molemmat ja siitä meidän riidat alkaakin vaikka harvoin niitä on.
Sovintoseksikin auttaa huomattavan paljon... ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745349Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011233Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369711Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858528Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236511Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 371609
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261510