mitä meni v-loppuna??

mulla repsahti

nonii .. eli tuli sitte repsahdettuu ku kännissä tulee kotiin aamulla. se on aina mun pahin paikka!
eka vetäsin iison lautasellisen salaattia, ja yhen vaaleen leivän. Ei paha! tuntu melkein jo ihan hyvältä että nyt nukkumaan hyvällä omatunnolla.

but noooo...
sitten vedin levyn valkosuklaata!
ruunebergintortun!
rasvasta lohta (joka jäi päivälliseltä. kala ihan Ok, mut ei siinä määrin)
kulhollinen muroja (onneks näitä K, täysjyvä. mut kuitenki)
proteiinipatukka :D

sain hauskan idean et meen lenkkeileen sitte ton suklaan jälkeen.. eli oli pakko vetää proteiinipatukka xDD haha..

nojaa, tänään on uus päivä... uudet mahikset..
saatana ku on tää krapula nii et voi salille mennä x| mut pitkän kävelylenkin vedän kyl kahesti tänään..



MITÄ KAIKKEE SULLA MENI TÄNÄ V-LOPPUNA??

9

1215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tindeli

      Siis toi on normaalia!!!

      sä et tiedä mitään ahmimishäiriöstä!
      Arvaa pistääkö vihaksi tollanen. Mitäs me sitten "oikeat" ahmiat ollaan..?? Toi sun ateria pitäis ketoa kolmella!!!

      • Nimetön

        täällä meni yhessä illassa 12 ruisleipää päällysteineen, 5 hapankorppua päällysteineen,6dl keittoa,hedelmiä,lasangnea paljon,keksejä melkein paketti,2 suklaa patukkaa,sipsejä puol pussii,maitoo puol purkkii ja rasvasta jugurttia puol purkkii!!!!


    • mlfsdömfslö

      edes bediä? se että joskus syö kokonaisen suklaalevyn ei tee bediläistä.

      mutta oletan että joku nuori on tämänkin kirjottanut

      • tietäjä--

        Aivan! Tuo ei ole mitään bed:iä...ehkä paljon syömistä, muttei sairaalloista! Ette tiedä mitään todellisesta ahmimisesta!!


      • Dawg
        tietäjä-- kirjoitti:

        Aivan! Tuo ei ole mitään bed:iä...ehkä paljon syömistä, muttei sairaalloista! Ette tiedä mitään todellisesta ahmimisesta!!

        Juurikin näin. Tule sitten tänne itkemään kun olet vetänyt 16 pitaleipää ja purkin hilloa ja...
        Itse olen nykyään tyytyväinen jos syön vain 2500 kcal päivässä. Se ei vielä ole mitään, mutta odotas vaan kun vedät 5000... Kyllä on keho jumissa ja mieli maan alla!


    • lols

      Itse söin melko hyvin, mutta mökillä oli kaikkea hyvää. Yritin hillitä itseni, etteivät kaikki katsoisi minua kummaksuen, mutta himo oli liian suuri, eli söin klo. 18-21:

      1 sipsipussi
      7 paahtoleipää voilla ja kinkulla
      3 munkkia
      5 raparperipiirakan palaa
      2 makkaraa
      3 kääretorttu palaa
      3 omenaa

      että silleen...

    • nääntynyt

      No ei ny v-loppuna mutta kuitenkin;

      Paketti tortilloja (1050 kcal)
      1/5 prk Oivariini balansiaa (250 kcal)
      1/4 prk hilloa (500 kcal)
      3 kulhoa muroja ja n. 2 dl maitoa (550 kcal)
      = 2350 kcal

      Ja tämä on varsin kesyä, tuskin edes morkkista aiheuttava mättö. Morkkikset iskee sitten kun ylitetään se 4000 kcalin raja. Toi mitä sä kuvasit oli naurettavaa

      • Ynia

        Joo eli aamu suht normaali. Sit jäätelöä, joku pehmisunelma Spice Icelta, jättihampurilainen chilimajoneesilla ja ranskalaisilla, yli 300 grammaa suklaata, karkkia, paahtoleipää... Sellanen hauska laivaretki. KOKO aika meni ruuan ja juomisen kanssa "tasapainoillessa". Harmittaa vaan, kun välillä saa itsensä kuriin ja sit kun antaa mennä, sairaus todella iskee eli ääni päässä sanoo, ettei millään ole mitään väliä. Sillon syöksyy taas siihen samaan itsetuhoseen mättämiseen, josta maksaa kovaa hintaa. Terapiassa oon ollu kolme vuotta, tunnen itseni, mutta en kontrolloi tätä puolta edelleenkään. Pitäis ensin hyväksyä itseni tällasena syöjättärenä, mutta miten?! Tätä puolta vihaa, häpeää ja inhoaa NIIN paljon. En silti halua uskoa, etteikö tästä olisi tietä ulos. Uskon, että oon oivalluksen päässä kodista. :)


    • VOlMlA

      voi kauhee kun tekee pahaa lukea näitä teidän Bediläisten ahmimisjuttuja. Itse anoreksiaa sairastan ja lasken ahmimiseksi 2 leipää ja puuron, mutta oi voi.. ehkä mun on tulla valittamaan. Tosin kyllä mullakin joskus tullut jotain 5000 luokan ahmimisia - yhden illan sisällä, mutta luojan kiitos vatsalaukku on pienentynyt niin, ettei mahdu paljoakaan.

      Ja siis toivon mukaan kukaan ei ymmärtänyt mun viestiä väärin. En siis tullut vittuilemaan tai kehumaan omia "pikkuahmimisia" vaan tosiaan antamaan voimia. Tosin.. antaa voimia jonku viestin avulla? outoa. No, jaksamisia ja toivon mukaan paranette.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe