Vierestä seurattua

Minanoita

Rypistetty alkonpussi

nuhruinen pöytä
tyhjine pulloineen

tupakansavuinen
huoneesi
minulla on kylmä


humalasta huutaa

aivosi


Ole hiljaa
ettei naapurit
kuule

en jaksa enään
tämä rakkaus
on raskasta

taustalla soi
Irwin Goodman:

Ei tippa tapa

17

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...Alko tuhoaa parisuhteen...
      Ja sinä noitaseni osasit runoksi kirjoittaa.
      *Alko kaataa pulloon ja minä kaadan kalloon*
      Myös yksi Irwinin biisi.
      Hoviniiaus,taas mä tykkäsin=)

      • Minanoita

        Niin surullista kyllä
        tapahtuu ja kuten otsikkokin
        kertoo, vierestä olen nähnyt
        monenmoista, tämä tapaus vain
        yhtenä pitkässä letkassa...


        Sinulle Krisse ilahtunut
        kiitokseni ja noidan kumarrus
        sinnepäin=))))


    • Uskon tähän runoosi että sen
      todellisuuteen ja se on kurjaa

      jos näin elämä lipuu...

      -paljon ajatuksia tuottavaa
      ja itsekin kuulleeni samaa.

      Onneksi Sinä olet Kaunis
      että sydämesi aidon lämmin

      ja riittäköön meille
      vaikka murukahvit
      vahvisteeksi.

      • Minanoita

        Todellisuutta niin monenlaista
        mahtuu tähän maailmaan, tämä vain
        yhdenlainen tarina..

        Kauneus on piilotettu
        nokiseen naamariin mutta
        sydän se minulla kyllä
        lämpimänä sykkii, toivottavasti
        aina=)))

        Sinulle Dolan lumikellojen
        kera ojennan kiitokseni=)))


      • Minanoita kirjoitti:

        Todellisuutta niin monenlaista
        mahtuu tähän maailmaan, tämä vain
        yhdenlainen tarina..

        Kauneus on piilotettu
        nokiseen naamariin mutta
        sydän se minulla kyllä
        lämpimänä sykkii, toivottavasti
        aina=)))

        Sinulle Dolan lumikellojen
        kera ojennan kiitokseni=)))

        Olenko imelä jos vastaan,
        että lumikellosi kristalloin

        ja aarrearkkuuni
        upotan

        käyttöä varten
        elämän varalle
        ojentamaan.

        Taitaakin olla kiltti ja
        sopuisa noita.


      • Minanoita
        dolan kirjoitti:

        Olenko imelä jos vastaan,
        että lumikellosi kristalloin

        ja aarrearkkuuni
        upotan

        käyttöä varten
        elämän varalle
        ojentamaan.

        Taitaakin olla kiltti ja
        sopuisa noita.

        imelää, päinvastoin
        kaunis ajatus..

        kristalloituja lumikelloja
        vaiko pakastettuja=))))

        melkolailla sopuisa
        noita, kaikesta huolimatta!


      • Minanoita kirjoitti:

        imelää, päinvastoin
        kaunis ajatus..

        kristalloituja lumikelloja
        vaiko pakastettuja=))))

        melkolailla sopuisa
        noita, kaikesta huolimatta!

        Suoraan laitan 10 uutisiin koko
        kansan tietoisuuteen

        Sinun todellisen lämmön,joilla
        saattaa olla kadehtijoita

        kun sisäisti loistat.

        Vai laitanko sitten vasta
        kun ollaan KOKOUS pidetty
        Suomi rakkausrunon palstankin
        osalta.

        Joten pidemittä puhetta
        totuus aina voittaa

        Aitoudellaan !


      • Minanoita
        dolan kirjoitti:

        Suoraan laitan 10 uutisiin koko
        kansan tietoisuuteen

        Sinun todellisen lämmön,joilla
        saattaa olla kadehtijoita

        kun sisäisti loistat.

        Vai laitanko sitten vasta
        kun ollaan KOKOUS pidetty
        Suomi rakkausrunon palstankin
        osalta.

        Joten pidemittä puhetta
        totuus aina voittaa

        Aitoudellaan !

        Olen sanaton!


      • Minanoita kirjoitti:

        Olen sanaton!

        -kuten minäkin-


    • kaaru

      Näin lyhykäisesti, koskettava runo...

      • Minanoita

        Näin lyhyesti:

        Sinulle kiitos sanoistasi
        joita alati arvostan you know=)))


    • Ja kauniistikin.
      Kun sen oivaltaa.
      Kuinka onnekaita ollaan.
      Saadaan kirjoittaa runoja.
      Ja nautia siitä.
      Kun joku edes lukee.
      Nyt hymyilee.
      Tämä neitokainen sinulle tervehdyksen :)

      • Minanoita

        Kai se on tulkintakysymys
        se nurjapuolikin..ja olen
        iloinen jos onnistuin välittämään
        tunteitani eteenpäin..

        Margitta ihanaa kun poikkesit
        ja sinulle kiitoksia pokkaa noita=)))


    • nique*

      Sen vaan sanon, että kankkuspäissään ei tänne pitäisi tulla kenenkään mitään tuhertamaan.
      Lähden pois, ja tippaakaan en kadu.
      Runosta tykkäsin!

      • Minanoita

        Kunhan edes joskus taas
        piipahdat kurkkaamassa..mutta
        ymmärrän kyllä sinua usko pois!

        Sinulle kiitokseni=)))


    • rokulimies

      on sitä ankeaa "suomikuvaa"olen joutunut lapsuudessani katselemaan yhden sukulaiseni viikonloppuisia perhetoilailuja ja kyllä tippa lopulta tappaa.Hyvin kirjoitettu!

      • Minanoita

        Niinhän se menee, tippa
        lopulta tappaa...kenties

        Sinulle ärr kovasti kiitoksia
        palauttestasi=)))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe