palaan pitkältä matkalta
odotat minua rannalla
näen silmissäsi ilon
kaappaat minut syleilyysi
tiukin ottein
enkä vastustele
olemme vaeltaneet matkaa
kaukana toisistamme
tuntematta toisiamme
tietäen joskus kohtaamme
tämä tuntuu kivalta
sydän melkein pysähtyy
heräävistä tunteista
murramme kahleet
sytytämme toisemme
rakkauden tuleen
Rakkauden tuli palaa
11
381
Vastaukset
Love story i am tru story
kaarun life...
- nyt jo maaliskuu -
tästä voi jo aistia
kevään pisaroita
ilolla hangella
tanssivan.- kaaru
hyväntuulisena sanoistasi
halata voisin;)
kaarun life jatkuu
aistii kevään
kuulee jopa
lintujen laulut...hymyilee kaaru kirjoitti:
hyväntuulisena sanoistasi
halata voisin;)
kaarun life jatkuu
aistii kevään
kuulee jopa
lintujen laulut...hymyileePitääkö hyväntuulisuus välillä
päivittääkin,ettei kevään linnut
lennä takaisin etelän lämpöön.
Halitaan niin että
lumikin sulaa...oho nyt
lipsahti ja minä niin kun
ole yrittänyt olla nynny
...oiskohan kompaa vai
kumpaako,en mie tiijjä.
Runosi vei mukanaan...kiitosta vaan:)
- PYSY
SIELLÄ RUNOSANTROISSA?????
EIKÖS TEILLÄ OLE OMA FOORUMI OIEIN? - kaaru
PYSY kirjoitti:
SIELLÄ RUNOSANTROISSA?????
EIKÖS TEILLÄ OLE OMA FOORUMI OIEIN?Mitkä säännöt kieltää täällä kirjoittamisen?
- Minanoita
PYSY kirjoitti:
SIELLÄ RUNOSANTROISSA?????
EIKÖS TEILLÄ OLE OMA FOORUMI OIEIN?Tämän kysymyksen koskettavan myös minua?!
Siispä vastaan siihen vastakysymyksellä:
Mikä/kuka kieltää meitä kirjoittamasta tänne??
Omalta osaltani minun pysymiseni
täällä taataan tällaisilla
typerillä kommenteilla!! - krypto
PYSY kirjoitti:
SIELLÄ RUNOSANTROISSA?????
EIKÖS TEILLÄ OLE OMA FOORUMI OIEIN?Kas kas, kukas pikkuinen kateellinen runoilija täällä viettää känkkispäiväänsä?(kankkuspäiväänsä)
Vosithan sinäkin kirjoittaa jollekin muulle palstalle, vai oletko vankina täällä:D - kaaru
Hyväntuulinen sunnuntaitoivotus ja kiitos:)
*olemme vaeltaneet matkaa
kaukana toisistamme
tuntematta toisiamme
tietäen joskus kohtaamme*
Kaunis oli runosi tykkää=)
Joku näköjään on aivan raivokohtauksen partaalla,
kun oikein isolla kirjoittaa.
Tsemppiä=)- kaaru
Joo ihmettelen, miten kevät saa toiset raivoamaan...nauraa. Kestetään;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511