siinä se kysymys siis olikin. Eli onko mitään toivoa saada normaalia elämää ja jos on niin miten?
Mikä on auttanut teitä? Minulle on tulossa pakollinen terveydenhoitajakäynti ja mietin kuumeisesti, kertoako ongelmastani siellä. Välillä tuntuu, että pitäisi, välillä että ei tarvitse. Pelkään, että minua ja ongelmaa ei oteta tosissaan tai että en voi saada apua.
Voiko BED:istä
3
663
Vastaukset
- minä vain
Jos edes mietit että kannattaakohan kertoa sille terveydenhoitajalle, niin kerro ihmeessä!!
- parantua
Bedistä voi parantua, mutta parantuminen on lähdettävä itsestä! Se vaatii vaan työtä ja sinnikkyyttä. Yleensä ongelmana ei ole se itse syöminen, vaan se, MIKSI me syömme. Ne pitäisi ratkoa ensin.
- binge eater disaster not so...
En tiedä noista hoidoista mutta itte aattelin kokeilla hypnoosia koska sillähän pääsee alkoholistakin ja ongelma on perjaatteessa sama, (isälläni meinaan on se, mutta hoitamaton tosin, eli riippuvuudet perinnollisiä, samoin masennus) Eli olin just parantunu suunnillee masennuksesta ruuan kans on kyl aina ollu jotain ongelmaa, mutta nyt sitte tää ahmiminen. Serkku sai apuu hypnoosista sen mahakipuun joka johtui sosiaalisista tilanteista. Joten aattelin kokeilla.mulla Onnea kaikille kärsiville!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006168Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031397Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61266