Meillä on aikanaan ostettu 'MS Office home and student 2007', joka sisältää kolmen koneen käyttöoikeuden.
Se on ollut asennettuna (ja rekisteröitynä) kolmeen koneeseen.
Nyt yksi näistä koneista on tullut tiensä päähän ja hankittiin korvaava kone.
Voinko asentaa saman Officen myös tähän uuteen koneeseen, jos poistan asennuksen vanhasta koneesta.
Olen yrittänyt löytää vastauksen Microsoftin sivuilta, Googlettamalla ja myös tältä sivustolta, mutta en kertakaikkiaan löydä mitään ohjetta asiasta.
En halua rettelöidä MS:n kanssa, mutta Office 2007 ei toimi kuin jonkin aikaa ilman rekisteröintiä, joten rekisteröinti on tehtävä.
Officen siirto uuteen koneeseen
miten menetellä?
3
1652
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Kyllä, ohjelman voi asentaa uuteen koneeseen jos sen asennus poistetaan vanhasta koneesta.
- dddddd
eipä onnistunut ainakaan minulla.
Minulla oli alkuperäisen kirjoittajan mukainen tilanne. - juhakorkeapudas
dddddd kirjoitti:
eipä onnistunut ainakaan minulla.
Minulla oli alkuperäisen kirjoittajan mukainen tilanne.Ja miten se ilmenee? Poistitko asennuksen ennen uuden asennusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel405350Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1602763Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1062272Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.801824Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen251794Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276381777Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from81762- 951649
Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma671505- 751489