Meillä on aikanaan ostettu 'MS Office home and student 2007', joka sisältää kolmen koneen käyttöoikeuden.
Se on ollut asennettuna (ja rekisteröitynä) kolmeen koneeseen.
Nyt yksi näistä koneista on tullut tiensä päähän ja hankittiin korvaava kone.
Voinko asentaa saman Officen myös tähän uuteen koneeseen, jos poistan asennuksen vanhasta koneesta.
Olen yrittänyt löytää vastauksen Microsoftin sivuilta, Googlettamalla ja myös tältä sivustolta, mutta en kertakaikkiaan löydä mitään ohjetta asiasta.
En halua rettelöidä MS:n kanssa, mutta Office 2007 ei toimi kuin jonkin aikaa ilman rekisteröintiä, joten rekisteröinti on tehtävä.
Officen siirto uuteen koneeseen
miten menetellä?
3
1621
Vastaukset
- juhakorkeapudas
Kyllä, ohjelman voi asentaa uuteen koneeseen jos sen asennus poistetaan vanhasta koneesta.
- dddddd
eipä onnistunut ainakaan minulla.
Minulla oli alkuperäisen kirjoittajan mukainen tilanne. - juhakorkeapudas
dddddd kirjoitti:
eipä onnistunut ainakaan minulla.
Minulla oli alkuperäisen kirjoittajan mukainen tilanne.Ja miten se ilmenee? Poistitko asennuksen ennen uuden asennusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1054690Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743951418- 1871081
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64876