Souvarit

Nimetön

ja Lasse Hoikka,todella hyvää ja ajatonta musiikkia.Sopii monenlaiseen mielentilaan jos niin vois sanoa.Laulun sanat ja sävelet musiikki nautinto.Todella hyvä!Vai mitä?

90

7156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dark-women

Minä ainakin tykkään Souvareista ihan älyttömästi.
      Hoikan Lassen ääni varsinkin on niin ihana ja pehmeä, että sydän ja sielu lepää, kun häntä kuuntelee.
      Erityisesti pidän niistä rauhallisista/melankoonisista kappaleista.
      Kerran on jopa tullut nähtyä/kuunneltua heitä ihan livenäkin:)Hyviä ovat koko poppoo!

• "lapin maarit"

Minäkin tykkään Souvareista ja lueskelen heidän kotisivuja useinkin.En tiedä monenkaan artistin vieraskirjan olevan niin suosittu kuin Souvareitten.Nyt kuitenkin on joku alkanut sabotoimaan tätä mukavien soittajapoikien vieraskirjaa ja se onkin toistaiseksi poissa käytöstä.Itse en koskaan nähnyt niitä viestejä,jotta en tiedä,niiden juttujen sisältöä.Ikävää todella....Miksi pitää kiusata tällä lailla??

• Nordic-man

Se haitarin soittaja Jukka on myös kunnostautunut laulajan uralla ja ihan hyvä ääni. Tuli ostettua jo sen levykin, että silleen näin Souvarit uudistuu ja monipuolistuu.

• Mikä?
        Nordic-man kirjoitti:

Se haitarin soittaja Jukka on myös kunnostautunut laulajan uralla ja ihan hyvä ääni. Tuli ostettua jo sen levykin, että silleen näin Souvarit uudistuu ja monipuolistuu.

Sukunimi ja minkä nimisellä levyllä esiintyy????

• pipsukka
        Mikä? kirjoitti:

Sukunimi ja minkä nimisellä levyllä esiintyy????

Jukka Lampela on levyttänyt cd:n nimeltä "Vapaa kulkemaan". Näyttää olevan Tatsia-Musiikin tuottama ja vuodelta 2008.

• KIITOS:)
        pipsukka kirjoitti:

Jukka Lampela on levyttänyt cd:n nimeltä "Vapaa kulkemaan". Näyttää olevan Tatsia-Musiikin tuottama ja vuodelta 2008.

Tiedosta! Nyt vain alan etsimään sitä CD:tä josko löytyisi!

• Sinä!

Vaikkka ei tunneta mutta sinulla on sydämen hyvyyttä ja sanomaa! Kiitos siitä,Tuntematon Ystäväni:)

• Variskin laulaa

Erehdyin kerran partnerini kanssa tanssilavalle jossa tuo poppoo soitti. Nämä sedät soittivat todella surkean setin. Tanssijana huomioni kiinnittyi erityisesti rumpalin taitamattomaan rytmin käsittelyyn, pitäisi tuntea oikeat tempot ja soittotyylit. Jos rumpali yrittää laulaa ja samanaikaisesti soittaa rumpuja, menee ainakin toinen pieleen, usein molemmat.

Tämän bändin keikoille tulevat ihmiset omaavat yleensä kehnoa huonomman tanssitaidon, tulevat vain kuuntelemaan, koska ovat kuulleet että yhtye on hyvä. Monille vain visuaalisuus on pääasia, ei musiikki. Tyypillinen naisen antama arvio orkesterista on seuraavanlainen. Juu, ne soitti hyvin, hanuristilla oli kihara tukka ja sen etumusta pullotti mukavasti. Niillä oli punaiset takit ja basistilla kiva hymy. Ei siis millään tavalla musiikkiin liittyvää.

• Nimetön

Sinä et sitte tainut kuunnella laulun sisältöä ja säveltä oikein,jos huomiot kaikkea muuta esim. ulkonäköasia tuntuu olevan sulle tärkeintä vai veikö se "partnerisi" ajatukset alas!Itsekehu haisee...

• Pölöpölvästi
        Nimetön kirjoitti:

Sinä et sitte tainut kuunnella laulun sisältöä ja säveltä oikein,jos huomiot kaikkea muuta esim. ulkonäköasia tuntuu olevan sulle tärkeintä vai veikö se "partnerisi" ajatukset alas!Itsekehu haisee...

Et tainnut ymmärtää sanaakaan siitä mitä edellinen kommentoija tarkoitti.

• "Tanssityttö"

Olet väärässä siinä,että heidän keikoille tulee TANSSITAIDOTTOMIA,sehän on juuri päinvastoin.Tyypillinen provo!!!Tanssi sinäkin vain ja anna toistenkin tanssia ihan niin kuin he tykkäävät.Ehkä olet itse sellainen viimeisen päälle tanssikurssit käynyt ja vika on aina soittajissa,jos et ole tyytyväinen.Oi,mä rakastan Souvarimusiikkia ja pidän heistä kaikista.On muuten reiluja,aitoja,ihania ihmisiä!!!!!Vai,etkö ole päässyt "setien" juttusille???????? Hah,hah,haa...

• Nimetön
        "Tanssityttö" kirjoitti:

Olet väärässä siinä,että heidän keikoille tulee TANSSITAIDOTTOMIA,sehän on juuri päinvastoin.Tyypillinen provo!!!Tanssi sinäkin vain ja anna toistenkin tanssia ihan niin kuin he tykkäävät.Ehkä olet itse sellainen viimeisen päälle tanssikurssit käynyt ja vika on aina soittajissa,jos et ole tyytyväinen.Oi,mä rakastan Souvarimusiikkia ja pidän heistä kaikista.On muuten reiluja,aitoja,ihania ihmisiä!!!!!Vai,etkö ole päässyt "setien" juttusille???????? Hah,hah,haa...

Musiikista voi nauttia ilman tanssimistakin,se ei ole tarkoitettu vain "hyville tanssi-experteille".On olemassa myös ihmisiä jotka ovat liikuntarajoitteisia.Suotakoon kaikille mahdollisuus nauttia upeista tulkinnoista joita SOUVARIT esittävät.Siis itsekään en ole mikään kilpasarjassa painija vaan ihan tavallinen musiikista tykkäävä ja kuunteleva joka tanssii tavallansa.Kiitos "Tanssityttö" veit sanat suustani!

• tyhmempi

tanssimies, yäk näitäkin mahtuu maailmaan, onneksemme vähän.

• Einarit

Hah haa , tämä "poppoo " vetää huippupalkkioita keikoilta ja jos tuo äskeinen kirjoitus pitää paikkansa niin jokaikinen kellaribändi pystyy samaan. En osaa soittaa ,enkä laulaa . Orkesterini tuleva nimi on Mainarit ja alle kahdenkympin ei myydä yhtään keikkaa . Huomenna sanon itseni irti duunista ja alan tienaamaan musiikilla .

• sitä
        Einarit kirjoitti:

Hah haa , tämä "poppoo " vetää huippupalkkioita keikoilta ja jos tuo äskeinen kirjoitus pitää paikkansa niin jokaikinen kellaribändi pystyy samaan. En osaa soittaa ,enkä laulaa . Orkesterini tuleva nimi on Mainarit ja alle kahdenkympin ei myydä yhtään keikkaa . Huomenna sanon itseni irti duunista ja alan tienaamaan musiikilla .

Yrittää! Taidat jäädä vain yksin sinne soitteleen ja lauleleen vain kaiku vastaa huutoosi jos sekään mahdottomuuksiin pystyy...

Voisithan sanoa itsesi irti heti,suotta huomiseen odotat tai odota kuitenkin palkka-päivää ensin jonka voit käyttää ruoka ostoksiin ettei pääse heti nälkä yllättämään tuoretta solistia!

• loparit?
        Einarit kirjoitti:

Laitahan nyt töpinäksi että pääset isoihin rahoihin käsiksi!:)

Kyllä se siitä ura urkenee kun ei ole sen vaikeempaa jos Souvaritkin ovat toimineet samalla tavalla!
        Onnea uudelle tähdelle!:)

• niin pettävää
      • levyllä

Katso levystä soittajat läpi, eivät soita itse kukaan studiossa että sikäli huono esimerkki! Ei niistä ole kenestäkään olisi ikäpäivänä saamaan mitään studiossa "nauhalle" tuolla soitto"taidolla"

• tositanssija

on sama hieno kappale, jonka Pepe Enrooth levytti joskus 80-luvun alussa, silloin, kun itse aloitin tanssiharrastukseni. Souvareita on aina mukava kuunnella ja tanssi...

• Höröear
        levyllä kirjoitti:

Katso levystä soittajat läpi, eivät soita itse kukaan studiossa että sikäli huono esimerkki! Ei niistä ole kenestäkään olisi ikäpäivänä saamaan mitään studiossa "nauhalle" tuolla soitto"taidolla"

Katselin muutama vuosi sitten telkkarista lähetystä tanssilavalta. Joku Souvari bändi soitti, rummunlyöjä lauloi ja jokaisen säkeistön jälkeen löi saman yksinkertaisen tötökö-tö fillin. Ajattelin voi hyvä tavaton, kaikenlaisia sitä telkkariin kelpuutetaan. Sitten katsoin tarkemmin, joo TV2 ja Kesäillan valssi, ei ihmekään, eihän tällä ohjelmalla ole koskaan ollut mitään tekemistä musiikin ja tanssin kanssa. Sehän on tehty kansan viihteeksi, saavat nauraa ihmisiä jotka luulevat osaavansa tanssia ja orkesteria joka luule olevansa hyvä.

• löysin

Paljon muitakin hyviä kappaleita,aika vierähti nopeasti kun en malttanut lopettaaa.Kiitos vinkistä!Itsellä on monia Souvareiden CD-levyjä joita tulee kuunneltua aina uudestaan ja uudestaan,enkä ole vieläkään kyllästynyt kuuntelemaan.Souvareilla ei ole suosio kihahtanut päähän.Hyvä niin!

• vaatimattomia
        Höröear kirjoitti:

Katselin muutama vuosi sitten telkkarista lähetystä tanssilavalta. Joku Souvari bändi soitti, rummunlyöjä lauloi ja jokaisen säkeistön jälkeen löi saman yksinkertaisen tötökö-tö fillin. Ajattelin voi hyvä tavaton, kaikenlaisia sitä telkkariin kelpuutetaan. Sitten katsoin tarkemmin, joo TV2 ja Kesäillan valssi, ei ihmekään, eihän tällä ohjelmalla ole koskaan ollut mitään tekemistä musiikin ja tanssin kanssa. Sehän on tehty kansan viihteeksi, saavat nauraa ihmisiä jotka luulevat osaavansa tanssia ja orkesteria joka luule olevansa hyvä.

"Orkesteria joka luule olevansa hyvä" teet virheellisen arvion. Olen havainnut tansseissa, että Souvarit eivät ole tottuneet kehumiseen, vaan menevät täysin sanattomiksi. Näin ollen väitteesi on täysin päin honkia. Kesäillan valssissa oli sekä tanssitaitoisia että taidottomia tanssijoita. Ohjelmassahan oli tanssikoulu halukkaille. Souvareiden musiikki sopii meikälle paremmin kuin Yölinnun, Mattilan sisarusten tai esim. Finlandersin musiikksi, puhumattakaan Neljänsuorasta. TV-lähetyksistä jätetään aina parhaat palat pois. Sama seikka on myös ajankohtaistoimituksen lähetyksissä, kun yleisönä olen ollut studiossa. Hörökorva, mene terveyskeskukseen tarkistuttamaan kuulosi ja aistihermosi. Lähde sitten metsiin elvyttämään kehoasi ja tarkkaavaisuuttasi. Sitten kuuntelet mieluiten Souvareita.

• musiikki12

on hyvän laulajan Pepe Enrothin tekemä´ja täytyy sanoo vaikka tykkään souvareista niin Pepe laulaa tän laulun itte paremmin.En löytynyt sitä youtubesta Pepen laulamana mutta täs on uusin laulu,toivottovasti tykkäätte. http://www.youtube.com/watch?v=TLKLG4hiuNg

• NÄIN!
        musiikki12 kirjoitti:

on hyvän laulajan Pepe Enrothin tekemä´ja täytyy sanoo vaikka tykkään souvareista niin Pepe laulaa tän laulun itte paremmin.En löytynyt sitä youtubesta Pepen laulamana mutta täs on uusin laulu,toivottovasti tykkäätte. http://www.youtube.com/watch?v=TLKLG4hiuNg

Mutta kuuntele tuolla ylempänä on linkki "Rakkaus on niin usein pettävää..."!

• takana..

Ovat kovasti yliarvostettu kokoonpano. Tosin keikkataksat kuuluvat kovasti laskeneen ja eikös suurin osa keikoistakin ole nykyään siellä kotikonnuilla. Olikos jotain kännisekoiluakin jossain vaiheessa..?

• erimieli

En ole samaa mieltä! Souvarit ei ole pelkkä tähdenlento vaan ovat olleet suosiossa ja monta vuosikymmentä ja aina tulee uusia,hienoja lauluja lisää. Kännisekoiluista en ole kuullut mutta jos on niin enemmän tuntuu olevan muiden ongelma.Kyllä he ovat paikkansa löytäneet ja ansainneen tekemällä HYVÄÄ musiikkia!

• kadehdit

Etelän turistit (mm. Souvareiden fanit) lähtevät pohjoisen luontoon rentoutumaan. Samalla matkalla he kuuntelevat Souvareita ja saavat rahoilleen paremman vastaavuuden, Souvareiden ihmisläheisen mentaliteetin. Olen ollut Souvareiden fani parikymmentä vuotta enkä ole havainnut kännisekoilua koskaan! Sekoilet itse, kun puhut järjettömiä. Kadehdit heidän lisääntyvää suosiota tanssiväen keskuudessa.

• minäkään
        kadehdit kirjoitti:

Etelän turistit (mm. Souvareiden fanit) lähtevät pohjoisen luontoon rentoutumaan. Samalla matkalla he kuuntelevat Souvareita ja saavat rahoilleen paremman vastaavuuden, Souvareiden ihmisläheisen mentaliteetin. Olen ollut Souvareiden fani parikymmentä vuotta enkä ole havainnut kännisekoilua koskaan! Sekoilet itse, kun puhut järjettömiä. Kadehdit heidän lisääntyvää suosiota tanssiväen keskuudessa.

Enkä ole edes kuulluut tai lukenut mistään kännisekoiluista! Souvarit ovat aitoja ja osaavat arvostaa luontoa,ei muut yhtyeet ole esittäneet yhtä paljon lauluja luonnsta! Heillä ei edes suosio ole noussut päähän... Päinvastoin he varmaan keikoillaan näkevät muiden sekoiluja! Aina ja ikuisesti rakastan Souvareita!

• lieroloiro

ja mautonta ja hajutonta. sanalla sanoen tylsää musiikkia.

• aistija

Musiikkia ei voi maistaa eikä haistaa ja se myös näkymätöntä! Korvat on kuulemista varten joten sitä aistia kannattaa käyttää ,sen voi myös tuntea ja aivot voi ottaa käyttöön.Eikä ole pakko kuunnella jos ei tykkää!

• On!
        aistija kirjoitti:

Musiikkia ei voi maistaa eikä haistaa ja se myös näkymätöntä! Korvat on kuulemista varten joten sitä aistia kannattaa käyttää ,sen voi myös tuntea ja aivot voi ottaa käyttöön.Eikä ole pakko kuunnella jos ei tykkää!

Olen samaa mieltä! Musiikin voi kuulla ja tuntea...myös rytmin!

• fsdfsdfdsf
        On! kirjoitti:

Olen samaa mieltä! Musiikin voi kuulla ja tuntea...myös rytmin!

tiedättekö te tämän alkuperästä sanottajaa ja säveltäjää?? siinä on paras versio eikä mikään souvarit..

• tyhnät
        fsdfsdfdsf kirjoitti:

tiedättekö te tämän alkuperästä sanottajaa ja säveltäjää?? siinä on paras versio eikä mikään souvarit..

No eipä ole tietoa, mitähän mahdat tarkoittaa? Saisko pienen selvennyksen?

• ihania
        tyhnät kirjoitti:

No eipä ole tietoa, mitähän mahdat tarkoittaa? Saisko pienen selvennyksen?

Souvareilla on laaja suosio, ovat tulleet pysyvästi musiikki maailmaan. En osaa kuvitella edes että he lopettaisivat! Toivottavasti niin ei käykään vielä pitkään aikaan.Eihän mikään ole ikuista...mutta laulut jää soimaan...

• plus
        ihania kirjoitti:

Souvareilla on laaja suosio, ovat tulleet pysyvästi musiikki maailmaan. En osaa kuvitella edes että he lopettaisivat! Toivottavasti niin ei käykään vielä pitkään aikaan.Eihän mikään ole ikuista...mutta laulut jää soimaan...

Kuunnella nämä:
        Seitsemän päivää
        Ota minut syliin
        Lumiperhonen

Kauniita lauluja!

• mahtavaa
        plus kirjoitti:

Kuunnella nämä:
        Seitsemän päivää
        Ota minut syliin
        Lumiperhonen

Kauniita lauluja!

Päästä joskus näkemään Souvarit ihan livenä mutta ei taida toiveeni toteutua joten kuuntelelen heitä Radio Pookista jossa heitä toivotaankin joka päivä ja onhan minulla cd-levyt!

Ikuinen Souvari fani kun olen!

• tietoa
        mahtavaa kirjoitti:

Päästä joskus näkemään Souvarit ihan livenä mutta ei taida toiveeni toteutua joten kuuntelelen heitä Radio Pookista jossa heitä toivotaankin joka päivä ja onhan minulla cd-levyt!

Ikuinen Souvari fani kun olen!

Onko Souvareilla jotain Fani-klubia tai vastaavaa????

• kesänä!
        tietoa kirjoitti:

Toivon mukaan Souvarit esiintyy niin lähellä että pääsisin katsomaan paikan päälle ja kuuntelemaan edes, kun tuo tanssi-taito on päässyt ruostumaan!

Hyvää kesää Souvarien faneille!!!

• lappi on elämys
        tietoa kirjoitti:

facebookista löytyy

• käynyt
        lappi on elämys kirjoitti:

facebookista löytyy

Koskaan Facebookin sivustoilla! Täytyykö sinne rekisteröityä tai miten homma toimii?

Ja itse Souvarit on elämys:)

• maailman paras bändi!

He kaikki viestivät Lapin avoimesta mentaliteetista. Heidän musiikkinsa on kiitettävää ja ajatonta. Kappaleiden teemat liittyvät läheisesti Lappiin, joten sitä kuuntelee kotonakin huvikseen ja terapiana.

Nautin aina kuunnellessani Souvareita. He saavat täydet pisteet!

• sanottu!

Kuvailit täydellisesti,olen täysin samaa mieltä kanssasi!!!

Ei mikään toinen yhtye niin läheinen luonnon kanssa,sanat ei riitä kuvailemaan...

He ovat LAHJA!

• Lappi-fani
        sanottu! kirjoitti:

Kuvailit täydellisesti,olen täysin samaa mieltä kanssasi!!!

Ei mikään toinen yhtye niin läheinen luonnon kanssa,sanat ei riitä kuvailemaan...

He ovat LAHJA!

Souvari-pojat ovat aitoja ja reiluja Lapin miehiä jotka esittävät todella sielua koskettavia lauluja Lapin kauniista luonnosta johon ei koskaan kyllästy...Lappi lumoaa yhä uudelleen ja uudelleen...

• nekin
        Lappi-fani kirjoitti:

Souvari-pojat ovat aitoja ja reiluja Lapin miehiä jotka esittävät todella sielua koskettavia lauluja Lapin kauniista luonnosta johon ei koskaan kyllästy...Lappi lumoaa yhä uudelleen ja uudelleen...

Laulut jotka eivät ole luonto-aiheisia ovat HYVIÄ!
        Esim. Kadotaan,Lumiperhonen...niitä on niin paljon!

• Darmesus
        Lappi-fani kirjoitti:

Olemme ystävättäreni kanssa erittäin urbaaneja uranaisia, mutta kerran kesässä me riisumme liituraitamme ja annamme primitiivisen naiseutemme tulla esille. Kiharramme hiuksemme ja puemme "kukkamekkomme" yllemme ja suuntaamme Krouvinlavalle Hartolaan, mutta vain silloin kun siellä on Souvarit. Souvarit saa meissä aikaan jotain ainutkertaista. Elämme koko vuoden tunteidenkirjon saman illan aikana. Itkemme, nauramme ja tanssimme. Olemme suorastaan euforiassa
        ja pois lähtiessä olemme kuin lähes ¤¤¤¤¤¤¤¤ saaneita.
        Taas jaksamme ja meillä on yksi täyttynyt kesäunelma enemmän.
        Kaikki Krouvinlavalle 10.7!

• sen!
        Darmesus kirjoitti:

Olemme ystävättäreni kanssa erittäin urbaaneja uranaisia, mutta kerran kesässä me riisumme liituraitamme ja annamme primitiivisen naiseutemme tulla esille. Kiharramme hiuksemme ja puemme "kukkamekkomme" yllemme ja suuntaamme Krouvinlavalle Hartolaan, mutta vain silloin kun siellä on Souvarit. Souvarit saa meissä aikaan jotain ainutkertaista. Elämme koko vuoden tunteidenkirjon saman illan aikana. Itkemme, nauramme ja tanssimme. Olemme suorastaan euforiassa
        ja pois lähtiessä olemme kuin lähes ¤¤¤¤¤¤¤¤ saaneita.
        Taas jaksamme ja meillä on yksi täyttynyt kesäunelma enemmän.
        Kaikki Krouvinlavalle 10.7!

Tunteiden Syvimmän olemuksen vaikka kotona kuuntelemalla Lasse Hoikan niin I-HA-NAA ääntä ja laulujen tulkintaa! Se vaan ottaa sydämestä joka kerta yhtä paljon vaikka pitäisi jo osata ennakoida ja vaivun nirvanaan...

Kun kuuntelee Radiosta Toive-lauluja niin huomaa miten paljon heistä pidetään!

Ylivoimaisesti toivotuin yhtye!!!

• Iskelmäradioon.....
        sen! kirjoitti:

Tunteiden Syvimmän olemuksen vaikka kotona kuuntelemalla Lasse Hoikan niin I-HA-NAA ääntä ja laulujen tulkintaa! Se vaan ottaa sydämestä joka kerta yhtä paljon vaikka pitäisi jo osata ennakoida ja vaivun nirvanaan...

Kun kuuntelee Radiosta Toive-lauluja niin huomaa miten paljon heistä pidetään!

Ylivoimaisesti toivotuin yhtye!!!

Niin,onhan se muuten kumma juttu että vaikka kuinka Souvareita toivoo iskelmäradiossa niin koskaan niitä ei soiteta.Mistähän mahtaa moinen johtua?

• kuuluu!
        Iskelmäradioon..... kirjoitti:

Niin,onhan se muuten kumma juttu että vaikka kuinka Souvareita toivoo iskelmäradiossa niin koskaan niitä ei soiteta.Mistähän mahtaa moinen johtua?

Hyvin tihiään Souvareita joka päivä! Kaikki toiveet toteutetaan varsinkin Toiveet ja Terveiset osiossa saa kuunnella heitä paljon ja muutenkin! Minulla on Pooki aina päällä!

• pitäisi!
        kuuluu! kirjoitti:

Hyvin tihiään Souvareita joka päivä! Kaikki toiveet toteutetaan varsinkin Toiveet ja Terveiset osiossa saa kuunnella heitä paljon ja muutenkin! Minulla on Pooki aina päällä!

Palkita EHDOTTOMASTI!
        He ovat sen ansainneet,Suomen ja koko maailman PARAS yhtye!

He jaksavat vaan tehdä keikkoja ja uusia kappaleita syntyy kiitettävää tahtia!

Kaikki kunnia heille!!!

• miehet:)
        pitäisi! kirjoitti:

Palkita EHDOTTOMASTI!

Kaikki kunnia heille!!!

Ovat ehdottomasti YKKÖSIÄ!!!

• Varmaankin
        miehet:) kirjoitti:

Ovat ehdottomasti YKKÖSIÄ!!!

jossain musiikkileikkikoulussa missä ei soittotaidolla ole mitään merkitystä!

• itse..
        Varmaankin kirjoitti:

Soittotaitoinen? Käytkö jotakin musiikkileikkikoulua? Kun olet noin perehtynyt paikkaan!

Elä näytä tyhmyyttäsi julkisesti jos ITSE olet laulu- ja soittotaidoton!

Suurin osa Suomalaisista OSAA arvostaa Souvareita siis ne viisaammat!

• taidat olla
        Varmaankin kirjoitti:

Taitaa siellä olla joku etelän pelle kateellinen Lapin Pojille kun tuollaista kehtaa kirjoittaa...

• Lappiin
        taidat olla kirjoitti:

Taitaa siellä olla joku etelän pelle kateellinen Lapin Pojille kun tuollaista kehtaa kirjoittaa...

Mistään muusta osasta Suomea ei ole tehty yhtä paljon lauluja kuin Lapista ja heistä ylivoimaisesti eniten Souvarit! Mahtava tunne kun kuuntelee heidän luonnon läheistä musiikkiaan:)
        Kunnian osoituksen arvoisia lauluja (laulu sana ei oikein riitä se on jotain enemmän)

• auttaisi?
        pitäisi! kirjoitti:

Palkita EHDOTTOMASTI!

Kaikki kunnia heille!!!

Pitäisikö perustaa valtakunnallinen fanikerho? Siten kaikki fanit voisivat suunnitella yhteistä palkitsemista Souvareille. Souvarit on koko maailman PARAS YHTYE, kuten sanoit.

Tänä vuonna kannattaisi muistaa jotenkin, kun on sentään heidän 30-vuotisjuhlavuosi. Miten idea saataisiin eteenpäin?

• olisi ideaa!
        auttaisi? kirjoitti:

Pitäisikö perustaa valtakunnallinen fanikerho? Siten kaikki fanit voisivat suunnitella yhteistä palkitsemista Souvareille. Souvarit on koko maailman PARAS YHTYE, kuten sanoit.

Tänä vuonna kannattaisi muistaa jotenkin, kun on sentään heidän 30-vuotisjuhlavuosi. Miten idea saataisiin eteenpäin?

Mutta miten toiminta käytännössä? Toivottavasti he esiintyvät telkkarissa kun on juhla-vuosi! Pitkän ja kunnioitettavan uran tehneitä!!!

Minä ainakin liittysin Fani-kerhoon ensimmäisenä!!!!

Nyt kaikkien viisaiden ehdotukset käyttöön!

• .................

..................

• ylittää

Taitosi? Mutta loppui näköjään sanavarasto kesken....

• faneja kyllä riittää

Se on sinun asias...ei oo pakko kuunnella eikä katsella jos ei miellytä................

• yön
        faneja kyllä riittää kirjoitti:

Se on sinun asias...ei oo pakko kuunnella eikä katsella jos ei miellytä................

Heräsin siinä kolmen maissa kun uni ei tullut niin kuuntelin Souvareita! Täytyy todeta että on ne HYVIJÄ!!!
        Aika meni yksin rattoisesti hyvässä seurassa siis Souvareitten:)
        Kuulin eka kerran laulun Pohjoisen polku!

• Korvat tukossa soitosta

Turhan kovalla vaan soittavat musaansa! Korvatulpatkaan 3eivät poista liikoja desibelejä keikoillaan. Täytyy mennä kauas ulso kuuntelemaan, jotta pystyy kuuntelemaan! Ei auta vaikka heille kuinka menis pyytämään, että pienentäisivät voluumeja. Niin ei tapahdu!

• koskaan

Päässyt kuulemaan livenä heitä! Mutta onneksi on CD-levyjä ja Pooki soittaa paljon heidän laulujaan!

Se ei tietenkään ole hyvä jos liian suurella volyymilla soitetaan,siinähän menee kuulo!

• viikolla!
        koskaan kirjoitti:

Päässyt kuulemaan livenä heitä! Mutta onneksi on CD-levyjä ja Pooki soittaa paljon heidän laulujaan!

Se ei tietenkään ole hyvä jos liian suurella volyymilla soitetaan,siinähän menee kuulo!

On Lasse Hoikan syntymäpäivä! Paljonkohan hän mahtaa täyttää?

Onnittelut!!!

• "Tiinuska"
        viikolla! kirjoitti:

On Lasse Hoikan syntymäpäivä! Paljonkohan hän mahtaa täyttää?

Onnittelut!!!

Lasse on syntynyt -55,joten voit itse laskea kuinka paljon hän täyttää.

• tulokseksi
        "Tiinuska" kirjoitti:

Lasse on syntynyt -55,joten voit itse laskea kuinka paljon hän täyttää.

Tasan 54 vuotta! Onhan näitä lasku-harjoituksia ollut uudistuksen myötä:)

Kuulin sen synttäri-jutun kun hänelle laitettiin onnittelut Radiossa mutta ei sanottu vuosien määrää!

Kiitos tiedosta!

(meniköhän lasku oikein)

• Tavallinen tallustaja

Souvarit on tavallisten tanssijoiden ja myös tanssitaitoisten tanssijoiden bändi. Tanssitaidottomat eivät osaa tanssia souvareiden tahtiin kun alkeiskursseilla opetetut kaavamaiset askellukset eivät toimi Souvareiden sovitusten mukaan. Tanssitaitoiset ja tavalliset tanssijat nauttivat Souvareiden tahtiin tanssimisesta, mutta omasta mielestään hyvät tanssijat eivät souvaritansseissa viihdy.

• häpeä!

Kun eivät tunnusta Souvareiden ylivoimaisuutta muihin verrattuna!
        Mikä on paras tai parhaimmat Souvareiden esittämät kappaleet? (jos ei nimetä kaikkia)

• Dark-women
        häpeä! kirjoitti:

Kun eivät tunnusta Souvareiden ylivoimaisuutta muihin verrattuna!
        Mikä on paras tai parhaimmat Souvareiden esittämät kappaleet? (jos ei nimetä kaikkia)

"Katson tähteen jokaiseen" kappale kolahtaa minuun täysillä. On myös suosikkini karaokea laulaessani!

• nimetä nämä
        Dark-women kirjoitti:

"Katson tähteen jokaiseen" kappale kolahtaa minuun täysillä. On myös suosikkini karaokea laulaessani!

Kumpikin tuo muistot mieleen vaikkakin surulliset!
        -Lumiperhonen
        -Seitsemän päivää

• Tänään
        nimetä nämä kirjoitti:

Kumpikin tuo muistot mieleen vaikkakin surulliset!
        -Lumiperhonen
        -Seitsemän päivää

Kuulin laulut!
        -Luodut toisilleen
        -Kadotaan

Molemmat hyviä!

• liika kovaa

Liian kovalla ovat nuo äänentoistolaitteet. Lähellä ei pysty olemaan mitenkään. Pitää mennä ulos saakka josko aikoo kuulla mitä lauluissa sanotaankin. Voiskohan joku ystävällisesti huomauttaa, että volyymejä pitäisi vähentää paljon!

• Sittenhän

Voi kuunnella ilmaiseksi kun ei tarvitse ostaa pääsylippua jos ulos asti kuuluu,ei ole kokemusta siitä asiasta!

• saatavilla?
        Sittenhän kirjoitti:

Voi kuunnella ilmaiseksi kun ei tarvitse ostaa pääsylippua jos ulos asti kuuluu,ei ole kokemusta siitä asiasta!

Souvareiden 30-vuotis Juhla-levyä mistään?

• Piitu R
        saatavilla? kirjoitti:

Souvareiden 30-vuotis Juhla-levyä mistään?

Souvareiden 30-vuotis juhlalevyä varmaan löytyy...käyppä Souvareiden kotisivuilla ja sieltä linkistä tilaa pääset tavaratalo Kuukkelin sivuille,sieltä ainankin löytyy kyseinen levy.

• voluumit vähemmäksi

Vaikka olisi kuin hyvää musaa, niin jos soitto on lavoilla aivan liian lujalla, niin ei jaksa kuunnella ja kuulo menee, ellei mene pois koko tanssitilasta! Monet ovat sanoneet Souvareista samaa!

• ÄLÄ!

Sitten mene sinne tanssi-paikalle! Jos et ääntä kestä...

• Souvareiden
        ÄLÄ! kirjoitti:

Sitten mene sinne tanssi-paikalle! Jos et ääntä kestä...

Laulu on kyseessä "..sanasi nuo tuli-kirjaimin..."???

• Lapin tyttö
        Souvareiden kirjoitti:

Laulu on kyseessä "..sanasi nuo tuli-kirjaimin..."???

Se on yksinkertaisesti "Tulikirjaimin".

• arvannut:)
        Lapin tyttö kirjoitti:

Se on yksinkertaisesti "Tulikirjaimin".

Kiitos tiedosta! Se on ihana laulu kaikkien muiden lisäksi! Olen täysin "hurahtanut" Souvareihin...

• Lapin tyttö
        arvannut:) kirjoitti:

Kiitos tiedosta! Se on ihana laulu kaikkien muiden lisäksi! Olen täysin "hurahtanut" Souvareihin...

Oleppas hyvä:) Etkä muuten ole ainoa joka on Souvareihin "hurahtanut", kuten tältä sivustolta käy ilmi....Heidän lauluissaan on vaan sitä jotain joka koskettaa myös minua..

• POOKIA!
        Lapin tyttö kirjoitti:

Oleppas hyvä:) Etkä muuten ole ainoa joka on Souvareihin "hurahtanut", kuten tältä sivustolta käy ilmi....Heidän lauluissaan on vaan sitä jotain joka koskettaa myös minua..

Ja nauttikaa Souvareista "...Vielä kun on aikaa..."!

• Seire
        POOKIA! kirjoitti:

Ja nauttikaa Souvareista "...Vielä kun on aikaa..."!

Pakko todeta tähän ketjuun, että olen itse muusikko ja olen aina pitänyt Souvareiden meinigistä ja levyillä olevista sanoituksista, puhumattakaan siitä miten pitkän uran pojat ovat tehneet.
        Kuitenkin on myös totta, että Lassen soitanta on erittäin huonoa keikka tilanteissa valitettavasti.
        En tiedä heidän tulevaisuudestaan, mutta kaikkea hyvää heille.

• vastata!
        Seire kirjoitti:

Pakko todeta tähän ketjuun, että olen itse muusikko ja olen aina pitänyt Souvareiden meinigistä ja levyillä olevista sanoituksista, puhumattakaan siitä miten pitkän uran pojat ovat tehneet.
        Kuitenkin on myös totta, että Lassen soitanta on erittäin huonoa keikka tilanteissa valitettavasti.
        En tiedä heidän tulevaisuudestaan, mutta kaikkea hyvää heille.

Tuohon muuta kuin että sanoitukset ovat todella hyviä heidän lauluissaan ja Lasse Hoikan ääni on vailla vertaansa! En tiedä yhtään toista yhtyettä jossa "natsais" näin hyvin yhteen!

Jos olet muusikko niin voisitko kertoa missä yhtyeessä olet?
        Tunnen aika paljon tai luulen tuntevani:)

• PARAS!!!!!!!!!!!!!!
        vastata! kirjoitti:

Tuohon muuta kuin että sanoitukset ovat todella hyviä heidän lauluissaan ja Lasse Hoikan ääni on vailla vertaansa! En tiedä yhtään toista yhtyettä jossa "natsais" näin hyvin yhteen!

Jos olet muusikko niin voisitko kertoa missä yhtyeessä olet?
        Tunnen aika paljon tai luulen tuntevani:)

KOko Suomessa Että niiltä jotka ei ymmmärrä hyvän päälle niin PÄÄ KIINNI!!!!!!!!

• yks kottarainen

Olen ollut Souvari-fani heidän ensilevystään lähtien ja fanitan edelleen. Livenäkin pääsen muutaman kerran vuodessa katsomaan, kun keikkailevat Keski-Suomessa. Viimeisin kappale joka todella kolahti on Jounin laulama Sielujen sinfoniaa. Kerrassaan upea tunnelataus. Löytyy youtubestakin.

• lokki2009

Jukka Lampelan Vapaa vasten tahtoaan ja Sydän vaatii soittamaan on kuuntelemisen arvoisia. Ihan hyvin laulaa kuten Lassekin.

• fanifani
        lokki2009 kirjoitti:

Jukka Lampelan Vapaa vasten tahtoaan ja Sydän vaatii soittamaan on kuuntelemisen arvoisia. Ihan hyvin laulaa kuten Lassekin.

Pitääkin tästä siirtyä heti tuonne YouTuben puolelle kuuntelemaan näitä edellä mainuttuja lauluja:)

• Rysysame ru
        fanifani kirjoitti:

Pitääkin tästä siirtyä heti tuonne YouTuben puolelle kuuntelemaan näitä edellä mainuttuja lauluja:)

Martti Vuorenjuuri kirjoitti aikoinaan eräästä suomalaisten suosikkilaulajasta Helsingin Sanomissa "Toiset pitävät musiikista ja toiset Georg Otsista".

Kärjen Topin taas sanotaan lausuneen "Jos ei Suomen kansan maku parane, niin ei meiltä keikat lopu".

Sama asiat pätevät yhä vuosien jälkeen.

Kyllä nämä saamelaisreservaatin pelimannit hyvin tietävät oman soittotaitonsa tason, siinä ei ole hurraamista. Heitä suosiva yleisö on samanlaista, pelimannien onneksi. Kossuvissy, nakit ja muusi sekä hömppähumppa riittää tekemään tämän ihmisryhmän onnelliseksi. Omapa on asiansa.

Hoh hoijaa!

• vanhentunut
        Rysysame ru kirjoitti:

Martti Vuorenjuuri kirjoitti aikoinaan eräästä suomalaisten suosikkilaulajasta Helsingin Sanomissa "Toiset pitävät musiikista ja toiset Georg Otsista".

Kärjen Topin taas sanotaan lausuneen "Jos ei Suomen kansan maku parane, niin ei meiltä keikat lopu".

Sama asiat pätevät yhä vuosien jälkeen.

Kyllä nämä saamelaisreservaatin pelimannit hyvin tietävät oman soittotaitonsa tason, siinä ei ole hurraamista. Heitä suosiva yleisö on samanlaista, pelimannien onneksi. Kossuvissy, nakit ja muusi sekä hömppähumppa riittää tekemään tämän ihmisryhmän onnelliseksi. Omapa on asiansa.

Hoh hoijaa!

Suomen tanssikansan maku on parantunut jatkuvasti viimeiset 31 vuotta. Silti Souvareilla on edelleen keikkoja ympäri vuoden. Tanssikansa kasvaa jatkuvasti Souvareiden keikoilla, joten on näkynyt todistettavasti muutoksia kansan maussa. Silti Souvareilla siis keikat lisääntyvät.

"Kossuvissy, nakit ja muusi sekä hömppähumppa" on harhaväite sekä Souvareiden että fanien osalta. Souvareille "tärkeintä on tanssiväen tyytyväisyys, ei voileipien lisukkeet", kuten sanoivatkin J. Elevaaran lehdessä Viihdesanomat -90-luvulla, ja mikään ei ole muuttunut siitä heidän asenteessaan.

• -l-l-

Musiikki on souvareilla aivan liian kovalla. Ei pysty kuuntelemaan lavan sisällä. Luulisi olevan säätönuppi josta pienentää volyymeja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      309
      9650
    2. Kunnissa - siis myös kaupungeissa - viihtyvät ovat kommunisteja

Nehän ovat osa yhteiskunnan tuottamia instansseja, joista on vain haittaa veronmaksajille ja yrittäjlle, kuten ollaan ve
      Kommunismi
      9
      2878
    3. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      267
      2181
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      114
      2030
    5. SDP todellisuudessa pahin pettäjä koskaan - se syyllistyi valtiopetokseen 1918

kun aloittivat kapinan maan laillista valtiojärjestystä vastaan. Punaiset saivat tukea Neuvosto-Venäjän bolsevikeilta,
      Maailman menoa
      89
      1579
    6. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      144
      1487
    7. Iski taas katumus kun en jutellut sun kanssa

Silloin kun halusit. Mutta en enää voi sille mitään, en saa muutettua sitä hetkeä..
      Ikävä
      133
      1458
    8. Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset

Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U
      Maailman menoa
      32
      1224
    9. Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia

joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin
      Maailman menoa
      45
      1184
    10. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      93
      1036
    Aihe