Minulla on Leijona miesystävänä,joka oli vaakanaisen kanssa aviossa parikymmentä vuotta.Voin kertoa etten elämäni aikana ole nähnyt yhtään niin RIITAISAA avioeroa kuin tällä parilla.Tässä erossa vaakanainen oli niin AHNE että tämä leijonamies jätti kaiken exälleen,jotta pääsi kyseisestä "vankilasta"eli tämä leijonamies oli koko 20v.tuon vaakanaisen tossun alla ja tuumasi sitten että parempi on olla vaikka taivasalla.Sinne jäi muija ja mukulat,mutta syynä mukuloiden jättöön oli se ettei vaakanainen anna tämän isän tavata lapsiaan.Siellä tuo vaakanainen nyt löhöää uuden miehen kainaloisena ja minä "silittelen "tätä leijonamiestä.
LeijonaM VaakaN
Avioero
1
776
Vastaukset
- Kokenut vaakaN
Olen itse vaakaN ja olin LeijonaMiehen kanssa naimisissa.Erotessamme,lapset, talous ja huolet jätti minulle, ja itse meni uudestaan naimisiin vuoden sisällä..eli tuo nyt ei ihan stemmaa kaikkien kohdalla.. Silitä sinä vaan leijonamiestä, hän ei koskaan omasta mielestään saa tarpeeksi huomiota ja hellyyttä..huomaat sen pikkuhiljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1505736Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido843263Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t901752- 1241170
- 151104
- 561007
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain78983- 55954
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27855Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844