Voiko mieheni olla allerginen lampaantaljalle, jonka ostin askosta ja siis varmasti ihan käsitelty ja pölyämätön?? vai luuleeko hän vain...
Lampaantalja
4
2986
Vastaukset
- minä80
Jos on pahasti eläimille allerginen niin voi olla. Tai voi olla jopa niinkin päin, että onkin niille käsittelyaineille allerginen.
- hiikkulainen 84
meillä on kuitenkin kaksi koiraa, eikä niistä tule mitään... voihan se tietty olla muille elukoille sitten enemmän allerginen.
- parkkiaineet
hiikkulainen 84 kirjoitti:
meillä on kuitenkin kaksi koiraa, eikä niistä tule mitään... voihan se tietty olla muille elukoille sitten enemmän allerginen.
Minulla on villa-allergia värjätyistä villalangoista, mutta ei värjäämättömistä (suoraan tilalta) tai luonnonmukaisesti värjätyistä (esim. kasvivärjäys). Teolliset parkkiaineet ovat syyllisiä.
Lampaantaljasta ja lampaan koskemisesta minulla ei ole koskaan tullut allergiaa. Samoin mistään muustakaan eläimestä (kosketuksella) ei ole allergiakokemuksia. Tiedän, että talja parkataan samaan tapaan kuin porontalja.
- ent.suomimummo
Ostin juuri lampaanvillatyyny- ja sekä peiton ns. merinovillana. Toin kotiin ja nyt minulla on selviä allergiaoireita. Myyjä sanoi, että ne voi pestä, mutta kotona huomasin, että niissä on lappu, jossa pesu kielletään. Joten lampaanvillalle voi olla allerginen.
Peitto oli tarjoushintainen, voinko peruuttaa ostot, enhän voi käyttää niitä, jos heti pää tuli kipeästi ja nenä reagoi? Yritän ainakin palauttaa ostokset. Miksi myyjät valehtelevat tuotteista asiakkaalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038