Nyt kaikki saittilaiset kuntoa kohentamaan. Monot jalkaan,kävelysauvat suihkimaan ja ulos etsimään sitä kadonnutta vyötärön seutua.
Ohjeet on saatu, eläkkeellä ollessa pitää rytmittää elämä liikunnan ympärille, on muodikastakin pitää omasta yleiskunnosta huolta.
Tapaamiset ryhmissä ja kahvikupposten äärellä, antavat uusia ulottuvuuksia elämän laatuun. Yksinäisyyttä tapaamiset vähentävät.
Yksinäisyydestä taas tullaan alamaissa oloon, vetäytymiseen sohvan nurkkaan, kaiken maailman nimenomaan ikäviä asioita miettimään.
Pieni silmänpilke mahdollisin romanssin poikasin on tervetullutta vipinää päiviin. Aamun MTV3 Studio55 :ssa S-L Kivelä suositteli, pitää huolehtia itsestään olemassa olevin keinoin, selväähän se ei kukaan muu huolehdi meistä kuin me itse. Jos on niin onnellinen tilanne, asuu parisuhteessa, on liikkeelle lähdön käskyttäjä omassa huushollissa joka piristää kummasti elämää.
Näillä ohjeilla psyyken lääkitystä ei tarvita. Mahdollisimman vähän korvien väliseen pururataan vaikuttavien mömmöjen käytön vähentäminen, takaa elämänlaadun parantumiseen.
Sairauksien ja ongelmien hoitoon lääkärin määräämät lääkkeet pitää ottaa niistä ei saa luopua.
jk.Olen ollut hieman laiska ts saamaton liikkeelle lähdössä, joten nyt lähden Saimaan jäälle kävelemään, samalla voin manailla koirien jätöksiä kävelyreitin varsilla, hyh - hyh.
Liikuntaa ja seurustelua
7
590
Vastaukset
Minun tietsikkani on tuollainen lattialla makaava ja painaa varmaan lähes 10 kiloa. No kyllähän senkin juuri ja juuri voisi kantaa, mutta kun tuo näyttökin pitäisi ottaa mukaan ja kun ei ole niin suurta akkua, että vehje kävellessä toimisi, niin en voi lähteä kävellen kuntoa hoitamaan.
On nähkääs niin pakko valvoa, mitä täällä kirjoitellaan ja heti vastata, ettei pyyhekumi kerkiä pyyhkäistä.- Puun Takaa
Onhan tämä liikunta ja psyykkinen hyvin vointi aina ollut tärkeää jo työvuosina, hoidettava oli sukulaisuus- ja naapurisuhteet siinä työn ja perheen ohessa.
Kaikki tämä oli aivan luonnollista ja kuului asiaan, minulle tuli eläköidyttyä halu olla yksin nauttia kaikesta hiljaisuudesta, lukemisesta, valokuvaamisesta, ja elokuvista, sekä kotona että teattereissa.
Nautin todella kun sain tehdä mitä halusin ja milloin, ei kukaan saanut olla 'ohjastamassa' menojani, kai se oli siksi koska työ oli ihmisten parissa ja minuuttiaikatauluin, vuositolkulla tuota samaa, kyllä eläköityminen oli kuin olisi päässyt luvallisesti karkuun maailmaa.
Nyt on taas hoidettu suku-, naapuruus-, ja tuttavapiiri ja elämä on saanut kuin uudet rattaat ja siivetkin vielä.
Liikutaan ja seurustellaan sopivassa suhteessa, joskus jopa kekkerit pystyyn ja siellä keksitään ja mietitään, esim suunnistusta kartan mukaan maastossa olen saanut opetella ja sepä onkin mielenkiintoista, liikunta seurustelu ja ruokanautinnot luonnossa, mahtava yhdistelmä.
Toivon samaa kuin aloittaja, liikkeelle ja kuntoon, siten voi elää nauttien.
Ja kuten jo Tarva: Ylös..Ulos ja Lenkille! - katicat*
Kiitos vaan reetta, kun hoputit minuakin laiskistunutta. Olen sellainen valosta riippuvainen yksilö, joka talviaikaan elää horroksessa. Voi kuinka hyvää on tehnyt valon lisääntyminen, varsinkin kun täällä lounais-Suomessakin olemme saaneet pitää lumipeitteen.
Säännöllisten sauvalenkkien aloittaminen vaan takeltelee, mutta hyvä kun muistutit. Joskus sitä tulee mietittyä, että ottaiskos koiran ulkoiluttajaksi. Mutta ajatuksen olen hylännyt oitis, se määräisi liikaa. Olet kävelymatkan päästä Saimaasta. Tuhannet ja taas tuhannet könyää sinne kevään tullen.
Kuntoiluharrastus ja sen ylläpito on satsausta parempilaatuiseen huomiseen.
On se merkillistä. Hyvän latureitin alkuun olisi vaan 5 min. kävelymatka.
Aina on muka muuta puuhaamista.- mutta onko
mielekästä tehdä aloituksia samasta asiasta vähän väliä. Luetteko te yleensä muitten aloituksia?
- rehellisesti
sanoa, satunnaisesti. Pitkät kertomus tyyliset avaukset joissa lähinnä kerrotaan omista asioistaaan eivät kiinnosta.
- sinisirkku<
Ihan tuli hyvä mieli lukiessa kehoitustasi:)
Mömmöt vähiin---ihka oikein yhdyn minäkin!
t.Sinisirkku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864