morsiuskimppu

morsian 2009

Hei olen kesällä menossa naimisiin ja olen tässä tehnyt kovaa hintavertailua morsiuskimpuista, hintahaarukka on alk.50eurosta 200euroon, nyt kysyisin teiltä hyvät ja viisaat morseimet mistä kannattaa ottaa morsiuskukat, jotta hinta-laatu suhde säilyy hyvänä? -kiitos vastauksista jo etukäteen-

11

2042

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • morsiotar

Samoja kukkia myyvät jokapaikassa, laatu on hyvä.Ja jos ei ole pälli, on itse paikalla kun kimpukka tehdään niin ei pety.Niin tehtiin meillä ja vot miten nätti puska tuli.

• Ruosniemessä

Laatutavaraa ja kauniit kimput. On voittanut monta kimppukilpailua.

• lemmikki..

Kukkapuoti johannan kukat ovat kalliita ja vanhaa tavaraa.Laineen kukka on porin paras ja hyvää palvelua ja asiantuntemusta saa.

• Sulla kokemusta
        lemmikki.. kirjoitti:

Kukkapuoti johannan kukat ovat kalliita ja vanhaa tavaraa.Laineen kukka on porin paras ja hyvää palvelua ja asiantuntemusta saa.

että ne on vanhaa tavaraa? ajattelin, että kannattais perustella tuollainen väite.

• miettiä
        Sulla kokemusta kirjoitti:

että ne on vanhaa tavaraa? ajattelin, että kannattais perustella tuollainen väite.

Koko häiden järjestämistä..
        Ovat sellaisia vääränvalan tilaisuuksia. (tilasto).
        Siis iso osa. Mutta kyllän sinä kyselijä varmasti olet päättänyt rakastaa loppuelämäsi. Onnea yrityksessäsi.

• minä vaan
        miettiä kirjoitti:

Koko häiden järjestämistä..
        Ovat sellaisia vääränvalan tilaisuuksia. (tilasto).
        Siis iso osa. Mutta kyllän sinä kyselijä varmasti olet päättänyt rakastaa loppuelämäsi. Onnea yrityksessäsi.

... huomaa taas et ilmaisjakelulehdissä on taas aiheena häät ja Johannan kukkapuoti palstalla ...ootteko panneet merkille ku on juhlapyhät tulossa aina haetaan hyvää kukkakauppaa (ja johannanpuoti sivuilla)hinta ja laatu suhde ei iha kohdallaan mu mielestä...

• aikoinani
        minä vaan kirjoitti:

... huomaa taas et ilmaisjakelulehdissä on taas aiheena häät ja Johannan kukkapuoti palstalla ...ootteko panneet merkille ku on juhlapyhät tulossa aina haetaan hyvää kukkakauppaa (ja johannanpuoti sivuilla)hinta ja laatu suhde ei iha kohdallaan mu mielestä...

hommasin morsiuskimpun, sulhasen, bestmanin ja kaasojen kukat sekä heittokimpun Ulvilan kukasta. Vein kuvan, jonka perusteella kerroin millaisen kimpun haluan. Oma kimppuni oli todella kaunis ja onnistunut!
        Kakkosen ristiäisiin hommattiin kukat siitä Ulvilan toisesta liikkeestä, joka on nimeltään vissiin Roosa`t tai jotain ja siellä oli nuori nainen töissä, joka oli todella oinnostunut kaikista meidän ehdotuksista ja todella myös osasi asiansa. Joten suosittelen ihan kumpaakin Ulvilan liikkeistä :)

• HAEN
        aikoinani kirjoitti:

hommasin morsiuskimpun, sulhasen, bestmanin ja kaasojen kukat sekä heittokimpun Ulvilan kukasta. Vein kuvan, jonka perusteella kerroin millaisen kimpun haluan. Oma kimppuni oli todella kaunis ja onnistunut!
        Kakkosen ristiäisiin hommattiin kukat siitä Ulvilan toisesta liikkeestä, joka on nimeltään vissiin Roosa`t tai jotain ja siellä oli nuori nainen töissä, joka oli todella oinnostunut kaikista meidän ehdotuksista ja todella myös osasi asiansa. Joten suosittelen ihan kumpaakin Ulvilan liikkeistä :)

Kukat nykyään keskuskartanossa siaitsevasta kukkakaupasta.
        Olipa synttärit,ristiäiset,muut muistamiset ym.

HINTA JA LAATU OLLEET MIELESTÄNI KOHDALLAAN,
        SUOSITTELEN.

• heinoselta
        HAEN kirjoitti:

Kukat nykyään keskuskartanossa siaitsevasta kukkakaupasta.
        Olipa synttärit,ristiäiset,muut muistamiset ym.

HINTA JA LAATU OLLEET MIELESTÄNI KOHDALLAAN,
        SUOSITTELEN.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Morsian 08
        Sulla kokemusta kirjoitti:

Olen eri kirjoittaja kuin tavaraa vanhaksi väittänyt, mutta mulla nimenomaan on kokemusta ko. liikkeestä omien häiden tiimoilta. Ensinnäkään en saanut edes summittaista kokonaiskustannusarviota kukista ennen noutoa (joka tapahtui hääpäivänä), vaikka moneen kertaan yritin kysyä. Lopputulos oli kalliimpi kuin oli annettu ymmärtää. Vielä harmillisempaa kuitenkin oli, että sulhasen rintapieluskukka oli jo noudettaessa ruskonnut!! Oli siis valkea kukka kyseessä. Yrittäjältä ei tullut minkäänlaista pahoittelua eikä antanut mahdollisuutta hinnan alennukseen. Päädyimme sitten leikkaamaan ruskonneen osan saksilla pois, ei siinä muuhunkaan aikaa ollut!

Voin luvata, ettemme asioi ko. liikkeessä enää koskaan.

• morsmaikku 2/2009

Meidät vihittiin viime kuussa ja sain Vesan kukasta just sellaisen kimpun ja muut kukat, kun olin toivonutkin. Tai oikeastaan ne ylitti mun kaikki odotukset. Kimppu sopi mun erikoiseen pukuun
      ja persoonaan kuin nenä päähän; se oli moderni, herkkä ja stydi samalla kertaa. Siis ihana.
      Palvelu oli tosi asiallista ja osaavaa ja kukat kesti priimakunnossa
      koko juhlapäivän. Hinta-laatusuhde oli paikallaan, sain hinta-arvion kaikista kukkasysteemeistä ja se myös piti paikkansa.
      Suosittelen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1390
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1345
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      289
      1235
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1095
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1041
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1028
    7. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1009
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      868
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      17
      833
    Aihe