Naise paljaana, miehet

puvussa.

Vaikuttaa OUDOLTA. Siis melkein alaston naaras ja täysipukuine koiras .Juhlissa. Irvokasta.Eriarvoista.Lihakauppaa.Esittelyä. Onko tämä muotia, käytöstapoja, kulttuuria , vai mistä on kyse ? OUTOA KUVISTA KATSOEN.

13

1291

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myöskään

      hyvien käytöstapojen mukaista kirjoittaa noin äärimmäisen surkeasti!!! Se on suorastaan törkeää.

    • miehille

      Kyllähän pikkutakin kanssa sopii shortsitkin miehille. Ei aina tarvitse olla niin konservatiivia.

      • Pikkutakki ja shortsit? Höpönlöpön... ainoa paikka, missä pikkutakin kanssa voi pitää muuta kuin pitkiä mutkahousuja on Skotlanti, missä pikkutakin kanssa pidetään hametta ja silloin kyse on kansallisasusta.

        Karsastan myös sitä, että naisella on kansallispuku ja miehellä ei ole. Se onkin ainoa uniformupukeutuminen, minkä voin hyväksyä - jos nyt harrastaa nuorisoseuranäyttelemistä tai tanhuja ja haluaa tuoda sen välttämättä esille.

        Muuten sekin on parhaimmillaankin aika syvältä.


      • on ollut
        crudo kirjoitti:

        Pikkutakki ja shortsit? Höpönlöpön... ainoa paikka, missä pikkutakin kanssa voi pitää muuta kuin pitkiä mutkahousuja on Skotlanti, missä pikkutakin kanssa pidetään hametta ja silloin kyse on kansallisasusta.

        Karsastan myös sitä, että naisella on kansallispuku ja miehellä ei ole. Se onkin ainoa uniformupukeutuminen, minkä voin hyväksyä - jos nyt harrastaa nuorisoseuranäyttelemistä tai tanhuja ja haluaa tuoda sen välttämättä esille.

        Muuten sekin on parhaimmillaankin aika syvältä.

        Maikkarin säämies Visa Salojärvi on joskus ennustanut säätä pikkutakissa ja shortseissa.


      • pilottijakso
        crudo kirjoitti:

        Pikkutakki ja shortsit? Höpönlöpön... ainoa paikka, missä pikkutakin kanssa voi pitää muuta kuin pitkiä mutkahousuja on Skotlanti, missä pikkutakin kanssa pidetään hametta ja silloin kyse on kansallisasusta.

        Karsastan myös sitä, että naisella on kansallispuku ja miehellä ei ole. Se onkin ainoa uniformupukeutuminen, minkä voin hyväksyä - jos nyt harrastaa nuorisoseuranäyttelemistä tai tanhuja ja haluaa tuoda sen välttämättä esille.

        Muuten sekin on parhaimmillaankin aika syvältä.

        Siinä Steve Sanders on juhlissa pikkutakissa ja shortseissa! Jos jotain tyyliä ei näe täällä junttilassa se ei tarkoita sitä etteikö se olisi oikein ja suuressa maailmassa jopa suotavaa!


      • mielestäsi
        pilottijakso kirjoitti:

        Siinä Steve Sanders on juhlissa pikkutakissa ja shortseissa! Jos jotain tyyliä ei näe täällä junttilassa se ei tarkoita sitä etteikö se olisi oikein ja suuressa maailmassa jopa suotavaa!

        voisivat toimia jonkinlaisina käytöstapojen esikuvina???


      • porkkanapää
        on ollut kirjoitti:

        Maikkarin säämies Visa Salojärvi on joskus ennustanut säätä pikkutakissa ja shortseissa.

        Itse olin kesällä lääkäripäivystykseen menossa
        helleaikaan. Säikähdin kuollakseni kun takaapäin katsottuna näytti siltä että lääkärillä (mies)
        ei ole housuja ! Karvaiset sääret ja vieläpä ne
        kuuluisat tennis-sukat terveyskengissä.

        pitkä lääkärintakki peitti alla olevat shortsit;
        mutta näky oli aika koominen ja mauton, vaikkakin
        varmaan käytännöllinen kuumuutta ajatellen

        No hyvinhän tuo siitä huolimatta osasi jalan kipsata; mutta näky jäi kyllä mieleen :o))


      • käyttäytyä
        mielestäsi kirjoitti:

        voisivat toimia jonkinlaisina käytöstapojen esikuvina???

        Miksi sanot amerikkalaisia junteiksi? Olen itse asunut muutaman vuoden siellä, enkä ole kyllä kanssasi samaa mieltä.

        Amerikkalainen on kohtelias, huomaavainen ja avulias. Heille on tärkeää antaa itsestään "hyvä" kuva ja se tarkoittaa siistiä olemusta ja siihen sopivaa käyttäytymistä.


      • on:
        käyttäytyä kirjoitti:

        Miksi sanot amerikkalaisia junteiksi? Olen itse asunut muutaman vuoden siellä, enkä ole kyllä kanssasi samaa mieltä.

        Amerikkalainen on kohtelias, huomaavainen ja avulias. Heille on tärkeää antaa itsestään "hyvä" kuva ja se tarkoittaa siistiä olemusta ja siihen sopivaa käyttäytymistä.

        - juntti
        - sivistymätön
        - kouluttamaton
        - vailla käytöstapoja
        - vailla tietoa ympäröivästä maailmasta
        - vailla makua
        - vailla järkeä
        - vailla moraalia
        - vailla etiikkaa

        Lisäksi hän on usein:

        - julma
        - väkivaltainen
        - murhaaja
        - kiduttaja
        - törkeä
        - itsekeskeinen
        - itserakas
        - epäaito
        - teeskentelevä
        - klisheinen
        - kaikin puolin ällöttävä.


      • Nielurisat ja ikenet
        on: kirjoitti:

        - juntti
        - sivistymätön
        - kouluttamaton
        - vailla käytöstapoja
        - vailla tietoa ympäröivästä maailmasta
        - vailla makua
        - vailla järkeä
        - vailla moraalia
        - vailla etiikkaa

        Lisäksi hän on usein:

        - julma
        - väkivaltainen
        - murhaaja
        - kiduttaja
        - törkeä
        - itsekeskeinen
        - itserakas
        - epäaito
        - teeskentelevä
        - klisheinen
        - kaikin puolin ällöttävä.

        näkyy sivistyneesti kun hän hymyilee. Well, well jne. - tarkoittaneeko mitään niillä kohteliaisuuksilla. Het unohut, kun poistut silimistä , pitänee äkkimakeilla ihmisillä paikkansa.Meilläkin.


    • Olen itsekin kiinnittänyt tähän asiaan silloin tällöin huomiota, mutta lähinnä siinä mielessä kun pariskunta saapuu kesteille ja toinen kekkaloi farkkuminihameessa, legginsseissä, nirunarutopissa ja toinen tummassa puvussa.

      Se kuinka paljon sulojaan esittelee, on tietysti kiinni naisen itsetunnosta - enkä tällä tarkoita suinkaan, että mitä enemmän paljastaa, sitä parempi itsetunto - mutta harvemminhan nämä normaalit kutsut ovat mitään strippiesityksiä, olletinkin, jos mies on pukeutunut tilanteen mukaan ja nainen kauas siitä. Pariskunnan olisi syytä huolehtia siitä, että jos pukeudutaan pieleen, niin sitten vaikka yhdessä ja yhtä pieleen. Antaapahan yhteisen kuvan tapojen rappiosta ja kasvatuksen puutteesta. Parempi "vakan valita kantensa".

      Enkä myöskään tarkoita, että sitä, että pariskunnalla olisi päällä joku yhteinen "uniformu" - vaikka tällaistakin hölmöyttä joskus näkee - vaan sitä, että pari pukeutumisellaan näyttää ymmärtäneensä tilaisuuden hengen oikein.

      Sellainen parisuhde kestää kesää kauemmin.

    • IAK

      ...tv-kanavien (elikkä RAI:n) lastenohjelmat ovat juuri tuollaisen juontajaparin varassa. Ainakaan sielläpäin ei aiheuta pahennusta.

    • topissa sillepähän

      naiselle jotta ovat samanmoisia. Mies olkoon myös juhla-asussa rinnukse, olkapäät,kintut ja varpaat paljaan näköisinä, kerta naisenkin pitää olla. Missä se pohjoismainen tasa-arvo? Onkoonko tuota olleskaan ? Juu , meinas unohtua. Maskeeraus ja kampaus sekä väri ei saa olla herroilla ainakaan hamajanmajakka. No hei!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe