Mikä teita Jarin "faneja" vaivaa, keskustelupalstaa kun lueskelee niin pääasia tuntuu olevan toisten parjaaminen ja arvostelu.
Oletteko kaikki itse täyden kympin ihmisiä.
Onko kaikki "fanit" keskenkasvuisia teinejä jolla on todella huono itsetunto.
Tännehän on helppo kirjoitella kasvottomana vaikka mitä ja loukata muita ihmisiä.
Kertokaa rehellisesti miksi purkaatte omaa pahaaoloanne muihin ihmisiin !
Miksi ?
3
515
Vastaukset
- ole niin
että fanit täällä parjaa toisiaan vaan kyllä se on niin että tänne käy kirjoittelemassa ihan muut kuin fanit just niitä parjaus ja arvostelu juttuja. Niin ehkä huomasit myös niistä kirjoitteluista ettei me mitään teinejä olla vaan mummoja ja paksuja pullukoita ja lyllertäjiä. Joten ollaan kaukana niistä kympin ihmisistä. Ne haukkujat ovat sitten niitä kympin ihmisiä omasta mielestään. Sanoppa se, että miksi purkaa pahaolo täällä haukkumalla faneja ja arvostelemassa Jaria ihan asiattomasti. Joten älä laita niitä juttuja meidän fanien piikkiin.
- nuorilla suomalaisilla
miehillä on paha olla!
- Siitä suomalaisten
perisynnistä, kateudesta tulisi eräiden opetella eroon. Vilkaiseminen peiliin aina silloin tällöin ei myöskään olisi pahitteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976