Hei!Ajattelin hakea Jyväskylään luokan opettajaksi. Onko ko. kaupunkiin miten vaikeaa päästä sisään? Hakijoita on käsittääkseni yli pari tuhatta aiemminkin ollut ja valitaan 80? Ovatko pääsykokeet miten vaikeat, luitteko paljon osallistuessanne niihin? Olen hakemassa ensisijaisesti muualle tiedekuntaan, kannattaisiko minun keskittyä vain yhteen vai yrittää molempiin sisään?? Luokan opettajakoulutus tulisi siis toiselle sijalle haussani, hylkääkö jo se fakta minut sisään pääsijöistä?? Ja onko JULIET- ohjelmasta kenellekään kokemusta?? Miten vaikeaa siihen päästä, millaisilla enkun arvosanoilla olette päässeet, millaista opiskelu siinä ym.kiitos jos joku osaa vastailla kysymyksiini!:)
Luokan opettajaksi?
4
606
Vastaukset
- ä+00+
Ihanko luokan opettajaksi? Vaiko sittenkin luokanopettajaksi. Jyväskylään on erittäin helppo päästä sisään, sen kun ajaa vaan autolla sopivaa väylää tai käyttää esim. junaa.
Kannattaakohan sinun hakea ollenkaan luokanopettajakoulutukseen? - Ihmettelen vaan
Kun ihan luokanopettajaksi aiot, olisiko syytä ottaa lukion äidinkieli uusiksi? Esim. yhdyssanoista voisit aloittaa!
- Äikänmaikka
Hehheh!
Saitpa typeriä vastauksia. Mikäli vastaajat ovat alaluokkien opettajiksi opiskelevia, niin käsitykseni porukan yleisestä lapsellisuudesta vahvistui entisestään. Ehkä juuri tuon verran tietoa ovat saaneet niistä suorittamistaan parin opintopisteen äikän opinnoista. Yhdyssanoja tärkeämpiä valitettavasti olisivat kuitenkin ihmissuhdetaidot. Niillä olisi enemmän käyttöä myös tulevassa työssä lapsosten parissa..
Eli elä sinä aloittaja lannistu. Kokeile pyrkimistä! Jykylä on kiva paikka opiskella ja ei kai ne kaikki luokanopeopiskelijatkaan siellä ihan tolloja ole.- Mikä tulevaisuus?
Vanhemmatkin niin ilostuvat, kun symppis, ihmisläheinen ope kirjoittaa "reissu vihko, syys loma jne" Eikö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389