airsoft kuulat.

ukkelipukkeli

elikkäs mistä liikkeestä saa edullisimmat ja laadukkaimat airsoft kuulat merkkinä ois hyvä olla marui excel tai joku muu hyvä valmistaja ja toimitustapa mielellään postiennakolla ..????? niin ja toinen kysymys mistä saa edullisimat co2 kapselit ....kiitos vastannelille..

32

3214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tetrisrevolution

      Itse tilasin täältä http://www.jamatik.fi/bbkuula-020g-p-104.html ja laatu on jees, ei tuki lipasta ja kuulien halkaisija sama.Joku tietty tykkää ostaa kalliita taiwanin tai japski kuulia, mutta itselläni ei ole liikaa rahaa ja vastaavaa kun saa paljon halvemmalla.

    • lnigfyd8

      ..siellä löytyy, guarder on tosi hyvä merkki, esimerkiks

    • ????? ?????????

      no ooks katonut toolta muovisotilaast sielä on halpoja kuulia jotkuon maruin kuulia. 20 krammaset maksaa 12e

    • Mahtikuula

      Elikkäs täältä löytyy. www.ebaybanned.com. Kiinalainen verkkokauppa,
      mutta laatua on enemmän kuin Maruilla ja kaikilla muilla yhteensä.

    • ukkelipukkeli

      niin ja mistä saa huonolaatuisimmat kuulat kun tarvitsisin selaissia!"!

      • löytyy fincoinsista...

        Eli www.fincoins.fi sieltä löytyy halvat kuulat (Ja laatua ei ole...)


    • co2 kapselit

      Itse ostin co2 kapseleita 20 kpl paketti 22 $ n. 16-17 € www.mylazysundays.com On myös diablon 0,20g kuulia 5000 paketti n. 9 e toimituskulut olikohan 6e viime viikolla tuli paketti sieltä. laadukasta kaasua ja hyviä kuulia suosittelen.

    • uskokaa!!!

      hong kongissa on ihan samoja kuulia mitä myyään pro airsoftissa mutta vain halemmalla itse ostan kuulani hong kongista. esim: 500 bio kuulaa 11e...

    • uskokaa!!!

      sori siis 5000 kuulaa 11 euroa. =)

      • ......

        Kuinka paljon olet vertaillut Hong Kong:sta ja esim Proairsoft:sta ostettuja kuulia?

        Ilmakulpien määrä, sijainti?
        Näkyykö saumoja ja kuinka tasainen pinta?
        Kuulien punnitus?
        Miten kuulat reagoivat eri tehoisten aseiden kanssa - miltä kuula näyttää ampumisen jälkeen?


    • kylk

      Sehän sano että samoja kuulia. Itse käytän diablon, enkä usko että diablo tekis huonoja ja hyviä kuulia ja myis niitä eri paikkoihin. Olen sen kuvan saanut että honkonki tilaa enemmän kerralla, niin saa halvemmalla.

      • .......

        Ja sinäkö uskot kaiken mitä internetissä sanotaan? Prismassa ja Citymarketissa myydään ihan samaa salaattia, mutta niissä on isoja laadullisia eroja. Hong Kong ostaa sieltä mistä saa mahdollisimman halvalla ja mahdollisimman paljon. Eivät siis välttämättä osta suoraan valmistajalta.

        Kun ostettaan isoja satseja kerrallaan on myös suurempi todennäköisyys, että mukaan mahtuu huonoja eriä kuulista. Ison satsin huono puoli on myös se, että uusia ei tilata heti eli siellä voi olla hyllyssä huonon erän kuulia pitkän aikaa toisin kuin esim Proairsoftissa, koska vaihtelevuus on suurempi. Ymmärrät varmaan mitä tarkoitan?

        "Samoja kuulia" ei myöskään kerro minkä valmistajan kuulista tässä nyt puhutaan. Hong Kong kuitenin myy monenlaista kuulaa..


    • hong kong kuulia

      hong kongista saa halvalla mutta diablon kuulia mitä siellä myydään on haukuttu HUONOiksi. itse kyllä käytän niitä

    • dioblo

      dioblot on hyviä kuulia

    • Urpokarhu

      Kokeilkaapa vaikka G&G:n kuulia niin huomaatte, miksi Diabloja haukutaan.

      • ....................

        1


      • kowalewi

        jep. diablot on kyllä huonoimpia kuulia mitä markkinoilta löytyy


      • sori mun moka
        .................... kirjoitti:

        1

        luulin että diablot on parhaita mutta nopean googletuksen jälkeen käytän G&G kuulia


    • js

      paskat

      • valdhus

        El'ä tule huutelemaan ellet ole edes kokeillut parempien valmistajien kuulia`? vertaile vaikka Guardereita ja diabloja. Tule sen jälkeen kertomaan iha rohkeasti että kummat ne olikaan parempia..


    • Mielestäni hyviä

      Joo tiedän vastaan vanhaan viestiin, mutta onko porukan mielestä BBking hyvä kuula valmistaja?

    • ?????????????

      Oko coldenballit hyviä kuulia !

      • Osta mielummin cuarder


    • ????????????????(

      Joo mutta onko coldenballit hyviä kuulia !!














      Kertokaa

      • Miksi mietit jos cuarderit on hyviä


    • huom

      diablo on paras paras

    • 6+14=19

      eikö oo. Kyll G&G, green devil ja bastardit on sitä kalleinta A-luokkaa. Myös guarderit, excelit yms laatukuulia.

    • Harrastelija :)

      Joo jos kunnon kuulia haluaa, jotka ei jää piippuun jumittumaan, ja jos haluat pitää aseesi kunnossa, kannattaa käyttää Diablon kuulia. Itsellä on M4 rynkky ja käytän 0.25g kuulia. Jos muistaa rassata piipun kunnolla niin aseesi toimii kuin unelma :)

    • Pöllö

      No voi vittu mikä siinä on että vanhoja unohdettuja turhia keskusteluja pitää nostaa ylös?? Ja vieläpä väittämällä että Diablot ovat hyviä! Huhhuh.

    • Minä
    • omglolxD

      Miten toi liittyy täs viestiketjus mihinkään? ja pliis älä nosta tätä vanhaa diablon ylpistelyketjuu ylös varsinkin, kun ei asiasi edes tätä koske

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      297
      2658
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      99
      2085
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      79
      1613
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      164
      1459
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1298
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1205
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1076
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1020
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe