terve!mulla paineet 3kk ollu 130/180 ja lääkityskin päällä, kirjotteleeko lekuri sairaslomia tommosista luvuista?vai mitä suoraako letkuihin?
v.paine
4
917
Vastaukset
- noi sun
luvut varmasti noin päin? Kun tuntus että toi lepopaine on älyttömän korkee ja pieni ero tohon toiseen. Mun käsittääkseni sun pitäs jo olla sairaalahoidossa tollasten lukujen kans
- kokemukset
Eihän kaikki tiedä mitenpäin lukemat pitäisi esittää.
Ei kukaan ehdotellut minullekaan sairaalamatkaa kun verenpaineeni huiteli 180-200 / 130-150. Valittelin asentohuimausta ja työpaikkalääkäri pisti kaikenmaailman huimaustesteihin. Mitään muuta syytä kuin tajuttoman korkea verenpaine, ei löydetty. Sittenkin lääkäri määräsi vaan pudottamaan painoa ja alettiin seuraamaan verenpainetta säännöllisesti. Paine laskikin koko ajan kun laihduin, mutta kun laihtuminen pysähtyi, verenpainekin nousi takaisin korkeaksi. Siinä vaiheessa määrättiin lääkkeet ja nyt monen vuoden lääkityksen jälkeen paineet on lääkittynä 120-130 / 70-80. - kohoamiseen saattaa
kokemukset kirjoitti:
Eihän kaikki tiedä mitenpäin lukemat pitäisi esittää.
Ei kukaan ehdotellut minullekaan sairaalamatkaa kun verenpaineeni huiteli 180-200 / 130-150. Valittelin asentohuimausta ja työpaikkalääkäri pisti kaikenmaailman huimaustesteihin. Mitään muuta syytä kuin tajuttoman korkea verenpaine, ei löydetty. Sittenkin lääkäri määräsi vaan pudottamaan painoa ja alettiin seuraamaan verenpainetta säännöllisesti. Paine laskikin koko ajan kun laihduin, mutta kun laihtuminen pysähtyi, verenpainekin nousi takaisin korkeaksi. Siinä vaiheessa määrättiin lääkkeet ja nyt monen vuoden lääkityksen jälkeen paineet on lääkittynä 120-130 / 70-80.olla runsas suolan käyttö, vähäinen liikunta ja etenkin roskaruuan ja einesten ahmiminen, kun ne sisältävät tuota E621 tehoainetta.
- pitää 100%
kohoamiseen saattaa kirjoitti:
olla runsas suolan käyttö, vähäinen liikunta ja etenkin roskaruuan ja einesten ahmiminen, kun ne sisältävät tuota E621 tehoainetta.
paikkansa. Itse olen ollut jo vuoden verran verenpainelääkityksellä ja syksyllä pääsin ihan siedettäviin lukuihin, mutta nyt keväällä olen sortunut ruokailussani, uuden työni liikkuvuuden takia, aivan liian säännöllisesti grilliruokaan.
Huono homma, verenpaineeni on selvästi noussut( ja painoni ) eikä nyt auta muu kuin aloittaa taas ne terveet elämäntavat. Liikuntaa ja terveellistä ruokaa, vähän ja rasvatonta. Ja kaikki makea pannaan.
Kyllä parannuskeinot ovat hyvin tiedossa, mutta niiden noudattaminen epäsäännöllisen työn puitteissa on usein hyvinkin vaikeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2174510
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283120Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062355Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341994- 1861718
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341685Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131383Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61259- 391242