Eikö miehet osaa kirjoittaa?

koppelo***

Tuota ihmettelen, miesten kirjoitustaitoa, kun olen kokeillut joitain treffipalstoja. Vastauksia kyllä satelee, mutta miehet ei tunnu osaavan kirjoittaa vastaukseensa muuta kuin: "täällä olisi hakujesi mukainen mies". Tuo rivinpätkä ei kyllä kerro miehestä yhtään mitään, eikä innosta edes vastaamaan. Mitäpä olette mieltä asiasta?

Ps. kurkkaan vastauksenne yöllä kunhan tulen töistä.
Mukavaa päivää kaikille!

48

1784

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan löytyy

enemmän verpaalista kykyä ja sen myötä myös kirjoitustaitoja.
      -Jospa aiheet eivät kiinnosta miehiä, ehd. vaikka metsästys ja kalastus aiheita...
      -Ovat laiskempia
      nm. tytti

• se vähän on...

mutta varoituksen sanaa pukkaa.
      Kerran kirjoittelin miehen kanssa, joka todellakin osasin kirjoittaa. Sitten tapasimme ja sen reilun tunnin aikana mies ei puhunut, kuin max kymmenen sanaa. Ensin yritin jututtaa, mutta kun ei mitään syntynyt, lopetin minäkin puheluni ja hiljaisena joimme ne oluet.

• ihmis suhteet...

Mikä on koulutus?
      Varallisuus?
      Kysyttiin korkeitaan nimi..
      Haloo, mihin ovat haihtuneet ihmis suhdetaitosi?

• koppelo***

nytkään, mutta eikös hyviin tapoihin kuulu edes jotain muutakin kirjoittaa kuin tuo mainitsemani lauseenpätkä. Edes ikä ja vähän vaikka harrastuksista ym. ettei niitä tarttis kyselemällä kysellä. Minä ainakin jätän vastaamatta jos ei edes ikää ole ilmoittanut, kun en ole kiinnostunut itseäni nuoremmista.

• Rakastava mies osaa
        koppelo*** kirjoitti:

nytkään, mutta eikös hyviin tapoihin kuulu edes jotain muutakin kirjoittaa kuin tuo mainitsemani lauseenpätkä. Edes ikä ja vähän vaikka harrastuksista ym. ettei niitä tarttis kyselemällä kysellä. Minä ainakin jätän vastaamatta jos ei edes ikää ole ilmoittanut, kun en ole kiinnostunut itseäni nuoremmista.

Olen 50 , olen sinkku. Vuosituloni ovat n. 100.000 euroa. Asun 200 neliön omakotitalossa, velaton. Huonekalut pääosin Artekilta. Omistan (velaton) kelomökin Pyhätunturilla.

Harrastan kävelyä, pyöräilyä ja hiihtoa. Lisäksi matkustelen kotimaassa sekä ulkomailla ja käyn teatterissa. Musiikkimaultani olen kaikkiruokainen. Painoindeksi on selvästi ihannepainorajan sisällä. Minulla ei ole sairauksia.

Pidän romanttisista ja rauhallisista koti-illoista sekä kynttiläillallisista. Kunnioitan naisia yli kaiken ja kannatan samapalkkaisuutta. Minusta seksi edellyttää rakkautta. Olen siisti ja pukeudun siististi. Teen kotitöitä, siivous ja tiskaaminen ovat mielipuuhiani. Olen myös innokas kokki. Mielihyvin valmistan aina ruoat.

PS. Koska nähdään

Ikuisesti Sinun, rakas!

Unelmiesi mies

• Pirre*
        Rakastava mies osaa kirjoitti:

Olen 50 , olen sinkku. Vuosituloni ovat n. 100.000 euroa. Asun 200 neliön omakotitalossa, velaton. Huonekalut pääosin Artekilta. Omistan (velaton) kelomökin Pyhätunturilla.

Harrastan kävelyä, pyöräilyä ja hiihtoa. Lisäksi matkustelen kotimaassa sekä ulkomailla ja käyn teatterissa. Musiikkimaultani olen kaikkiruokainen. Painoindeksi on selvästi ihannepainorajan sisällä. Minulla ei ole sairauksia.

Pidän romanttisista ja rauhallisista koti-illoista sekä kynttiläillallisista. Kunnioitan naisia yli kaiken ja kannatan samapalkkaisuutta. Minusta seksi edellyttää rakkautta. Olen siisti ja pukeudun siististi. Teen kotitöitä, siivous ja tiskaaminen ovat mielipuuhiani. Olen myös innokas kokki. Mielihyvin valmistan aina ruoat.

PS. Koska nähdään

Ikuisesti Sinun, rakas!

Unelmiesi mies

takkuulla et jää/jäisi ilman "ystävää".., ainakaan ilman kirjeystävää..hi

• TyrNimaNteli

ihan vain kirjoituskyvykkyyden vuoksi suomi 24 galleriaa...löytyy tosi verbaalisia miehiä.Myös se missä ajatukset liikkuvat,vaikuttaa mielestäni ulosantiin.
      Miehet ,jotka työskentelevät esim.raskaassa fyysisessä työssä,eivät enää välttämättä jaksa keskittyä kirjoittamiseen,ei mikään fakta,mutta jotain perää on myös siinä,miten paljon mies on koulunsa jälkeen ollut "kirjoitushommissa".
      Moni oikein verbaalisesti,siis sanailussa ja keskusteluissa"hyvä tyyppi" saattaa olla kirjoittamisessa köyhäsanaisempi,mutta en näe siinä oikeastaan suurta eroa onko mies vai nainen...
      tai ehkä vain ei ole kemiat kohdanneet.....
      Itselleni puhuminen ja kirjoittaminen vastapuolen kanssa,antaa syvemmän kuvan ihmisestä....jos hän ei ole kykenevä kirjoitteluun,hän voi osata puhua paremmin...tai ehkä hänessä on hiljaista viisautta.
      Ohoh.....siis ehkä kannattaa ihan livenä tavata,ennenkuin lyö pannulla päähän;)

• ne sivut

Mikäli nyt tarkoitit noilla sivuilla olevien miesten esittelyä, niin valitettavasti takana on useinmiten nainen tekstittäjänä.
        Sukulaiset, tuttavat jne auttavat. Näin on minulle moni mies kertonut, mutta "moni", ei todellakaan ole kaikki miehet.

Olen minäkin parille miehelle profiilin tehnyt.

• a , b , c ...
        ne sivut kirjoitti:

Mikäli nyt tarkoitit noilla sivuilla olevien miesten esittelyä, niin valitettavasti takana on useinmiten nainen tekstittäjänä.
        Sukulaiset, tuttavat jne auttavat. Näin on minulle moni mies kertonut, mutta "moni", ei todellakaan ole kaikki miehet.

En ole treffisivuja seurannut mutta muutama
        kirjekaveri on ollut. Kyllä miehet osaavat kirjoittaa, jopa niin hyvin että eräskin huomautteli virheistäni yhtenään, toinen kaveri
        kirjoitti lyhyesti, en päässyt hänestä selvyyteen
        mutta puhelimessa keskusteltaessamme aivan loistava puhumaan, iloinen ja positiivinen.
        Kolmas " tapaus " kirjoitti moitteettomasti,
        aiheita laidasta laitaan mutta politiikasta
        kirjoittaessamme, alkoi soimaamaan työväkeä,
        alimpaan helvettiin ja " joutaisi kuoppaan
        koko joukko ". Se riitti minulle, lopetin ja näin
        omana mielipiteenäni voin sanoa, jotta kyllä
        miehet osaavat kirjoittaa kuten naisetkin,
        molemmissa on myös niitä joille kirjoittaminen
        ei ole se maailman tärkein asia, uskovat
        muutaman sanan riittävän.
        Se ei aina riitä eikä sellaisesta synny
        minkäänlaista vuorovaikutusta.

• ne sivut
        a , b , c ... kirjoitti:

En ole treffisivuja seurannut mutta muutama
        kirjekaveri on ollut. Kyllä miehet osaavat kirjoittaa, jopa niin hyvin että eräskin huomautteli virheistäni yhtenään, toinen kaveri
        kirjoitti lyhyesti, en päässyt hänestä selvyyteen
        mutta puhelimessa keskusteltaessamme aivan loistava puhumaan, iloinen ja positiivinen.
        Kolmas " tapaus " kirjoitti moitteettomasti,
        aiheita laidasta laitaan mutta politiikasta
        kirjoittaessamme, alkoi soimaamaan työväkeä,
        alimpaan helvettiin ja " joutaisi kuoppaan
        koko joukko ". Se riitti minulle, lopetin ja näin
        omana mielipiteenäni voin sanoa, jotta kyllä
        miehet osaavat kirjoittaa kuten naisetkin,
        molemmissa on myös niitä joille kirjoittaminen
        ei ole se maailman tärkein asia, uskovat
        muutaman sanan riittävän.
        Se ei aina riitä eikä sellaisesta synny
        minkäänlaista vuorovaikutusta.

joka lähtöö löytyy miehistä, kuin myös meistä naisistakin.
        Unelmahan meillä kaikilla olisi se, että osaisimme kirjoittaa ja puhua sujuvasti. Toisilla käy kirjoitus, toisilla puhuminen. Tuolla ylempänä kerroin oman ikävän kokemukseni treffeistä eli minä kuitenkin haluan, että puhetaito on parempi loppupeleissä :-).

• Laiska nainen
        ne sivut kirjoitti:

joka lähtöö löytyy miehistä, kuin myös meistä naisistakin.
        Unelmahan meillä kaikilla olisi se, että osaisimme kirjoittaa ja puhua sujuvasti. Toisilla käy kirjoitus, toisilla puhuminen. Tuolla ylempänä kerroin oman ikävän kokemukseni treffeistä eli minä kuitenkin haluan, että puhetaito on parempi loppupeleissä :-).

Netin kautta en välitä tutustua sellaisiin, jotka eivät osaa ilmaista ajatuksiaan puhumalla ja kirjoittamalla ja kuunnella. En lähde treffeille, ellen tiedä etukäteen, että yhteisiä arvoja ja ajatuksia löytyy. En tarvitse miestä, mutta nauttisin mielelläni samanhenkisestä seurasta vaikka päivittäin loppuelämän, jos sellainen vielä sattuisi osumaan kohdalle. Jos lähden treffeille, oletan, että voimme viettää kohteliaan yhteisen hetken jossain ilman että kumpikaan kokee oloaan vaivautuneeksi. Niin on käynytkin paria poikkeusta lukuunottamatta. Parin kanssa pidämme epäsäännöllisesti yhteyttä edelleen ja voimme tavatakin, vaikka parisuhteeseen ei löytynyt edellytyksiä.

Luulen, että todennäköisemmin kohtaan sen oikean jossain muualla, jos kohtaan.

• ne sivut kirjoitti:

jotakin. Tuntuu näin äkkiä ajatellen aika uskomattomalta. No, onhan meitä moneksi muutenkin.

• ne sivut
        mies-vm56 kirjoitti:

jotakin. Tuntuu näin äkkiä ajatellen aika uskomattomalta. No, onhan meitä moneksi muutenkin.

Täytynee kai tarkentaa, jos tuo uskomattomalta tuntui. Siispä tarkoitin sitä, että olen sen tekstin muotoillut miehen puolesta.
        Toki mies itse on kertonut, mitä haluaa itsestään kerrottavan ja millaista naista etsii.

motto: auta ihmistä hädässään :-).

• mikä oli ilmeisesti tarkoituskin.

Kirjallinen ja suullinen ilmaisutaito ei aina osu samaan henkilöön. Jos kirjoittaminen oli kolussa pakkopullaa eikä senjälkeen ole kynää käyttänyt kun lottokupongin täyttämiseen, voi olla ongelmissa yrittäessään laatia itsestään myyvän esittelyn. Kuitenkin sama henkilö kasvotusten voi olla hyvinkin seurallinen ja valloittava persoona.

Toisaalta taas jos on annettu syntymälahjana kielellistä lahjakkuutta, kirjallisuutta ja kirjoittamista ikänsä harrastanut, saattaa pystyä häikäiseviin kirjallisiin esityksiin. Uudessa seurassa ja vähän jännittäessäänkin samainen kaveri taas voi lähes menettää puhekykynsä. Kahden ihmisen kohtaaminen on myös henkilökemiakysymys. Toisen kanssa juttu luistaa kuin itsestään kun taas jonkun toisen seurassa ei yhteistä jutunjuurta tahdo löytyä hakemallakaan.

• Jermuxi tms.

No, meikäläistä ei tuollaiset rajoitukset kyllä pitele. Sanailen livessä yhtä paljon ja railakkaasti, kuin täälläkin...No, ehkäpä sen takia en tarttee mitään rehvipalstoja ja lirttailuja näillä palstoilla. On se vaan niin jämpti kuules se, normiksiläinen.

• Jermuxi tms. kirjoitti:

No, meikäläistä ei tuollaiset rajoitukset kyllä pitele. Sanailen livessä yhtä paljon ja railakkaasti, kuin täälläkin...No, ehkäpä sen takia en tarttee mitään rehvipalstoja ja lirttailuja näillä palstoilla. On se vaan niin jämpti kuules se, normiksiläinen.

Mutta eiks tuolla menolla sitten helposti kehity vastakkainen onkelma, elikkäs naiset käy kimppuun kuin yleiset syyttäjät ties mitkä pahat mielessään?

• HTZA

Puhu ja kirjoita.
        Tee se sitten Suomeksi tai Ruotsiksi tai Englanniksi.
        Yritä muistaa kaikki ammattitermit, alan slangi, ja vielä pitäisi piristää parilla vitsilläkin, että pysyy kuulijat hereillä, ja vitseissä pitää muistaa kaikki uskonnot.
        Silloin se alkaa käymään työstä.
        Nimim: Paljon on kokemusta.

• HTZA kirjoitti:

Puhu ja kirjoita.
        Tee se sitten Suomeksi tai Ruotsiksi tai Englanniksi.
        Yritä muistaa kaikki ammattitermit, alan slangi, ja vielä pitäisi piristää parilla vitsilläkin, että pysyy kuulijat hereillä, ja vitseissä pitää muistaa kaikki uskonnot.
        Silloin se alkaa käymään työstä.
        Nimim: Paljon on kokemusta.

tarkoitat työn puolesta vieraalla kielellä kommunikoimista, jolloin vaatimuslista on pitkä- tai ainakin se tuntuu siltä.

Itse kun olen yrittänyt tulla ymmärretyksi ulkomaan kielillä lähinnä vain turistin ominaisuudessa, en ole rimaa turhan korkealle nostanut. Jos alkaa miettiä kielioppisääntöjä ja hienoja lauserakenteita tilanne on jo ohi, ennen kuin lause on muodostettu. Yllättävän hyvin tulee toimeen, kun vaan kylmästi latelee peräjälkeen muistamiaan sanoja kielioppisäännöistä piittaamatta. Yleensä alkuasukkailla on sen verran empaattisuutta, että yrittävät ymmärtää ulkolaisen puutteellistakin puhetta.

• HTZA
        norMix kirjoitti:

tarkoitat työn puolesta vieraalla kielellä kommunikoimista, jolloin vaatimuslista on pitkä- tai ainakin se tuntuu siltä.

Itse kun olen yrittänyt tulla ymmärretyksi ulkomaan kielillä lähinnä vain turistin ominaisuudessa, en ole rimaa turhan korkealle nostanut. Jos alkaa miettiä kielioppisääntöjä ja hienoja lauserakenteita tilanne on jo ohi, ennen kuin lause on muodostettu. Yllättävän hyvin tulee toimeen, kun vaan kylmästi latelee peräjälkeen muistamiaan sanoja kielioppisäännöistä piittaamatta. Yleensä alkuasukkailla on sen verran empaattisuutta, että yrittävät ymmärtää ulkolaisen puutteellistakin puhetta.

ja turistina menen samalla menetelmällä kuin sinä!
        En, hitto vie!, jaksa enää lomalla pinnistellä.

Jotenkin: nice thing, how much? no,.no,no!! half?
        Ok? Here's money.

• dfgi,,..,909.

Asia ei ole akuutti itelle nyt mitenkään. Vaan pikkuvinkkiä Sulle:

Ukko on aina sen jutun takia liikkeellä. Kuienkin, vaikka muuta sanoisi. Uuups....

Konekirjoitustaito on eri asia kuin käsityötaito.

Toisekseen, miksi sitä joutavia lässyttämään, asiat hoituu nopeammin suoralla puheella.

Tulet töistä yöllä, olet ilmeisimmin ravintola-alalla. Jos osaat vääntää hyvän pippuripihvin. Voitais harkita salasuhdetta.

Kun näin se vaan on. Akkojen kans läpiseminen on hukkaan heitettyä aikaa. Se joko on annillaan, tai sitten ei. Ei tollasen pohtimiseen tarvi miettimisaikaa käyttää. Sitä joko saa tai sitten ei saa.

Siis läheyttä ja rakkautta ja luottamusta ja hellyyttä jne.

Jotain muuta sitä haetaan, näin on.

Jahas, ja sitten tuleekin palstan feministisiiveltä turpiin oikein reilusti. Mikäpä siinä, siis jos haluaa istua polvet ristissä ikänsä.

=DW=

• ollut muutama

tapaaminen trffipalvelun kautta, no miehissä ei sinänsä mitään vikaa. Hyviä miehiä varmasti.
        Mutta kun ei sytyttänyt niin ei.
        No erään tapaamisen kun lopetin kun oli sitä sellaista vaikeaa niin kuin joskus lapsena kun ensimmäisiä tapaamisia käytiin.
        Kädestä ei uskaltanut kiinni ottaa kuin vaikeasti.
        Koko ajan tuntui ilmassa se mitä hän halusi mutta muutaman tapaamisen jälkeen ei päässyt pitemmälle kun autoa parkkeeratessa äkkiä kaulaan ja heti pois.
        Tuskastuuhan siinä aikuinen nainen vaikka annoin ymmärtää että mentäis eteenpäin.
        No kun lopetin suhteen tuli viesti;
        "Olisit ees sängyssä hyväkses käyttänyt"
        Mitä tuohon voi kun pakoon juoksi sentään monen tapaamisen jälkeen.
        Että silleen!

• hjhoj78--90-00 60
        ollut muutama kirjoitti:

tapaaminen trffipalvelun kautta, no miehissä ei sinänsä mitään vikaa. Hyviä miehiä varmasti.
        Mutta kun ei sytyttänyt niin ei.
        No erään tapaamisen kun lopetin kun oli sitä sellaista vaikeaa niin kuin joskus lapsena kun ensimmäisiä tapaamisia käytiin.
        Kädestä ei uskaltanut kiinni ottaa kuin vaikeasti.
        Koko ajan tuntui ilmassa se mitä hän halusi mutta muutaman tapaamisen jälkeen ei päässyt pitemmälle kun autoa parkkeeratessa äkkiä kaulaan ja heti pois.
        Tuskastuuhan siinä aikuinen nainen vaikka annoin ymmärtää että mentäis eteenpäin.
        No kun lopetin suhteen tuli viesti;
        "Olisit ees sängyssä hyväkses käyttänyt"
        Mitä tuohon voi kun pakoon juoksi sentään monen tapaamisen jälkeen.
        Että silleen!

Tutun kuuloista, pakko myöntää.

Ite olin nuorempana niin pirun ujo, vieläkin hävettää.

Se on se säkinöinti silmissä, sitä kokemattomampi singahtaa karkuseen. Nyt kun jo tietää mistä kyse, valitettavasti ei enää pimatsuilla silmät enää säkenöi.

Baanalle en enää lähe, oon liika vanha ja ukkomieskin. Koitan ottaa posetiivisti sen, kun mamman silmät joskus pikahteleepi.

Toisaalta, on kaiv jäänyt polkematta jokunen juttu. Mutta oon koittanut kuitenkin olla aina jotensakin rehellinen. Tollo mikä tollo, siis jos ei naisen päälle mitään tajua.

Ujous oikeesti on paha hidaste. Misuja kyllä on, typeröinnin takia liian moni on tullut jätettyä puuteeseen. Itseasiassa hävettää näin jälkikäteen. No joo.

Eteenpäin vaan, tosin parinmuodostuksia aatellen, mulla meni jo paraat vuodet.

Että näin.

=DW=

• koppelo***

En todellakaan ole töissä ravintola-alalla, vaan aivan muulla. Iltavuoron takia tulen töistä yöllä, kello on nyt 23.23 ja olen ollut kotona nyt 15 nimuuttia. Työvuoroni loppuu klo 22 ja tunti menee matkaan ennenkuin pääsen kotiin.
        Pippuripihvin ja tosi hyvän kyllä osaan vääntää, mutta salasuhdetta en edes harkitse.

• Jermuxi tms.

Syynä on yksinkertaisesti se, että sanansa hyvin asettavat jätkät, kuten meikäläinen, on aina varattuja ja ei meidänlaiset jermut ehdi minnekkään rehvipalstoille temuamaan. Siellä on vaan ne peräkammarin luuserit ja muut uusavuttomat. Onko ne naisetkin siellä sitten ylijäämätavaraa, jää jokaisen harkintaan.
      Tällainen rento hyvin toimeentuleva jermu ei tartte katos rehvipalstoilla keikkua, on se vaan niin jämptisti sanottu. Ja ajattele, en edes kommentoi vielä sitä, millainen minulle sopivan naisen tulisi olla. Kyllä se on elämä kuules helppoa meillä onnistujilla. Kjäh!

• ensiksi kirjoittamaan

Jo otsikkosi on karmeisevaa luettavaa kaikkine virheineen.

• Urosmetso....

Onhan kokonaan eri asia kirjoitella kuin hakea seuraa.
        Jos sä saat kuvaamasi tyyppisiä vastauksia niin tuskin se on silloin kysymyksessä se "oikea" jota haet.
        Mielestäni on hyvä että akanat karsiutuu heti alkuvaiheessa, eikö? yksi lause riittää siihen...

Ts. juuri tuollaiset vastaukset kertovat kyllä selkeästi että ko. tyyppi ei osaa kertoa mitään ja tuskin siis kannattaa enempää vaivautua mokoman takia.
        Siirrytään seuraavan kokelaaseen:)))) Kiitos vastauksestasi....mutta...jne...

• koppelo***

sitten osaat? Mitä tarkoitat sanalla karmeisevaa? Empä ole suomenkielessä ennen tuohon sanaan törmännytkään.

• olemme,

yleensä, verbaalikkoja, sekä puheen, että kirjoituksen kannalta.

Enpä lähtisi ketään pelkän ensikirjoituksen perusteella listaamaan, alas, en ylös.
      Kyllä ihminen on kohdattava silmästä silmään, ennen kuin mitään arvoarvostelmia alkaaa ynnäämään.

• vastauksia saa

naisiltakin.

Taitaa olla yleinen tapa että nypätään kuin särki madosta ja jäädään odottelemaan mitä tuleman pitää.

• Adria

Olet asettanut aivan omanlaisesi ilmoituksen, johon tarttuvat vain tietyntyyppiset kirjoittajat.

Treffipalstoista en tiedä, mutta antaisin naisille yhden neuvon, kun tai mikäli verkkoanne johonkin suuntaan heitätte. Älkää olko kovin monimutkaisen ja monisanaisen henkeviä, älkää ainakaan pyrkikö ylittämään itseänne tunnepuolen epäuskottavuuksilla. Välttäkää kirjoituksenne näyttävän ja tuoksuvan ruusutarhalta. Ei sen tarvitse silti ihan autotalliltakaan tuoksua. Yrittäkää kuvitella mille miehestä tekstinne näyttää ja tuntuu. Kirjoittakaa miehelle eikä parhaalle ystävättärellenne tai rakkaalle päiväkirjallenne. Naismaiset miehet kompastuvat niihin laventelitarhoihin ja muihin hajusteisiin.

Kyllä miehillä kirjallisia taitoja on paljon enemmän kuin uskotkaan, ne taitavimmat tuotokset vaan suuntautuvat yleensä muualle kuin treffipalstoille.

Helmiä miehissäkin löytyy, mutta hyviä täytyy vaivautua sukeltamaan, tai sitten vain tyytyä snorklailemaan pintavesissä, josko edes jotain löytyisi.

• Kaltaistansa etsivä

Jos tietää mitä haluaa, kannattaa laatia ilmoitus samassa hengessä. Pitää itse miettiä haluaako mahdollisimman paljon vastauksia vai vain todennäköisesti kiinnostavien ihmisten vastauksia.

Aikoinaan irtonaisena muutamana keväänä tanssiravintolassa käydessä tyttökaverit totesivat kun olin lähtenyt suoraan töistä, että miehet eivät uskalla tulla hakemaan kun näytin liian jämptisti pukeutuneelta. Tiesin hyvin, että oli kovempi vienti farkkuhameessa. Totesin, että olen kiinnostunut vain sellaisista, jotka uskaltavat eivätkä pelästy.

• Adria
        Kaltaistansa etsivä kirjoitti:

Jos tietää mitä haluaa, kannattaa laatia ilmoitus samassa hengessä. Pitää itse miettiä haluaako mahdollisimman paljon vastauksia vai vain todennäköisesti kiinnostavien ihmisten vastauksia.

Aikoinaan irtonaisena muutamana keväänä tanssiravintolassa käydessä tyttökaverit totesivat kun olin lähtenyt suoraan töistä, että miehet eivät uskalla tulla hakemaan kun näytin liian jämptisti pukeutuneelta. Tiesin hyvin, että oli kovempi vienti farkkuhameessa. Totesin, että olen kiinnostunut vain sellaisista, jotka uskaltavat eivätkä pelästy.

Mitä sitä turhia jos tietää mitä haluaa. Aika hyvä olotila on myös se, ettei sinkkuna oikeastaan ryhdy haluamaan mitään, kunhan pitää aistinsa valppaina. Aistit kyllä sitten lähettävät mielenkiintoisia signaaleja.

• aineenkirjoittaja

Aineotsikko "Muuttolinnut" Nyt ne tulivat.

• Parhaat miehet kirjoittavat vähän ja sama juttu puhumisen suhteen. Olen aina ymmärtänyt kaihtaa pa...an jauhajija, niin miehistä kuin naisistakin.

Minua ei haittaa kenenkään niukkasanaisuus eikä kirjoitusvirheetkään, arvioin ihmisiä ihan muulla tavoin.

• ei kaiketi

tuosta ollutkaan kyse, mitä miehessä arvostaa.
        Voin ymmärtää aloittajan turhautumisen tuollaiseen vastaukseen, varsinkin jos on etsimässä tositarkoituksella itselleen kumppania.
        Itse en ainakaan pidä "pumppaamisesta" eli mistä oot, minkä ikäinen jne. ja tuossa tapauksessa se olisi tehtävä.

• ei kaiketi kirjoitti:

tuosta ollutkaan kyse, mitä miehessä arvostaa.
        Voin ymmärtää aloittajan turhautumisen tuollaiseen vastaukseen, varsinkin jos on etsimässä tositarkoituksella itselleen kumppania.
        Itse en ainakaan pidä "pumppaamisesta" eli mistä oot, minkä ikäinen jne. ja tuossa tapauksessa se olisi tehtävä.

On minun mieleeni joka tapauksessa, ja mitään ajatustenvaihtoa en alkaisi edes harrastamaan, ennen kuin olisin nähnyt naaman luonnossa.

Kaikki me olemme erilaisia. Kuva livenä ja treffiosoite riittäisi mun kriteereiksi ensi tapaamiselle alkuun ja siitä lähtisn.

Minulla nyt ei kumminkaan ole tarvetta etsiä kumppania, joten se siitä. Ja jos mun vihjeeni tositarkoituksella miestä etsivälle ap.lle ei kelpaa, saa ap toki jatkaa etsintöjä omalla tyylillään.

• onko siis
        miljoona kirjoitti:

On minun mieleeni joka tapauksessa, ja mitään ajatustenvaihtoa en alkaisi edes harrastamaan, ennen kuin olisin nähnyt naaman luonnossa.

Kaikki me olemme erilaisia. Kuva livenä ja treffiosoite riittäisi mun kriteereiksi ensi tapaamiselle alkuun ja siitä lähtisn.

Minulla nyt ei kumminkaan ole tarvetta etsiä kumppania, joten se siitä. Ja jos mun vihjeeni tositarkoituksella miestä etsivälle ap.lle ei kelpaa, saa ap toki jatkaa etsintöjä omalla tyylillään.

sulle se ulkonäkö kaiken a ja o?
        Miten hemmetissä voi ihmiseen tutustua, jos hän on vähäpuheinen?
        Kai siinä sitten otetaan se ruuminkieli käyttöön.

• onko siis kirjoitti:

sulle se ulkonäkö kaiken a ja o?
        Miten hemmetissä voi ihmiseen tutustua, jos hän on vähäpuheinen?
        Kai siinä sitten otetaan se ruuminkieli käyttöön.

Kyllä, vastenmielistä en edes haastattelisi. Pelkkä katse ja eleet kertovat minulle enemmän kuin tuhat sanaa...

Ja kuka ketäkin miellyttää on sitten ihan jokaisen oma henkilökohtainen asia. Ja jos kumpaakin ulkonäkö miellyttää, niin sitten vasta voi harkita niitä keskusteluja. Ja tämä on sitten minun oma mielipiteeni, jokainen saa pitää omansa.

• Pirre*

se "paras" jääkin saamatta tuolla asenteella..

• Minäkin epäilen.

• mivon saes

Aloituksestasi sain sen käsityksen, että olet joskus laatinut ilmoituksen ja saanut siihen tuon vastauksen. "täällä olisi hakujesi mukainen mies". Se antaa mielestäni sinulle tiedon vastaajasta, että hän on juuri ne kriteerit omaava mies. Ja olettaa sinun ottavan jatkoyhteyttä parempaa tutustumista varten.

Sinä taas odotat joko kriteereidesi kertaamista tai lisäinformaatiota heti ensimmäisessä yhteyden otossa. Usein miehet eivät ala turhaa höpistä kirjeitse ensi kontaktissa, vaan odottaa sitä vastakaikua ja palautetta että hän jopa voisi kiinnostaakkin. Pitäisi aina malttaa muutama yhteydenotto odottaa, että jatkuuko kommunikointi samanlaisena.

Toki myönnän , että tuo saamasi vastaus ei anna kovin suurta mahdollisuutta onnistua jatkossa. Pitäisi siinä hiukan enemmän olla luonnetta mukana, jo ensi viestissäkin. Kyllä moni kaksisormijärjestelmällä kirjoittelee pitkiäkin juttuja. Itse en kuitenkaan varmaan viitsi kovin pitkiä sepustuksia alkaa kirjoittelemaan, jos en osoisi kymmensormijärjestelmää. ;)

• hyvin

mutta, minäpäs peräänkuulutan sitä miesten lukutaitoa :-).
        Itselläni on ollut joskus ilmoitus. Olin profiilin laittanut ikäni ja asuinkuntani.
        Hain noin ikäistäni seuraa, mainiten myös, että lenkilläkin olisi kiva käydä yhdessä ja plääp plääp plääp.
        Sain myös tuollaisia vastauksia ja kun pistin kyselyitä, että mikähän se ikä ja asuinkunta on?
        Usein ne sitten oli toiselta puolen Suomea ja n. 15 vuotta nuorempia :-).

• mivon saes
        hyvin kirjoitti:

Itselläni on ollut joskus ilmoitus. Olin profiilin laittanut ikäni ja asuinkuntani.
        Hain noin ikäistäni seuraa, mainiten myös, että lenkilläkin olisi kiva käydä yhdessä ja plääp plääp plääp.
        Sain myös tuollaisia vastauksia ja kun pistin kyselyitä, että mikähän se ikä ja asuinkunta on?

Tuossa asiassa tulee mieleen sanonta, "yrittänyttä ei laiteta."On pakko yrittää, jos meinaa menestyä.

Joten varmaan ymmärrät, että joukkoon mahtuu kaikenlaisia veikkoja. Joillekkin, varsinkin nuoremmille on tuollainen tapa ihan arkipäivää. Nykyisin on tämä yhteydenpito niin joutuisaa, että ei siinä kukaan kovin paljon menetä jos muutaman tunnusteluviestin lähettää. Eikä se puhe tuolla livessäkään aina ole juuri sitä mitä pienet herkät korvat olivat kuulevinaan.

Tuosta lukutaidosta tuli mieleen se eräs uusi tutkimus. Siitä käy ilmi se, että naista on vaikeampi lukea ja tajuta mitä hän todellisuudessa ajattelee. Joten tuo sisälukutaidon osaamattomuus on vähän arveluttavaa yleistää koskemaan vain miehiä.

Olisihan se hienoa jos kaikki asiat tulisi rehellisesti heti ilmi. Taitaa vain olla suhdemarkkinoilla joskus parempikin, ettei pienet ikävät yksityiskohdat pääse vaikuttamaan lopputulokseen. Voisi käydä pian hyvin suhteettomaksi usealle meistä, jos kaikki elämänvaiheet kertoisi suoralta kädeltä.

• hyvin
        mivon saes kirjoitti:

Tuossa asiassa tulee mieleen sanonta, "yrittänyttä ei laiteta."On pakko yrittää, jos meinaa menestyä.

Joten varmaan ymmärrät, että joukkoon mahtuu kaikenlaisia veikkoja. Joillekkin, varsinkin nuoremmille on tuollainen tapa ihan arkipäivää. Nykyisin on tämä yhteydenpito niin joutuisaa, että ei siinä kukaan kovin paljon menetä jos muutaman tunnusteluviestin lähettää. Eikä se puhe tuolla livessäkään aina ole juuri sitä mitä pienet herkät korvat olivat kuulevinaan.

Tuosta lukutaidosta tuli mieleen se eräs uusi tutkimus. Siitä käy ilmi se, että naista on vaikeampi lukea ja tajuta mitä hän todellisuudessa ajattelee. Joten tuo sisälukutaidon osaamattomuus on vähän arveluttavaa yleistää koskemaan vain miehiä.

Olisihan se hienoa jos kaikki asiat tulisi rehellisesti heti ilmi. Taitaa vain olla suhdemarkkinoilla joskus parempikin, ettei pienet ikävät yksityiskohdat pääse vaikuttamaan lopputulokseen. Voisi käydä pian hyvin suhteettomaksi usealle meistä, jos kaikki elämänvaiheet kertoisi suoralta kädeltä.

Kirjoitit jälleen hyvin.
        Tiedän itsestänikin, että vaikeasti luettava ja kuultava olen. Hankalaksi tapaukseksi jopa meikäläistä on leimatti, nyyh. Johtunee vain siitä, että en parin meilin jälkeen ole vielä koko historiikkia elämästäni kertonut. :-)

• koppelo***
        hyvin kirjoitti:

Ilmoitukseeni sain vastauksia kolmisenkymmentä ja niistä vain kolme vastaajaa asui lähialueella, mutta olivat sitten parikymmentä vuotta nuorempia ja olivat kiinnostuneita vain seksiseurasta.
        Kaikki ikäiseni ja vanhemmat vastaajat sitten olivat 150 - 300 kilsan päästä ja heistä kenelläkään ei ollut haluja tulla tapaamaan minua tänne, vaan minun olisi pitänyt matkustaa heidän luo. Joten siihen jäi minun hakuni.

• Dee_dee
        koppelo*** kirjoitti:

Ilmoitukseeni sain vastauksia kolmisenkymmentä ja niistä vain kolme vastaajaa asui lähialueella, mutta olivat sitten parikymmentä vuotta nuorempia ja olivat kiinnostuneita vain seksiseurasta.
        Kaikki ikäiseni ja vanhemmat vastaajat sitten olivat 150 - 300 kilsan päästä ja heistä kenelläkään ei ollut haluja tulla tapaamaan minua tänne, vaan minun olisi pitänyt matkustaa heidän luo. Joten siihen jäi minun hakuni.

Koppeloitten elämä.

• no good

Jos puutut jo pelkkään kirjoitustaitoon,millainen "narisija" sit suhteessa?

• näinkö on

että Mensan jäsen se sieltä tekstiä pisti?
        Toiset etsii ulkonäköä, toiset henkistä minää, joillekin ikä tärkeä ja taitaapa tuo varallisuuskin merkitä jotain.
        Itselleni merkitsee eniten se henkinen puoli, joten en pidä aloittajaa narisijana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3255
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      118
      1302
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1235
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1011
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1008
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      183
      972
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      947
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      911
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      890
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      77
      827
    Aihe