Haluan siirtää Sonyn digitaalisella videokameralla kuvattuja 8 mm videokasetteja tietokoneelle. Paras ratkaisu näyttäisi olevan Firewire-liitäntä (eli IEEE 1394 tai i.link), mikä löytyy kameran päästä. Valitettavasti samaa liitäntää ei löydy uudehkon HP:n pöytäkoneen puolelta (malli HP Compaq dc5700 Microtower). Markkinoilta löytyy Firewire-kortteja, mutta mikä olisi vaivattomin tapa saada asia hoidettua ? Ajatus lähteä itse ruuvaamaan tietokoneen sisälle ei houkuttele.
Kuinka saan Firewiren tietokoneeseen
MMM
4
359
Vastaukset
- Pege81
Jos kerta Firewiren tarvitset, ja koneesta ei sitä valmiiksi löydy, niin tuo lisäkortti on ainoa ratkaisu.
- Pege81
RepeRuutikallo kirjoitti:
ja jos ei homma houkuttele, liike tekee ruuvauksen mielellään.
Niin, ja veloittaa siitä. Tulee yhden kortin asennukselle hintaa.
- ole ketään..
...tuttua, joka voisi ruuvata puolestasi? Sinänsä helppo homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774582Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122757- 1781815
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611620- 1241510
- 1221367
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91317Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731301- 761272
- 351006