Mistä yläohjaamoon tuulilasi

sarasiini

Yläohjaamolla varustettuun moottoriveneeseen vailla tuulilasia leveys max. 2250, mistä?

6

799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakin sain tuolta http://www.merocap.com/ avotilan pleksit mittoihin sahattuna. Eiköhän Etolastakin saa vielä.

      • tekivät

        Tossa kaupungin laidalla teollisuusalueella, siinä tien vasemmalla puolella olevassa pleksifirmassa teetin vanhojen mallin mukaan uudet pleksit flaikkarille. Ei maksanut paljoa ja tuli viisteet ja pyöristykset ihan oikein.

        Et sitten viitsinyt sanoa missäpäin kaipaat pleksintekijäääää


      • Ei tyhmä
        tekivät kirjoitti:

        Tossa kaupungin laidalla teollisuusalueella, siinä tien vasemmalla puolella olevassa pleksifirmassa teetin vanhojen mallin mukaan uudet pleksit flaikkarille. Ei maksanut paljoa ja tuli viisteet ja pyöristykset ihan oikein.

        Et sitten viitsinyt sanoa missäpäin kaipaat pleksintekijäääää

        Et sitten viitsinyt sanoa missäpäin kaipaat pleksintekijäääää
        '''''''''

        Ei tuo ole viitselijäisyydestä kiinni, vaan älykkyydestä. Jos ei itse löydä pleksintekijää, niin ei kyllä osaa kertoa myöskään missä sellaista tarvitaan. Tyhmyyttään on hyvin vaikea peittää...


      • sarasiini
        Ei tyhmä kirjoitti:

        Et sitten viitsinyt sanoa missäpäin kaipaat pleksintekijäääää
        '''''''''

        Ei tuo ole viitselijäisyydestä kiinni, vaan älykkyydestä. Jos ei itse löydä pleksintekijää, niin ei kyllä osaa kertoa myöskään missä sellaista tarvitaan. Tyhmyyttään on hyvin vaikea peittää...

        Kiitokset ihmisen älykkyyden arvioimisesta.
        Olen nähtävästi TYHMÄ koska kyselen joutavia.
        Kysymykseni ei koske pleksiä eikä vastaavaa, sillä niitä löytyy meiltäkin päin. Tarvitsen täydellisen tuulilasin runkoineen päivineen ja näin ollen paikkakunnalla ei ole mitään merkitystä.


      • Ei ajatusten lukijoita
        sarasiini kirjoitti:

        Kiitokset ihmisen älykkyyden arvioimisesta.
        Olen nähtävästi TYHMÄ koska kyselen joutavia.
        Kysymykseni ei koske pleksiä eikä vastaavaa, sillä niitä löytyy meiltäkin päin. Tarvitsen täydellisen tuulilasin runkoineen päivineen ja näin ollen paikkakunnalla ei ole mitään merkitystä.

        Eipä tuosta juuri kärryille pääse mitä, tai millaista sinä tarkoitat. Kerro nyt edes veneen merkki ja malli. Vai tarkoitatko rungolla juuri veneen runkoa, eli sinulla ei ole vielä edes venettä........??????


      • 1942
        Ei ajatusten lukijoita kirjoitti:

        Eipä tuosta juuri kärryille pääse mitä, tai millaista sinä tarkoitat. Kerro nyt edes veneen merkki ja malli. Vai tarkoitatko rungolla juuri veneen runkoa, eli sinulla ei ole vielä edes venettä........??????

        Johan menee vaikeaksi, en tietenkään tarkoita veneen runkoa, vaan itse tuulilasin runkoa tai raameja/kehystä mitenkä sen nyt sanoo. En kai kyselisi tuulilasia jollei olisi venettä?????
        Merkki on Northsteel 34, jossa on ulko-ohjaus takakannella. Siis kysymys on siitä että mistä löytyy valmistaja joka tekisi mittojen mukaisen yläohjaamon tuulilasin, leveys 2250 mm.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe